Tosiasia on että ainakin yli puolet ruotsin tartunnan saaneista on somaleita. Irakilaisista ym ei kerrota sanallakaan. Hallitus, virkamiehet ym ym väittävät kiväärinpiippu niskassa, etteivät kulkutaudit liity elintasopakolaisten pakkoujuuttamiseen sivistyneisin maihin...miten tubi, erilaiset rokot yms ovat selitettävissä ,jo kerran sivistysmaissa voitettuina tauteina ilman rikkauksien perässä pakolais statuksella eurooppaan tunkeutuneita värillisiä?VASTAAN ITSE. ; EI MITENKÄÄN!
Poistakaa vaan tämäKIN avaus, samalla kuitenkin omatuntonne hokiessa.....väärin tein!
Tautisatelliitit keskuudessamme
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Puolet Ruotsin koronakuolemista on somaleja.
Olen linkittänyt aiheesta 2 x mutta ne poistettiin heti yhteisösääntöjen vastaisena.
Laittomia nuo toki olleet?Kirjoitit:
"Puolet Ruotsin koronakuolemista on somaleja.
Olen linkittänyt aiheesta 2 x mutta ne poistettiin heti yhteisösääntöjen vastaisena.
Laittomia nuo toki olleet?"
-------------------------------------
Ehkä poistavat kirjoituksesi sen gtakia kun se mitä kirjoitat, ei ole totta.
Missään ruotsalaisessa linkissä ei lue että Ruotsissa puolet kuolleista olisi somaleja.
Kun lehdet täällä somaleista kirjoitti, kirjoitti lehdet että Tukholmassa silloin oli hieman alle puolet kuolleista olleet somaleja.
Ei siis Ruotsissa kuten sinä sanot.
Ruotsi on valtio ja Tukholma on kaupunki Ruotsissa.
Siinä on suuri ero.seijaah kirjoitti:
Kirjoitit:
"Puolet Ruotsin koronakuolemista on somaleja.
Laittomia nuo toki olleet?"
-------------------------------------
Ehkä poistavat kirjoituksesi sen gtakia kun se mitä kirjoitat, ei ole totta.
Missään ruotsalaisessa linkissä ei lue että Ruotsissa puolet kuolleista olisi somaleja.
Kun lehdet täällä somaleista kirjoitti, kirjoitti lehdet että Tukholmassa silloin oli hieman alle puolet kuolleista olleet somaleja.
Ei siis Ruotsissa kuten sinä sanot.
Ruotsi on valtio ja Tukholma on kaupunki Ruotsissa.
Siinä on suuri ero.Lisäksi:
Laittomia eiivät varmasti olleet. Ei tänne matkustele vanhuksia somaliasta asti.
Ne on täällä eläneet ja vanhoiksi tulleet.
- Anonyymi
Olisi parempi, jos joutavat Delais pois, mutta niillä on niin kova bakteerikanta kehossaan, että ei yksi korona niille mahda mitään.
Ihan kuin Intiassa, missä Ihmiset peseytyvät ja jopa juovat Ghangesin PyhääVettä, johon kaikki poltetut kuolleet ja muutkin jätteet skipataan.
Mutta siellä se 1,3 miljardinen kansa vaan voi olosuhteisiin nähden hyvin, koska heidän elimistönsä on tottunut siihen !!!!!!!
Länsimaiset ihmiset ovat nöllöjä !!!- Anonyymi
Nöllöjen seuraan ei puoliapinoita pidä laskea kuin eläintarhan häkkeihin.
- Anonyymi
löytyykö oikeaa tutkittua tietoa asiasta?
juu on se kumma kun lehmärokko yhtäkkiä euroopassa uudestaan? - Anonyymi
Ruotsi ilmoitti että ainakin tukholman alueella yli puolet sairastuneista ovat somaleita. Entä kaikki voitetut sairaudet sikotaudista rokkoihin ja tubiin. Ainut yhteinen nimittäjä on aasiasta ja afrikasta tulleet. Tämän tosiasian tietävät kaikki tahot. Vain huumepöllyiset viherpunikkifasistit ovat ideoloogineen muuta mieltä. Eli vihreät vasurit poistamalla muonavahvuudesta saatetaan vielä selvitä tästä
Kuka helvetissä voisi antaa jonkun apinavaltioSomalian lukuja sairastuneista ja kuolleista. Ihan tyypilinen huumausaineiden sekoittaman vihervasurin aivopieru edes kysellä lukuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807