Mitähän mahdat ajatella väleistämme?

Anonyymi

En ota sinusta selvää. Tiedämme molemmat tilanteen vaikeuden, mutta silti en saa sinua mielestäni. Tämä erossa oleminen vain pahentaa ikävää ja voi kestää vielä pitkään. Mitenköhän sinulla menee, kaipaatko yhtään? N-M

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi en olen noin huonossa tilanteessa, että pitäisi huudella täällä jonkun anonyymin perään.
      Minulla on onnekseni henkilökohtaiset naamakkain tapahtuvat kontaktiin ihan oikeisiin ihmisiin. Myös nyt tämän koronatilanteen aikana.

      • Anonyymi

        Mitä hevettiä sitten täällä roikut arvostelemassa toisia???
        Halvat on huvit sinulla.
        Ja vaikea tuntea myötätuntoa toista ihmistä kohtaan..


    • Anonyymi

      Jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Voisitko jotenkin osoittaa sen minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko jotenkin osoittaa sen minulle?

        En kyllä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä enää.

        Miksi et, jos kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et, jos kaipaat?

        Aina ei voi ajatella vain itseään. Tilanne on rauhoittunut ja ajat on muutenkin vaikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei voi ajatella vain itseään. Tilanne on rauhoittunut ja ajat on muutenkin vaikeat.

        Miten niin rauhoittunut?


    • Anonyymi

      Sattuu liikaa. Sanoit, että voidaan lopettaa hyvin. Olen lamaantunut.

      • Anonyymi

        Miksi sattuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sattuu?

        Koska rakastan sinua


    • Anonyymi

      Minulle tuli sellainen olo ettet halua, että sinua lähestytään. Sinäänsä outoa kun ensin annoit ymmärtää, että olit kiinostunut minusta. Lähetinkö viestin väärään aikaan ja oliko sen sisältö jotenkin sinua loukkava? Jos oli, niin pyydän anteeksi. Minulla oli oikeasti hyvät aikomukset sinun suhteen. Vaikutit tavatessamme kivalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä. Ei tämä vielä (välttämättä) ohi ole, mutta en uskalla enää lähestyä sinua, kun ei oikein tunnu siltä, että pitäisit siitä. Et tainnut tietää muutenkaan, mikä päivä tänään oli? Enkä tarkoita viikonpäivää, vaan jotain muuta. M>N

      • Anonyymi

        Tarkoitatko sinä nyt viestiä tänne palstalle vai jonnekin muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sinä nyt viestiä tänne palstalle vai jonnekin muualle?

        No ei sitä ulkoavaruuteen ole tarkoitettu.


      • Anonyymi

        Mikä päivä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sitä ulkoavaruuteen ole tarkoitettu.

        Eipä kannata olettaa liikaa jos tämä on ainoa kanava toisen tavoittamiseen. Täälä ihmiset sekoittuu toisiinsa ja vaikea sanoa monesta kommentista edes sukupuolta. Eihän se sinun kaipaamasi henkilö välttämättä täälä edes ole. Se on hyvin todennäköistä että juttelet koko ajan ihan tuntemattomien kanssa ja teet heidän sanomisistaan olettamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kannata olettaa liikaa jos tämä on ainoa kanava toisen tavoittamiseen. Täälä ihmiset sekoittuu toisiinsa ja vaikea sanoa monesta kommentista edes sukupuolta. Eihän se sinun kaipaamasi henkilö välttämättä täälä edes ole. Se on hyvin todennäköistä että juttelet koko ajan ihan tuntemattomien kanssa ja teet heidän sanomisistaan olettamuksia.

        En tätä kanavaa tarkoitakaan.


    • Anonyymi

      Kerro itsestäsi?

    • Anonyymi

      K naiselle sanoisin, että meidän pitäisi päästä puhumaan.

      • Anonyymi

        Niin pitäisi, mutta kuka olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi, mutta kuka olet?

        Teellä alkaa nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teellä alkaa nimi

        Taidat olla Itä-Suomesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla Itä-Suomesta?

        Se pitää kyllä paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi, mutta kuka olet?

        K nainen muualta. Kaipaan sinua tosi hyvänä ystävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K nainen muualta. Kaipaan sinua tosi hyvänä ystävänä.

        Kukas sinä olet ja mistä päin Suomea kaipailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K nainen muualta. Kaipaan sinua tosi hyvänä ystävänä.

        Kaipaat siis toista K naista ja olet K nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sinä olet ja mistä päin Suomea kaipailet?

        Pohjoisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaat siis toista K naista ja olet K nainen?

        Kaipaan vain yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K nainen muualta. Kaipaan sinua tosi hyvänä ystävänä.

        Uusi ystävä olisi mukavaa saada.


      • Anonyymi

        K on kirjain. Ja miksi olet niin vimmainen naistenvihaaja, että olet jotain M-naista ja S-naista, T-naista, J-naista, R-naista ja tuota Kootakin kirjainkokoelmasi kanssa vuosikymmeniä herjaillut. Onko tullut mieleen, että normaaleille ihmisille mikään foorumi ei ole pimperonsaantipaikka ja tämä mies jota maalitat sekaviin juttuihisi tuskin käy täällä pettämässä, sananakin jo absurdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K on kirjain. Ja miksi olet niin vimmainen naistenvihaaja, että olet jotain M-naista ja S-naista, T-naista, J-naista, R-naista ja tuota Kootakin kirjainkokoelmasi kanssa vuosikymmeniä herjaillut. Onko tullut mieleen, että normaaleille ihmisille mikään foorumi ei ole pimperonsaantipaikka ja tämä mies jota maalitat sekaviin juttuihisi tuskin käy täällä pettämässä, sananakin jo absurdi.

        Ja väännetään vielä rautalangasta, että olet mies ja hevosen ojentaminen kuninkaallesi yskii ja pahasti, alemmuuskompleksi ja harhaisuus paistaa vahvasti


    • Anonyymi

      Eräs H väliaikaisesti idässä, kaipaa T-miestä. Olen niin pahoillani kaikesta. Päätin, etten enää ole yhteydessä koska annoit ymmärtää ettei minulla kuitenkaan ollut mitään merkitystä elämässäsi. Jos haluat minua tavata, olet kyllä yhteydessä. Harmittaa kovin, että pitkä ystävyys meni niin pienestä. Sinä olet edelleen tärkeä!

      • Anonyymi

        Minkä niminen T-mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niminen T-mies?

        Timo


    • Anonyymi

      tämä on kuin villi länsi,

      mutta kyllä se sujuu piku hiljaa,

      • Anonyymi

        Joo en tiiä parempi alkaa juomaan ja unohtaa tämä palsta taas hetkeksi. Vittujen kevät


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe