Heippa, minulla hirveä, huoli kuinka kauan kaksi vuotias, lapsenlapseni, muistaa olemassa oloni, jos tämä karanteeni jatkuu, kohdallani, useiksi kuukaudeksi? Olen 51 vuotias, jolla on monia sairauksia, esim, sytosstaatti hoitoinen Syöpä, diabetes yms. Olen mies, joka on hoitanut lapsenlastani, viimeisen vuoden, kun oma tyttäreni on, ollut töissä. Kova on ikävä, kun oma tyttäreni, ei uskalla tuoda jälkeläistään, hoitoon, ettei pappa saa tautia. 😷
Karanteeni, riskiryhmät.
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän huolesi, minä karanteenissa oleva 72-vuotias mummu. Lapsenlapseni ovat alle kouluikäisiä. - Voitko pitää lapseen yhteyttä skypellä, puhelimella tms? Minun kaksivuotias lapsenlapseni haluaa soittaa minulle usein. Mutta sen olen huomannut, että hän on hämillään ja ikävissään. Tämä on kovaa aikaa meille kaikille. - Voisitko tavata lasta ulkona vanhempien läsnä ollessa, turvavälin säilyttäen?
- Anonyymi
Aika vaikeaa voi olla pienen lapsen ymmärtää miksi ei saa mennä isovanhempaa halaamaan, jos näkevät ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeaa voi olla pienen lapsen ymmärtää miksi ei saa mennä isovanhempaa halaamaan, jos näkevät ulkona.
Lapsen voi pitää vaikka rattaissa istumassa ja lähteä kävelylle, kulkea lapsen näkyvissä ja jutella hänelle. Meillä on toiminut.
- Anonyymi
Tuossa avauksessasi oli aivan liikaa pilkkuja ja joitakin yhdyssanavirheitä.
- Anonyymi
WhatsApp on hyvä, toimii kuin puhelin, videopuhelu.
Kyllä tää menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847