Siinä summataan paljon hyviä pointteja:
https://sarastuslehti.com/2018/03/02/naiset-jotka-vihaavat-naisia/
Aivan hemmetin hyvä kirjoitus feminismistä
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä sen feministi sanoo itse parhaiten: valkoisuus on nykyään se nro 1 ongelma. Feminismistä on tullut vastenmielinen viha-aate valkoisia kohtaan, jota vain tietämätön, tyhmä tai ääri-ihminen voi enää kannattaa.
Tässä annos täyttä hulluutta hullun näppikseltä:
"Naiset marssivat voimalla, mutta huomiota herättävää oli marssijoiden valkoisuus ja marssin viestin cis- ja heteronormatiivisuus. (toim.huom. Cis-sukupuolinen tarkoittaa henkilöä, joka kokee sukupuoli-identiteettinsä vastaavan syntymässään määriteltyä sukupuolta.) Feminismin yksioikoinen ymmärrys valkoisten heteronaisten seksuaalioikeuksiin keskittyvänä liikkeenä sai monet tuntemaan olonsa ulkopuoliseksi. Vaginat olivat keskiössä, vähemmistöt marginaalissa. Marssia boikotoitiin julkisesti.
Missä olivat alkuperäiskansoihin kuuluvien, vammaisten ja paperittomien naisten puolustajat ja liittolaiset? Miksi vaginakeskeisyys määrittää yhä naiseutta? Eivätkö transnaisten syrjintäkokemukset ole yhtä vakavia loukkauksia? Missä olivat nämä miljoonat valkoiset naiset, kun heitä tarvittiin #blacklivesmatter-marssien tueksi?"
https://www.vihrealanka.fi/blogi-feministiblogi/valkoisen-feminismin-myrkyllisyydestä - Anonyymi
Uskonnolisen hurmoksen piirteitä .
- Anonyymi
Niin, "miksi vaginakeskeisyys määrittää yhä naiseutta?" Sekopäät löytävät aina oman uskontonsa.
Oli hyvä kirjoitus.
Aika pitkälle kuten itsekin ajattelen- Anonyymi
Feminismi on kuollut.
Feminismistä tuli 3. ja 4. aallossaan pelkkää ihmisvihaa ja epä-älyllistä henkistä väkivaltaa.- Anonyymi
Sitaattilähteytys tarvitaan.
- Anonyymi
Ihan hyvä analyysi wokekultista joka ei ole feminismiä.
Woke on kultti joka noudattelee kaikkia kultin toimintamalleja tunnollisesti.
- "Woke"- sana viittaa heräämiseen joka on tuttu uskonnollisista kulteista. Jehovantodistajilla on oma Herätkää- lehtikin ja kristinuskon sisältä on erkaatunut erilaisia herätysliikkeitä. Herääminen johonkin suureen Totuuteen kuuluu aina kulttien käsitykseen itsestään.
- Kulteissa olemiseen kuluu aina heidän oma kokemus siitä että "maailma vihaa meitä". Kulttien aivopesemät ihmiset näkevät itsensä sekä pahan maailman vainon uhreina, että samaan aikaan pimeydessä vaeltavan maailman pelastajana. Kuitenkin pahin kulttilaisten vainoja on yleensä se kultti itse ja siellä pesivä sosiaalinen kontrolli.
- Kulttitoimintaan liittyy aina lasten indoktrinaatio. Tärkeintä on aivopestä lapset jo varhain oikeaan ideologiaan - ja sitten väittää kaikkialla teatraalisesti että lapsi itse tahtoo. Kulttilaiset laittavat aina lapset asialle kun pitää saarnata oikeaa ideologiaa mistään mitään tietämättömälle maailmalle.
- Kulttien toimintaan sisältyy aina väärien mielipiteiden cancelointi, omiin "turvallisiin tiloihin" eristäytyminen ja luopioiden vihaaminen.
- Yleensä kulttien käytännön toiminta on täysin päinvastaista kuin mikä heidän "evankeliuminsa" on. Saarnataan vapaudesta ja sitten eletään kuitenkin vankilassa, julistetaan suvaitsevaisuutta, lähimmäisen rakkautta ja hyväksyntää ja sitten eletään täysin suvaitsemattomasti syntisiä tuomiten ja kartellen, puhutaan tunteisiin vetoavasti lapsista ja lasten parhaasta ja sitten käytetään lapsia kaikin tavoin hyväksi, yritetään valloittaa maailma ilosanomalla mutta sitten eristäydytään turvallisiin tiloihin jne.
- Samalla tavoin kun kaikissa kulteissa on myös woken sisällä monenlaisia ihan kannatettavia asioita. Jos niitä ei olisi mikään kultti ei vetäisi kannattajia puoleensa.
Aivan samat juonen käänteet wokekultilla. Se on keppihevostellut feminismin nimissä koko olemassaolonsa ajan ja saanut naisten asemalle ja itse feminismille aikaan pääasiassa vain tuhoa ja hävitystä. Naisten tilat on feminismin nimissä vallattu. Feminismi- foorumit ovat täynnä antifeministejä riehumassa ja kaikki on mennyt päin helvettiä.
https://m.youtube.com/watch?v=URz-RYEOaig&pp=ygUdU2ltcHNvbnMgc3Ryb25nIHdvbWFuIGNvbnRlc3Q=
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752