Ruotsipakon kannattajat eivät keskustele vaan riekkuvat ja vaientavat

Valheesta on ollut kysymys pakkoruotsissa ihan alusta alkaen.

Sloganeita:
Ruotsi on oleellinen osa siwistystämme.
Ruotsi on portti muihin kieliin.
Ruotsi auttaa meitä ymmärtämään omaa puoliruotsalaisuuttamme.

Mikään näistä ei pidä paikkaansa eikä ole pitänyt paikkaansa koko pakkoruotsijatkumon olemassaolon aikana.

Tällä palstalla valheesta on tullut riekuntaa - tarkoitus on vain estää keskustelu.

Keskustelun estäminen on ollut myös virallinen linja ruotsinkielisessä edunvalvonnassa. He ymmärtävät sen, että aina kun pakkoruotsista keskustellaan, heidän argumenttinsa kuulostavat vain arroganteilteilta ja vääriltä. Siksi vaientaminen on ainoa tapa pitkittää pakkoa.

Rehellisimmillään he myöntävät, että pakon on pysyttävä, jotta heidän tuntemansa kaksikielisyys(näytelmä) säilyisi Suomessa ja takaisi heidän tuntemansa ruotsinkielisyyden (ylivalta-aseman).

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä palstalla valheesta on tullut riekuntaa - tarkoitus on vain estää keskustelu.

Keskustelun estäminen on ollut myös virallinen linja ruotsinkielisessä edunvalvonnassa. He ymmärtävät sen, että aina kun pakkoruotsista keskustellaan, heidän argumenttinsa kuulostavat vain arroganteilteilta ja vääriltä. Siksi vaientaminen on ainoa tapa pitkittää pakkoa.

Rehellisimmillään he myöntävät, että pakon on pysyttävä, jotta heidän tuntemansa kaksikielisyys(näytelmä) säilyisi Suomessa ja takaisi heidän tuntemansa ruotsinkielisyyden (ylivalta-aseman).

• Mistä voi olla kysymys tässä riekkumisessa?

Yritys vaientaa palsta näin karkein keinoin menee yli ymmärryksen.

• Anonyymi

Palstalla on myös käytännön esimerkkejä ruotsinkielisten harjoittamasta separatismista ja kielirasismista. Freudenthalin rotuopit ja usko suomenkielisten alempiarvoisuuteen kukkii ja kukoistaa kielipalstalla.
        Toisaalta syötetään propagandaa suomenkielisten aiheuttamista uhista ja sen toivotaan vaikuttavan äänestyskäyttäytymiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on myös käytännön esimerkkejä ruotsinkielisten harjoittamasta separatismista ja kielirasismista. Freudenthalin rotuopit ja usko suomenkielisten alempiarvoisuuteen kukkii ja kukoistaa kielipalstalla.
        Toisaalta syötetään propagandaa suomenkielisten aiheuttamista uhista ja sen toivotaan vaikuttavan äänestyskäyttäytymiseen.

Karmeaa historiaa.

• Anonyymi

Täältä on taas lähtenyt iso tukku järjellisiä aloituksia ja sen sijaan nosteltu näitä neljänsadan viestin mammuttiketjuja, joissa näytetään keskisormea suomea puhuville suomalaisille.

Mikä linja moderoinnissa?

• Anonyymi

Ruotsinkieliset fanaatikot valehtelevat, vääristelevät, kärjistävät, loukkaavat ja trollaavat. Piilotavoitteena lienee lietsoa myös yhteiskunnan kahtiajakoa. Siitä voisi säveltää "todisteita" pienen vähemmistön vainoamisesta. Uhriutuminen toisi myötätuntoa.
        Niillä main mennään, että Suojelupoliisin luulisi kiinnostuvan, varsinkin kun tähän lisätään RKP:n lahjahevosen, Li Anderssonin, lähipiirin vihapuheet ja tappolistat.

• Anonyymi

Nämä "sloganit", joita siteeraat, on otettu jostain ihan muualta. Ne eivät ole tämän palstan kirjoittajien kirjoittamia. Kukaan tällä palstalla ei ole väittänyt, että olemme "puoliruotsalaisia".

Ja esim. tuo "Ruotsi on portti muihin kieliin" - olen kommentoinut tätä ainakin 10 kertaa todeten, että ruotsi todellakin on portti mm. norjan kieleen ja myös saksaan. Suomen kieli on portti ainakin viroon. Ylipäänsä, mitä enemmän kielitaitoa ihmisellä on, sitä helpompi hänen on omaksua uusia kieliä.

Tästä ruotsi/norja-sukulaisuudesta annan esimerkin: Minulla on sukulainen Norjassa töissä sairaalassa. Ennen kun hän lähti sinne, hän sai koulutusta norjan kielessä. Opetuksessa käytettiin pohjana ruotsia, koska kaikille ruotsi oli tuttu kieli (kouluruotsin takia).

• Anonyymi

Ruotsi, norja, tanska - yhtä hyödyttömiä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsi, norja, tanska - yhtä hyödyttömiä kaikki.

Tämä kuvaa kieliaktiivin keskustelun tasoa - kaikki on aina hyödytöntä, ikävää ja turhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3235
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2837
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2540
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2480
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2397
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2344
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe