Kiva uni..

Anonyymi

Olipas mukava uni viime yönä. Unessa olin jonkinlaisessa huoneessa missä oli jännä sumu. Olin siellä yksin. Istuin sohvalla? En tiedä oliko sohva, tuntui pehmeältä, sohvan tuntuiselta. Kuulin askelia. En nähnyt mitään. Kunnes kuulin hengityksen. Raskaan, niinkuin kiihottuneen hengitys on. Joku laskeutui jalkojeni juureen. Nyt vasta näin, että se joku olit sinä. Olit pukeutunut todella vesirajamekkoon ja niin kireeseen toppiin, että rintasi eivät meinanneet pysyä siellä. Aloit...

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päikkäreille..

      • Anonyymi

        Onko toiveissa, että näet unia?


    • Anonyymi

      On minutkin naapuri nähnyt saunatakissa

    • Anonyymi

      Millaiselle naiselle? ;)

      • Anonyymi

        Moi. Kiitos vastauksestasi. Kirjoitan naisesta tänään, saatoin nähdä viime yönä unta..


      • Anonyymi

        Mietin oikein kunnolla tuota toissa yön unta. Siinä oli kaksi naista unessani. Erillaksissa tilanteissa. En sano vielä kumpi oli tuossa mitä kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin oikein kunnolla tuota toissa yön unta. Siinä oli kaksi naista unessani. Erillaksissa tilanteissa. En sano vielä kumpi oli tuossa mitä kirjoitin.

        Toinen unessani ollut nainen oli:Vaaleat hiukset, hyvä vartaloinen, mukavan oloinen, tämä se ennenkaikkea oleva luonteenpiirre, tuo nainen oli iältään suunnilleen 45v,tämä sellaista suunnilleen ikää, eihän unessa Ikä ihan tarkka ole. Naisella hiukset noin olkapäille, tämä ei tietenkään ole välttämättä todellisuutta, naiset hoitavat hiuksia, värjäävät yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen unessani ollut nainen oli:Vaaleat hiukset, hyvä vartaloinen, mukavan oloinen, tämä se ennenkaikkea oleva luonteenpiirre, tuo nainen oli iältään suunnilleen 45v,tämä sellaista suunnilleen ikää, eihän unessa Ikä ihan tarkka ole. Naisella hiukset noin olkapäille, tämä ei tietenkään ole välttämättä todellisuutta, naiset hoitavat hiuksia, värjäävät yms.

        Sitten toinen unessani ollut nainen oli, eri unen kohdassa. Tummahiuksinen, ehkä vähän nuorempi tuota toista naista, noin 35,hän kanssa sellainen mukavan näköinen, oloinen ja ehkä vähän ujo nainen


    • Anonyymi

      En vastannut päivällä. Nyt ei vain tule unta, onneksi on viikonloppu. Mietin sinua (häntä).

      Minun uneni tai oikeastaan se oli unelmointia, oli hetkähdyttävän samanlainen samana yönä. Tuo oli sohva, sinun sohvasi. Kun en tiedä millainen se on, se kuva tuskin vastaa todellisuutta. Tumma ja selkeä muotoilu. Tiedän miten tuo jatkuu.🙃 Tai vaihtoehtoja on ollut kaksikin. Tuo missä hame on vesirajalla, on hametta vain vedetty ylemmäs kun lähestyn sinua. Tiedän myös mistä olen tulossa. Toisessa vaihtoehdossa polvistun eteesi, toisessa istun syliin. Koko tarina ei taida tälle palstalle soveltua. 😁

      • Anonyymi

        Moi. Kiitos vastauksestasi. Pari kysymystä unestasi. Mistä olit tulossa? Millainen huone oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Kiitos vastauksestasi. Pari kysymystä unestasi. Mistä olit tulossa? Millainen huone oli?

        En keskittynyt huoneeseen, vaan häneen. 😂 Huoneessa oli pöytä, isohko peili ja sivulla parisänky. Muu on utuisen vaaleaa.

        Tulin toisesta huoneessa asunnossa. Menin sinne aiemmin tarkoituksella. Hän jäi odottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En keskittynyt huoneeseen, vaan häneen. 😂 Huoneessa oli pöytä, isohko peili ja sivulla parisänky. Muu on utuisen vaaleaa.

        Tulin toisesta huoneessa asunnossa. Menin sinne aiemmin tarkoituksella. Hän jäi odottamaan.

        Anteeksi, tietenkin keskittyminen vain hänessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En keskittynyt huoneeseen, vaan häneen. 😂 Huoneessa oli pöytä, isohko peili ja sivulla parisänky. Muu on utuisen vaaleaa.

        Tulin toisesta huoneessa asunnossa. Menin sinne aiemmin tarkoituksella. Hän jäi odottamaan.

        Minkälainen mies ja nainen unessasi oli? Onko mitään samaa kuin minun tuohon laittamia asioita naisesta


    • Anonyymi

      Varmaan toiveajattelua. Itse olen unessa tutustunut häneen mieheen, mutta en ole pitkään aikaan häntä siellä nähnyt.

      • Anonyymi

        Moi kiitos vastauksesta. Halutessasi kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi kiitos vastauksesta. Halutessasi kerro lisää

        Kerro lisää mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää mistä?

        Unestasi tai mistä haluat, jos haluat, kuinka vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unestasi tai mistä haluat, jos haluat, kuinka vaan

        En ole nähnyt häntä unessani pitkään aikaan. Unet eivät ole mitään seksuaalista vaan enemmänkin juttelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt häntä unessani pitkään aikaan. Unet eivät ole mitään seksuaalista vaan enemmänkin juttelua.

        Mistä juttelitte? Millaisissa puitteissa olitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä juttelitte? Millaisissa puitteissa olitte?

        Usein olemme siellä missä nähtiin ekan kerran. Ajattelen millaista olisi, jos kaikki olisi mennyt toisin ja olisimme puhuneet. Olen nähnyt hänet myös teatterilla lausumassa minulle kauniin runon seuratessani häntä ja, jonka vuoksi menin hänelle juttelemaan. Puhuttiin ja tutustuttiin. Mietin oliko se kuvitelmaani vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein olemme siellä missä nähtiin ekan kerran. Ajattelen millaista olisi, jos kaikki olisi mennyt toisin ja olisimme puhuneet. Olen nähnyt hänet myös teatterilla lausumassa minulle kauniin runon seuratessani häntä ja, jonka vuoksi menin hänelle juttelemaan. Puhuttiin ja tutustuttiin. Mietin oliko se kuvitelmaani vai ei.

        Selvästi unessasi mies keneltä sujuu juttelu, sehän ei kaikilta suju siten, että toinen oikeasti kuuntelee ja uppoutuu toisen silmiin samalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi unessasi mies keneltä sujuu juttelu, sehän ei kaikilta suju siten, että toinen oikeasti kuuntelee ja uppoutuu toisen silmiin samalla :)

        Uskoisin niin. Harmi, että muistikuvat hänestä alkavat jo hävitä. Aikaa kuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin niin. Harmi, että muistikuvat hänestä alkavat jo hävitä. Aikaa kuluu.

        Onko kauankin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kauankin?

        Ei kovin kauaa kuitenkaan. Kuukausia ei vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin kauaa kuitenkaan. Kuukausia ei vuosia.

        Häviäähän jotkut muistikuvat jo tuollakin aikaa. Riippuu niin monesta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häviäähän jotkut muistikuvat jo tuollakin aikaa. Riippuu niin monesta asiasta.

        Ei ole niin paljoa ehtinyt häntä mieleen painaa. Molemminpuolista kiinnostusta oli ihan varmasti, mutta siihen se taisi jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin paljoa ehtinyt häntä mieleen painaa. Molemminpuolista kiinnostusta oli ihan varmasti, mutta siihen se taisi jäädä.

        Oliko unessani mitään kiinnostavaa mitä tuonne ylemmäksi tänäänkin laittelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko unessani mitään kiinnostavaa mitä tuonne ylemmäksi tänäänkin laittelin

        Mielenkiintoinen uni. Itse harvemmin näen tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen uni. Itse harvemmin näen tuollaisia.

        Oliko kummassakaan naisessa mitään tuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kummassakaan naisessa mitään tuttua?

        Osittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain.

        Millaiset asiat nousta herättää kiinnostustasi?


    • Anonyymi

      Olipa ihana 😴uni.

      • Anonyymi

        Moi. Kiitos vastauksestasi. Omaasi vai minun uneako tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Kiitos vastauksestasi. Omaasi vai minun uneako tarkoitat?

        Sinun unea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun unea.

        Kiitos paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon.

        Eipä mitään. 😊


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe