Mies ajoi kahdesta tiesulusta läpi

Anonyymi

"Uusimaalainen 65-vuotias mies ajoi henkilöautolla Orimattilan ja Myrskylän rajalla läpi poliisin valmiuslain perusteella pitämästä tiesulusta ja pakeni kovaa ylinopeutta ajaen ennen kello kahta päivällä, kertoo poliisi".

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hurja-takaa-ajo-uudellamaalla-mies-ajoi-kahdesta-tiesulusta-lapi-ja-pakeni-poliisia-kovaa-vauhtia-poliisiauto-ajatui-ulos-tielta-ja-pakenija-paasi-karkaamaan-kunnes-jai-kiinni-myrskylassa/7774124

Noin kello 14 aikaan sama auto ajoi toisesta poliisin tiesulusta läpi ja pakeni toista poliisipartiota. Poliisiauto ajautui ulos tieltä takaa-ajon aikana, eikä poliisi saanut miestä kiinni.

Myöhemmin pakenija tavattiin Myrskylästä ja poliisi otti hänet kiinni.

Miestä epäillään kahdesta törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kahdesta valmiuslakirikkomuksesta, niskoittelusta poliisia vastaan, liikennerikkomuksesta sekä törkeästä rattijuopumuksesta.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mökille päästävä saatana.

      • Anonyymi

        Koskenkorva -kauppa menee kohta kiinni ettekste paskalakit tajua


    • Anonyymi

      Ei kun hanaa ja esteistä läpi, kyllä mökille pääsee jos haluaa.

    • Anonyymi

      Kohta on alkoholinmyyntikielto tämän takia ja muutaman perheväkivallan harrastajan takia myös.

      • Anonyymi

        Alkoholi ei lisää koronaa ja on hyvää käsidesiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi ei lisää koronaa ja on hyvää käsidesiä.

        No hyvä sillä on nielua puhdistaa.


    • No vaarihan on ollut ihan rattimiehiä, toisin kuin poliisit. Olisko ollut vaarilla jotain rallitaustaa?

      • Anonyymi

        Jospa sitä poliisiautoa ajoi itse Hutisalo, kun oli ollut juuri sulkurajaa tarkastamassa.


      • Anonyymi

        Sitä persuvaarilta lähti kortti ja kortti lähti näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa sitä poliisiautoa ajoi itse Hutisalo, kun oli ollut juuri sulkurajaa tarkastamassa.

        Se oli varmaan niitä rasmus-poliiseja jotka ei osaa edes ajaa autoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä persuvaarilta lähti kortti ja kortti lähti näin.

        Ei se ajamista estä.


    • Anonyymi

      Hyvä meininki !

      • Anonyymi

        Kiinni oli jäänyt alkoholia veressä tuskin kaikki muumit laaksossa vaiko paikalinen kylähullu.


    • Anonyymi

      Kuinkas vanha Lasse Viren on nykyään?
      Sehän on vauhdikas ja Myrskylän miehiä...

    • Anonyymi

      Lasse on 70kymppinen.

      • Anonyymi

        Onko kotikaranteenissa? Vai vieläkö ajelee soraa?


    • Anonyymi

      Täytyykös tässä kaivaa pannu esiin tuvan vintiltä ja laittaa poeka käyntiin.

    • Anonyymi

      Piti se arvata että joku hullu tätäkin koettaa. Suomalainen on juuri sellainen juntti.
      Se on vain omituista, että miksi poliiseilla on noinkin huono ajotaito että survasevat itsensä metsähallituksen puolelle.

    • Anonyymi

      Polliisi on tainnunna olla kovin ihmeissään kun 65 -vuotias on piättänynnä kävästä pätkäyttöö mökillä. Sehän on selevä, että mökille on tok piästävä. Mökillähän suattoop olla rosvo poikineen. Vuan elähän hättäile, kyllä ne rosvot kiinni suahan. Nyt kun eivät ies piäse pakkoon rajalla kun ei muasta ies piäse laevvoon, tahikka ylite nuista rajapuomiloista.

      Mutta räknääppä nyt ihan oekkeesti mikä on mualiman meno kun tavallinen 65 -vuotias mies ku tahtoop vuan kävästä mökillään tarkastamassa, että kaikki asijat ovat kohillaan...

    • Anonyymi

      Odottakaapa tulevaa. Vielä on paras näkemättä. 😂🍻

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsi Otsikoihin.

      Halpa hinta siitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe