Edes netissä ei huomata

Anonyymi

Olen ollut muutaman viikon aktiivinen youtuben livelähetyksissä joissa on chat.
Ajattelin että niissä voisi jutella mutta ei kukaan huomaa viestejäni vaikka kirjoitan niihin paljon.
Kun tulee joku uusi niin sille taas jutellaan heti yhtä paljon kuin muillekin. Viestini ei eroa muista mitenkään.
Miten voi olla mahdollista että yksi ihminen jää aina varjoon?

Ihan samaa paskaa kuin oikeassakin elämässä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaalia, meitä on miljoonia muitakon.

• Anonyymi

En tunne noita chatteja mistä kirjoitat, mutta olen huomannut että yleensäkin chateissa ja keskustelupalstoilla eniten huomiota saavat sellaiset, jotka jotenkin nopeasti vetoavat tunteisiin, tai ärsyttävät. Asialliset, rauhalliset, rehelliset jäävät helpommin ilman kommenttia. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei niitä luettaisi. Päinvastoin. Kun kirjottaa perustellusti ja provosoimatta, ottaen huomioon erilaisten lukijoden näkökulmaa, ei kenellekään herää voimakkaita vasta- tai puoltotunteita, sellaista oloa, että pitäisi juuri minun reagoida nyt heti tähän. Viesti luetaan ja sitä ajatellaan, ehkä enemmänkin kuin muita, mutta et välttämättä saa vastausta.

Yksinäisyyttä kokevat saattavat panostaa viestin kirjoittamiseen enemmän kuin muut. Heidän viestinsä ovat siksi juuri asiallisempia ja muita paremmin huomioivia, eikä provosoivia, sen enempää myönteisessä kuin kielteisessä mielessä. Paradoksaalisesti juuri tämä sitten saa aikaan sen, että "fiksu" viesti jää ilman vastausta. Kuitenkin sitä mietitään, ja se koetaan antoisana.

• Anonyymi

Haluat huomiota? Helppo ratkaisu, mene politiikka-palstalle, pidä raivoisa palopuhe hallituksen puolesta tai vastaan ja asia on selvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10351
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      219
      2034
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1853
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1110
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1084
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      919
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      76
      918
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      862
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      843
    Aihe