Olenko homo vai hetero

Anonyymi

Olen pitänyt itseäni aina heterona ja pidän naisista edelleen mutta jo jonkun aikaa mielessäni on ollut penis. Tämä vielä niin että mielenkiinto kohdistuu tietyntyyppisten miesten peniksiin ja heidän vartaloihin. Suuri osa miehistä ei kuitenkaan aiheuta minulle minkäänlaisia viboja. Parisuhde tai anaalijutut miehen kanssa ei juuri kiinnosta mutta oraaliseksi kylläkin.
Haluan tietää mikä minun seksuaalisuuteni on! Jotkut ovat sanoneet että olen hetero mutta miksi minulla sitten on koko ajan kalu mielessä?

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin myös vanhemmiten alkanut kullijutut kiihoittamaan.. ukm55

      • Anonyymi

        Itse olen vähän nuorempi mutta kalu on aina vaan mielessä. Tämä on vaikea asia siinäkin mielessä että maailma romahtaa ympärillä jos perhe saa tietää tästä.
        Tässä taannoin keskustelin tovin aikaa kivan miehen kanssa eroottiseen sävyyn ja kokemus oli todellakin niin upea että sydän jyskytti. Mies oli ulkonäöltäänkin juuri sitä mistä olen haaveillut mutta pistin pelin poikki, koska tunsin olevani vaarallisilla vesillä paljastumisen suhteen.
        Vieläkin harmittaa.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vähän nuorempi mutta kalu on aina vaan mielessä. Tämä on vaikea asia siinäkin mielessä että maailma romahtaa ympärillä jos perhe saa tietää tästä.
        Tässä taannoin keskustelin tovin aikaa kivan miehen kanssa eroottiseen sävyyn ja kokemus oli todellakin niin upea että sydän jyskytti. Mies oli ulkonäöltäänkin juuri sitä mistä olen haaveillut mutta pistin pelin poikki, koska tunsin olevani vaarallisilla vesillä paljastumisen suhteen.
        Vieläkin harmittaa.
        Ap

        Ymmärän hyvin sua. Mulla myös nykyään kulli mielessä lähes päivittäin. Mukavaahan se olis kokeilla kivan ja luotettavan kaverin kanssa. ukm55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärän hyvin sua. Mulla myös nykyään kulli mielessä lähes päivittäin. Mukavaahan se olis kokeilla kivan ja luotettavan kaverin kanssa. ukm55

        Samat mielessä gay suikkareita netistä olen katellut tänääkin.


    • Anonyymi

      Tämän päivän seksuaalinen vapautuneisuus on aika näennäistä. Naisia huoritellaan edelleen kevyesti miten tahansa seksuaalisuuttaan toteuttaakin. Toisaalta naisena saa olla vapaammin mitä on, esim. juuri naisen bi-mieltymykset kiihottaa miehiäkin, miehisyyden raamit taas ovat tässäkin ikävän tiukat.
      En usko että monikaan on sataprosenttisesti hetero tai homo, ja se mihin tällä akselilla sijoittuu voi varmasti vaihdella yksilön elämän aikana.
      Itse olen melko lailla hetero nainen, nuorena ollut joitain kokemuksia naisen kanssa ja nyt taas aikuisempana alkanut naiset houkuttaa yhä enemmän ja myös miestenvälinen seksi alkanut kiinnostaa. Penis on kyllä mullakin vahvasti mielessä :)
      Toivottavasti löydät jonkun luotettavan kaverin jonka kanssa pääset tutkailemaan tätä puolta itsessäsi, voin kertoa että kullin imuttelu on erittäin kiihottavaa ja palkitsevaa touhua... :)

    • Anonyymi

      On normaalia ja luonnollista, että miehillä on kulli mielessä.
      Toisilla se alkaa jo poikien kikkeli-leikeistä ja toisia miehiä kalu alkaa kiihottaa myöhemmin. Jokaisen tekee mieli kokeilla miesten välistä seksiä. Ja se on hyvä.
      Kannattaa kokeilla, vaihtelu seksissä virkistää.

    • Anonyymi

      Muna on mielessäni koko ajan.
      Kikkeli kiinnosti minua jo poikana. Hakeuduin tilanteisiin, missä sain ihailla kikkeliä ja
      missä toisen pojan kikkeli hinkkasi naamaani.
      Alusta lähtien minulla on ollut tarve imeä munaa. Nykyään imen kullia säännöllisesti.
      Kokemuksesta tiedän, kun kerran olen imenyt, niin imen munaa aina.
      tarvitsen munaa suuhuni joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe