Kiihoittaako sua tyttöily

Anonyymi

143

4389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiihottaa tosiaan..ihanant piikkarit..kumpa olis mullakin!! Moniko harrastaa tuota piikkareissa?

    • Anonyymi

      𝕳𝖆𝖑𝖚𝖆𝖓 𝖒𝖆𝖘𝖙𝖚𝖗𝖇𝖔𝖎𝖉𝖆! 𝖁𝖊𝖗𝖐𝖐𝖔𝖐𝖆𝖒𝖊𝖗𝖆𝖓𝖎 𝖔𝖓 𝖙ää𝖑𝖑ä 💋 http://rebeccagluck.top/Gay/PgCjXg

    • Anonyymi

      Saa, kaipaan koko ajan, T. ukm 60

      • Anonyymi

        Jos ja kai haluat niin kokeillaan, saat minua hyväillä ja suukotella, antaudun sinulle jos meitä onnistaa tavata anna siis yhteystietosi.


    • Anonyymi
      • Hyvä video, itsekin runkkan asuilleni ja tykkään ottaa spermaa päälleni. Toisen tyttöilijän spermaus on kiimaista.


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Hyvä video, itsekin runkkan asuilleni ja tykkään ottaa spermaa päälleni. Toisen tyttöilijän spermaus on kiimaista.

        Tosi mahtavia videoita!! Kiihottavia piikkareita tytöillä..millaisia sulta Laura löytyy..saiko ne spermata ;) ?


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Hyvä video, itsekin runkkan asuilleni ja tykkään ottaa spermaa päälleni. Toisen tyttöilijän spermaus on kiimaista.

        Ikä ja mistäpäin?


      • Anonyymi

        Ihana-asu! Olisin imenyt lastin suuhuni.. :)


      • Anonyymi

        Wow...ihana asu ja korkkarit! Olis mahtavaa spermata tollasessa asussa oleva!!! Kunnolla spermaa korkeille koroille !!


    • Anonyymi

      Jätkällä komee varustus ja laatua lens

    • Anonyymi

      Kyllä saa kuumaksi. Juuri tein tilauksen erittäin kiiltopintaisia, haarattomia, verkkosukkiksia ja stay-uppeja. Ihanan kiimaista odotella niitä. Vielä kun löytäisi halvalla jostain kivoja korkkareita. Vaimolla liian pieni jalka, ei hänen korkkarit sovi. Joku seksikäs pitsibodykin ois kiva löytää. Ihana esitellä itseänsä sit dirtyrouletessa. Ois ihana mailaillakin samanhenkisten kanssa. Eli viestiä tulemaan vaan: [email protected]

      • Anonyymi

        Vaimon korkkarit sai just spermat sisään ;)..muita kiimaisia kenkä runkkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon korkkarit sai just spermat sisään ;)..muita kiimaisia kenkä runkkareita?

        Kyllä löytyy..kunnolla korkeille koroille!! Mahtavan seksikkäät korkeat korot, kimpassa voisi olla upeaa nautiskella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyy..kunnolla korkeille koroille!! Mahtavan seksikkäät korkeat korot, kimpassa voisi olla upeaa nautiskella!

        Kiva etten oo ainut! Vois olla kimpassa mahtavaa runkkailla,millasia runkkukorkoja sulla olis ? Piikkikorko anaaliss tekee gutaa kun panee toiseen korkkariin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva etten oo ainut! Vois olla kimpassa mahtavaa runkkailla,millasia runkkukorkoja sulla olis ? Piikkikorko anaaliss tekee gutaa kun panee toiseen korkkariin...

        Kunnolla korkkareita kun käyttää, niin tekee hyvää! Kimpassa olis varmasti kiimaista! Spermat saisi lentää koroille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnolla korkkareita kun käyttää, niin tekee hyvää! Kimpassa olis varmasti kiimaista! Spermat saisi lentää koroille!

        Runkkaus menos sukkanauha sukat ja korkkarit jalass..saispa toisen tytön spermaa sukille ja korkkareille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaus menos sukkanauha sukat ja korkkarit jalass..saispa toisen tytön spermaa sukille ja korkkareille...

        Voisin laskea spermat sun sukille ja kalullesi.. voisit runkkailla mun spermalla sun kalusta
        spermat mun nailoneille.. ukm56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin laskea spermat sun sukille ja kalullesi.. voisit runkkailla mun spermalla sun kalusta
        spermat mun nailoneille.. ukm56

        Onks sulla korkoja? Haluisin runkata niille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sulla korkoja? Haluisin runkata niille

        Stayupit ja korkkarit jalassa myös nyt.. näyttää peilistä tosi naiselliselta.. ukm56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stayupit ja korkkarit jalassa myös nyt.. näyttää peilistä tosi naiselliselta.. ukm56

        millaset korkkarit sulla? mulla punaset piikkikorot kiiltävät mustat saumasukat nauhoiss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millaset korkkarit sulla? mulla punaset piikkikorot kiiltävät mustat saumasukat nauhoiss

        täällä ollaan korot jalass ja kalu kovana..muita tyttöilijöitä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä ollaan korot jalass ja kalu kovana..muita tyttöilijöitä täällä?

        On,laitoin just sukkikset ja korkkarit jalkaan.Haarakiila jo kiimalimassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On,laitoin just sukkikset ja korkkarit jalkaan.Haarakiila jo kiimalimassa...

        Kiva olis katsella ;) ! Vähä niinku peilikuvaa..Millaset korkkarit,mulla Pleaserin 5 tuumaset kiiltonahkapiikkarit.Terska limassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stayupit ja korkkarit jalassa myös nyt.. näyttää peilistä tosi naiselliselta.. ukm56

        Kulli kovana ajattelen sinua MMM...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stayupit ja korkkarit jalassa myös nyt.. näyttää peilistä tosi naiselliselta.. ukm56

        Kulli kovana ajattelen sinua MMM...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On,laitoin just sukkikset ja korkkarit jalkaan.Haarakiila jo kiimalimassa...

        Ihanan kiimaista.täällä on kalu kovana .


    • Anonyymi

      Mä käyn yhden pariskunnan rouvan leikkikaluna. Ja tuo on kaikkien osapuolien mielestä kivaa, mies haluaa katsella, mä haluan olla naisten alusvaatteissa ja rouva tykkää minusta myös tuollaisiin pukeutuneena. Mä olen 18v. ja tuo pariskunta n. 45v.

      • Anonyymi

        Panetko sä sen Akan kanssa noissa vermeissä ja Isäntä katselee vieressä. Luulis olevan aika paneskella, kun toinen mies katselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panetko sä sen Akan kanssa noissa vermeissä ja Isäntä katselee vieressä. Luulis olevan aika paneskella, kun toinen mies katselee.

        Alkuun olikin, mutta nyt ei äiritse ja siis panen oikeesti. Ja oon käynyt siellä melki joka viikonloppu. Ihan ilmaista kivaa, ei oo keltään pois.


      • Anonyymi

        Upeaa kiva kokemusta ,,,kosketteleeko se mies?


    • Anonyymi

      Kaikenlasia sekohinttareita onkin...

      • Anonyymi

        Ja siellä yks sekopää kyttää yölläkin viestejä.Vittu mikä kyylä.Ihmiset nukkuu yöllä ja kyrpä valvoo.


    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen nainen. Ja mulle sattui viime kesänä tanssilavalla partneriksi nuori kundi, joka sanoi minulle, että hänellä on naisten alusvaatteet paidan ja farkkujen alla. OLihan se aika erikoista mun mielestä. mutta sanoin, että en usko. Kaveri otti minua kädestä ja työnsi käteni farkkujen sisään... ja oli siellä. Autossa jatkettiin sitten tarkempaa tutkiskelua.

      • Anonyymi

        Ihana tanssireissu oli.


    • Kyllä saa :)

    • Anonyymi

      NO EI TODELLAKAAN :D

    • Anonyymi

      Todellakin saa! Itsekki olen alkanut kokeilee tyttöilyä mutt oon ihan alussa vielä,peppu on treenattu pyöreä ja siitä on kuvia naisten pikkareissa 😉

    • Anonyymi

      Tekis mieli saada ottaa kulli suuhuni ja imeä..... kuvia laitan kikissä nimimerkillä tttttmmmmmmmm

    • Anonyymi

      kirkastako edelleen

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanat spermat sukkiksilla....


    • Olisin valmis hyväilemään ja sekstaamaan typyjen kanssa.

    • Anonyymi

      Kalu kiimassa..suihin otto olis poikaa..sukkikset kiimalimassa ja korot jalassa..käviskö..

    • Anonyymi

      Mis sormes

      • Anonyymi

        pepus..mitä sä teet?


    • Anonyymi

      ihan luen su kirjotusta. Millasia kokemuksia sulla

    • Anonyymi

      Kyllä makee meno sulla, ihan valupäiväks menee

    • Anonyymi

      Onks hyvii linkkei

      • Anonyymi

        on makee meno..sukkikset edestä ihan kiimalimois..haluisko joku nuolee?


    • Anonyymi

      Juu pitäähän välill kuivail lisää tulossa varmaan, mis asennos siel puuha menos

      • Anonyymi

        olin sängyss selälläni ny nousin peilin eteen runkkaan..laukaan menko pian oon jo pitkitelly..


    • Anonyymi

      No kuuma meno peilinkö saat virtaamaan

    • Anonyymi

      valuu alaspäin laatua

    • Anonyymi

      sormes litisee liukkaasti

    • Anonyymi

      Kuinka usein puuhaat

    • Anonyymi

      Mitta täysillä sykk

      • Anonyymi

        tuli peilin siivousta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli peilin siivousta...

        tänään vois lähtee ajeleen sukkiksiss ja korois..haluisko joku runkata mun koroille mällit treen ympäristös jossain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tänään vois lähtee ajeleen sukkiksiss ja korois..haluisko joku runkata mun koroille mällit treen ympäristös jossain

        paa persikka.net viestii toolle mun nicille...


    • Anonyymi

      Juu siivoo tok ennenkä kuivaa siihen varmaan monta vanaa ja roiskeit, mut helpotti
      sua. Huom varmaa uusiksi kl 11

    • Anonyymi

      Saat märkää muilki aikaseks....

    • Anonyymi

      Oliko monen tunnin nautiskelu

      • Anonyymi

        meni ainakin pari tuntia ja peiliss on kunnolla tavaraa valuneena


    • Anonyymi

      mitens muilla mälli irronnu?

    • Anonyymi

      Juu nousi oikein pohjasta asti kun alusti eka, nyt kevyt olo ainakin hetken aikaa.
      Kyll on irtoil kiitti

    • Anonyymi

      Lopettelen, huom vois jatk

    • Anonyymi

      Peili sai kunnon pesun hah

      • Anonyymi

        hyvää pesu joo teki peilille


    • Anonyymi

      Kyll paris tunnis jo ehtikin tulla alkuliukast

    • Anonyymi

      Millast mitt su

      • Anonyymi

        ihan normi kalu


    • Anonyymi

      huomisii

    • Anonyymi

      Pitihän se laittaa vainon minari päälle,tietty tuli lastit siihen auts

      • Anonyymi

        kivak kuulla hieroko kivasti kyrpää ja laukesit?


      • Anonyymi

        Hamerunkut ihania, hame hanka kivasti ja rivoa spermata hame ja likkua sitten se yllä.


    • Anonyymi

      Onko peilipesu tiedossa

    • Anonyymi

      42v 187/76 19 top ukm pks

      • Anonyymi

        Kuulostat hyvältä


    • Anonyymi

      Mooi mitäs siellä puuhastellaan

    • Anonyymi

      Komee varustus

    • Anonyymi

      Topilla taitaa jo vuotaa

    • Anonyymi

      Sormetko märkänä

      • Anonyymi

        Jokos täällä kiimaillaan?


    • Anonyymi

      Kyll mites siell

    • Anonyymi

      Millast siel menos

      • Anonyymi

        terskalla kiimatippoja..mitens siellä ja miten ootte pukeutuneet?


    • Anonyymi

      Juu farkkujen etumus kireel

    • Anonyymi

      katokk nettip

    • Anonyymi

      Mis asennos siel puuhat

    • Anonyymi

      Sul varmaa helleasut

      • Anonyymi

        mull sukat ja sukkanauhat enkä osaa päättää laitanks piikkikorko avokkaat vai saappaat..kummat?


    • Anonyymi

      Kummat vähenmän likaantuu ku alkaa roiskuu

      • Anonyymi

        tietty avokkaat ku saappais varsi ylipolven..laitoin saappaat ku ne valmiiks likaset ku ajelin illalla ne jalas ja kävin puskarunkulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietty avokkaat ku saappais varsi ylipolven..laitoin saappaat ku ne valmiiks likaset ku ajelin illalla ne jalas ja kävin puskarunkulla

        Saappat on tosi ihanat..saa roiskia ja hieroa kunnolla..valutella varsille!!! Korkosaappaat saa kiimaan heti! Saisipa nauttia niiden hyväilystä!


    • Anonyymi

      Ai jaa itekkö vetäsit

    • Anonyymi

      Auto pysyi siistinä rasvoistas

      • Anonyymi

        joo..ite vetäsin ja ei viitti autoon roiskia


    • Anonyymi

      Pitää lähtee oluille, jos baareis olis vielä aukinaisia

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistäpäin olet? Mua todellakin kiinnostais olla tuo top!!


      • Anonyymi

        Kuumaa olisi saada nauttia hitaasta panosta... ukm55


      • Anonyymi

        Ihania juttuja. Tulee nuoruusvuodet mieleen, kun sain olla niin monen pojan "tyttönä:" Niistä ajoista jäi ainainen halu päälle.


    • Anonyymi

      Helsingin seudulla ketään korkkari-sukkis runkuista kiinnostuneita?

      mies 49v

      • Anonyymi

        Kyllä on kiinnostusta..erityisesti korkkari runkusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kiinnostusta..erityisesti korkkari runkusta!

        Miten suhun saa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhun saa yhteyttä?

        s postilla ..laita joku omas ni vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        s postilla ..laita joku omas ni vastaan

        Ei täällä voi mtn mailiosoitetta jaella. Ylläpito poistaa heti!


    • Sukkanauhat ja sukat korkokengät nam

      • Anonyymi

        Kiihoittaa ja nyt myös sukkikset jalassa..


    • Anonyymi

      Tyttöilen ja mielellään ulkona, joskus olen antanut nähdä kun masturboin mekolla tai hameella. Parasta on kun voi toisen hameilijan kanssa, vaikka ruiskia toistemme asuille.

      • Anonyymi

        Missä vois nähdä. t. alushameilija ukm. 60


    • Anonyymi

      tyttöily on ihanaa bim05a

      • Anonyymi

        Niin on..tänään lähden ajeleen,jalkaan sukat sukkanauhoilla ja kiiltävät legginssit sekä piikkikorot..samanlaiselle apukuskille olis paikka pirkanmaalla tai lähistöllä...100 kilsaa tampereesta about käy ihan hyvin...


    • Anonyymi

      Kyllä kaikista kiihottavinta on kun saa panna kunnolla "tyttöä" pilluperseeseen ilman kumia.

      ISO HETEROMIES

    • Anonyymi

      HYI HELVETTI HIEKKAKUOPPAAN KAIKKI JA SARRRRRRJAAAAA RYNKYILLÄ SAATANA!

      • Anonyymi

        Älä uhoa, vuokralla asuva sivari. Kuitenkin tykkäät tyttöillä ja ottaa kakkoseen.


    • Anonyymi

      Tyttöily on ihanaa. Mulla on parhaillaan 75B rintsikat päällä ja muutama touhutippa terskan päässä. Kohta lentää mällit. Oon tyttömäinen 35v bi jätkä.

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?
        Täällä olis 45v. ukkomies, joka haluaisi löytää yhden luotettavan vakkari"tytön"...
        Ei erikoisuuksia vaan molemminpuolin ihanaa kiimaista ja hellää nautiskelua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?
        Täällä olis 45v. ukkomies, joka haluaisi löytää yhden luotettavan vakkari"tytön"...
        Ei erikoisuuksia vaan molemminpuolin ihanaa kiimaista ja hellää nautiskelua!

        Täällä 53 v kokematon hoikka tyttö haaveena löytää
        Oma mies
        Haen pidempiaikaista miesystävää itselleni,hänen
        täytyy olla valmis kouluttamaan minusta itselleen sopiva omiin tarkoituksiin

        Ps. peppuni neitsyt jos vaikuttaa valintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 53 v kokematon hoikka tyttö haaveena löytää
        Oma mies
        Haen pidempiaikaista miesystävää itselleni,hänen
        täytyy olla valmis kouluttamaan minusta itselleen sopiva omiin tarkoituksiin

        Ps. peppuni neitsyt jos vaikuttaa valintaan

        Ja mikähän mahtoi olla vastauksesi ihan ensimmäiseen kysymykseen??
        MISTÄPÄIN?
        JA haen mieluummin nuorempaa, joka kyllä jäi itseltä mainitsematta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?
        Täällä olis 45v. ukkomies, joka haluaisi löytää yhden luotettavan vakkari"tytön"...
        Ei erikoisuuksia vaan molemminpuolin ihanaa kiimaista ja hellää nautiskelua!

        Täällä on hyvä kroppanen 48v ukm kuka etsii luotettavaa vakkari kenellä tyttöillä.


      • Anonyymi

        Kiimasta!


    • Anonyymi

      Pysy miehenä ulkoisesta painostuksesta huolimatta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiihottavia on, nami asuja, tekee hyvää. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavia on, nami asuja, tekee hyvää. T. ukm 61

        Hämeenlinnassa kohta 60v ukm, joka pukee pitsi/satiinipikkarit,sukkanauhat,liukkaan kiiltävät mustat stay up nailonsukat,kapean röyhkeän minihameen .....sitten verkkarihousut päälle ja ajelemaan kylille,kunnes poistan verkkarihousut, oion saumasukat ja minihameen....kävelen auton lähellä ostarien p-paikan reunoilla Tiiriössä, ajelen kaupunginpuistoon, tai Janakkalan levarille ja menen metsään odottamaan jos joku mies huomsisi ylös nousseen minihameen joka paljastaa kiiltävät nailonsukat ja sukkanauhat kun olen kumartuneena eteenpäin...
        Odotan kiimaisen rohkeaa kättä minihameen päälle pakaroitani hyväillen,sitten käsi tunkeutuu niukan hameen alle hyväillen nailonsukkien verhoilemia reisiäni....hipaisee pltsipikkareissa kovana olevaa posliinikaluani....otan miehen kalun käteeni,hankaan nailonilla hänen terskaa....aaaH ja siitä aina nautinnon loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa kohta 60v ukm, joka pukee pitsi/satiinipikkarit,sukkanauhat,liukkaan kiiltävät mustat stay up nailonsukat,kapean röyhkeän minihameen .....sitten verkkarihousut päälle ja ajelemaan kylille,kunnes poistan verkkarihousut, oion saumasukat ja minihameen....kävelen auton lähellä ostarien p-paikan reunoilla Tiiriössä, ajelen kaupunginpuistoon, tai Janakkalan levarille ja menen metsään odottamaan jos joku mies huomsisi ylös nousseen minihameen joka paljastaa kiiltävät nailonsukat ja sukkanauhat kun olen kumartuneena eteenpäin...
        Odotan kiimaisen rohkeaa kättä minihameen päälle pakaroitani hyväillen,sitten käsi tunkeutuu niukan hameen alle hyväillen nailonsukkien verhoilemia reisiäni....hipaisee pltsipikkareissa kovana olevaa posliinikaluani....otan miehen kalun käteeni,hankaan nailonilla hänen terskaa....aaaH ja siitä aina nautinnon loppuun asti.

        Aika kiihottava juttu, tekee mieli. T. Ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiihottava juttu, tekee mieli. T. Ukm 61

        Oletko missä päin? Ukm 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä päin? Ukm 63

        Someron suunnalla. T. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa kohta 60v ukm, joka pukee pitsi/satiinipikkarit,sukkanauhat,liukkaan kiiltävät mustat stay up nailonsukat,kapean röyhkeän minihameen .....sitten verkkarihousut päälle ja ajelemaan kylille,kunnes poistan verkkarihousut, oion saumasukat ja minihameen....kävelen auton lähellä ostarien p-paikan reunoilla Tiiriössä, ajelen kaupunginpuistoon, tai Janakkalan levarille ja menen metsään odottamaan jos joku mies huomsisi ylös nousseen minihameen joka paljastaa kiiltävät nailonsukat ja sukkanauhat kun olen kumartuneena eteenpäin...
        Odotan kiimaisen rohkeaa kättä minihameen päälle pakaroitani hyväillen,sitten käsi tunkeutuu niukan hameen alle hyväillen nailonsukkien verhoilemia reisiäni....hipaisee pltsipikkareissa kovana olevaa posliinikaluani....otan miehen kalun käteeni,hankaan nailonilla hänen terskaa....aaaH ja siitä aina nautinnon loppuun asti.

        Tuollaisessa tilanteesa on mahtava saa spermasuihku satiineille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa kohta 60v ukm, joka pukee pitsi/satiinipikkarit,sukkanauhat,liukkaan kiiltävät mustat stay up nailonsukat,kapean röyhkeän minihameen .....sitten verkkarihousut päälle ja ajelemaan kylille,kunnes poistan verkkarihousut, oion saumasukat ja minihameen....kävelen auton lähellä ostarien p-paikan reunoilla Tiiriössä, ajelen kaupunginpuistoon, tai Janakkalan levarille ja menen metsään odottamaan jos joku mies huomsisi ylös nousseen minihameen joka paljastaa kiiltävät nailonsukat ja sukkanauhat kun olen kumartuneena eteenpäin...
        Odotan kiimaisen rohkeaa kättä minihameen päälle pakaroitani hyväillen,sitten käsi tunkeutuu niukan hameen alle hyväillen nailonsukkien verhoilemia reisiäni....hipaisee pltsipikkareissa kovana olevaa posliinikaluani....otan miehen kalun käteeni,hankaan nailonilla hänen terskaa....aaaH ja siitä aina nautinnon loppuun asti.

        Olisko sulla korkkarit tai korkkarisaappaat vielä jalass? Sit ruikkis helpolla loppuun ;)!!


    • Anonyymi

      moi... kyllä tyttöily saa kuumaksi... olen tyttöillyt 14 vuotiaasta lähtien. nyt 42v .

      • Tyttöily on todella ihanaa. Kun pukee, kiihottuu jo valtavasti.... alkaa kiimatippaa tulee. Toive olis että sais antaa poikapillua joskus. Dildo tekee myös kivaa


      • Anonyymi
        armicd kirjoitti:

        Tyttöily on todella ihanaa. Kun pukee, kiihottuu jo valtavasti.... alkaa kiimatippaa tulee. Toive olis että sais antaa poikapillua joskus. Dildo tekee myös kivaa

        Kyllä kiinostais😉


    • Anonyymi

      Lähtisin nuolemaan ja suukottelemaan "tyttöä " upeissa stayupeissa, nilkoista pikku hiljaa ylöspäin. Polvet ja polven taipeet. Sisäreisi.... välilihassakin kieleni kävisi ennen kiveksiä. Ne hellästi suuhun samalla kädellä kiusaten kyrpää. Ja pian sekin olisi suussa....

      • Kiihotun jo ajatuksesta että olisin nuoltavana kun olen tyttönä


    • Anonyymi

      Kiihottavaa olis toisen tyttöilijän selässä ratsastaa hepenet, liivit päällä, sitten laskeutua alas ja alkaa polkeminen pyllyyn. t. ukm 61

    • Anonyymi

      itse käyn joskus tyttöilemässä xxx paradisessa turussa. siellä vaihdan stayupit päälle vessassa ja odotan huoneessa pylly pystyssä että joku työntyy sisääni ja laukaisee lastinsa sisääni.

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe