Aina heterona itseeni pitänyt mut viimeaikoina oon huomannu miettiväni miltä tuntus toisen jätkän kans olla ja mua on alkanu kiihottaa se. Ois kiva jutella ja tutustua jos täällä muita joilla saattas olla samanlaisia ajatuksia..
Alkanut kiinnostaa ajatus
48
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Mä myös pidän itseäni heterona, mut kullit alkanut kiinnostaa, miltä tuntuis kokeilla toisen kullia omassa kädessä ja runkkailla sitä!
- Anonyymi
MindfullXx kirjoitti:
Mua kiinnostas tietää. Mä kiihotun kun mietin et toinen laukeis mun naamalle :P
Sä voisit hyväillä mun kullia ja mä laskisin spermat sun kasvoille.. voisit myös maistella kulliani..
Anonyymi kirjoitti:
Sä voisit hyväillä mun kullia ja mä laskisin spermat sun kasvoille.. voisit myös maistella kulliani..
Sä kun tulisit ni voisit laueta mun suuhun.. Kiihottaa miettiä milt tuntus imeä toisen jätkän kyrpää ja sitä ku laukeis mun suuhu :P
- Anonyymi
MindfullXx kirjoitti:
Sä kun tulisit ni voisit laueta mun suuhun.. Kiihottaa miettiä milt tuntus imeä toisen jätkän kyrpää ja sitä ku laukeis mun suuhu :P
Ota vaan paljas kullini suuhusi, ime hitaasti nauttien.. tunne kuinka se kovenee imussasi..
Voisin samalla runkata sun kullia kun imet mua... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan paljas kullini suuhusi, ime hitaasti nauttien.. tunne kuinka se kovenee imussasi..
Voisin samalla runkata sun kullia kun imet mua...Työnnä se katkarapu 🦐 imurin letkuun ja tehot täysille sekasikiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnnä se katkarapu 🦐 imurin letkuun ja tehot täysille sekasikiö
Kirjoita enemmäm kokemuksistasi imurin kaa.Taidat olla imurien suur-kuluttaja monesko on menossa.Kaikkee se peräkammarin pojalla teetättää.Eikö äitis kyllästy ostaa aina uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin samalla runkata sun kullia kun imet mua...Mistä sut löytää?
- Anonyymi
Kiinnostais täälläkin vanhempi mies Hki.Ei ole kyllä paikkaa.
- Anonyymi
Minulla on paikka Helsingissä ja kiinnostaa tapaaminen
- Anonyymi
Mitä etsit
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet.Minä 64v ukm Hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä etsit
Runkkailu ja ehkä myöhemmin suihinotto kaveria.
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Milloin tavataan. mies hki
- Anonyymi
Käsityötunti
- Anonyymi
Mitäs jätkät mielessä
- Anonyymi
Mua kiihottaa kaks jäykkää kyrpää yhdessä ja laueta toisten kyrville.
- Anonyymi
Mä voisin ottaa suihin ja ottää mällit suuhun.
Missä vaan käy, kunhan ei oo yleisöö. - Anonyymi
On siinä sitte lientä ku kaks
- Anonyymi
Minukin mielessä olis kokeneen vanhemman miehen kanssa kokeilla seksiä.Osais ohjaa ja opastaa.
- Anonyymi
Mies porukka runkkailun ja sekstailun tapaamisen merkeissä kiinnostaa.
- Anonyymi
Korona on karkottanut kaikki miehet.
- Anonyymi
Korona on karkottanut kaikki miehet.
- Anonyymi
kiinnostuin miltä tuntuisi miesten välinen seksi. pyysin poika-kaverini panemaan kullinsa suuhuni ja siitä se alkoi. nykyään olen kaverini vaki-imijä.
Seksifoorumit.net sivustolla jäi kiihottavat keskustelut kesken kun toisen jätkän kaa juteltiin fantasioista,yms... Sivusto kun jostain syystä meni kiinni ainakin toistaiseksi. .Miettiny löytäskö täältä ketään järkevää tyyppiä juttelee näistä,privana tietty.
- Anonyymi
Minkä ikäinen oot?
- Anonyymi
MindfullXx kirjoitti:
Oon 31
Snap fitg7574
- Anonyymi
Joks siel jäykk
- Anonyymi
Millast privaa sul mieles
Ihan viestittelyy aluks,kattos miten luistaa juttu..
Vaik sähköpostii käyttää siihe kirjotteluun
- Anonyymi
varmaan vetoja menos vai.....
- Anonyymi
Suosittelen miesten välistä seksiä. Jäin heti koukkuun.
Olen viiden miehen vaki-imijä. Saan munaa suuhuni joka päivä.
Eilen sain kolmelta mieheltä spermat nieltäväkseni.
Tänään on tiedossa ainakin kaksi sperma-lastia suuhuni.- Anonyymi
Pitää kokeilla.kun joku ottaa suihin ja imee mällit
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kokeilla.kun joku ottaa suihin ja imee mällit
Itsee kiinnostas kokeilla miltä tuntus ottaa suihi toiselta,kiihottaa ajatus et joku laukeis mun naamalle/suuhu
- Anonyymi
Luistaako
- Anonyymi
Olisipa hienoa jos löytyisi vakikaveri joka tahtoisi aina silloin tällöin kullin suuhun ja saisi laskea syvälle nieluun.Myös runkkuapu kiinnostaisi,voisit aluksi tyhjentää omasi kullini päälle ja sitten runkata senkin.tai voitaisiin kokeilla mahtuuko kullisi korkkaamattomaan peppuuni ja jos saisit laskea lastin sinne.
- Anonyymi
Ihan normaalia...Nimim Kokenu 55 v m
- Anonyymi
Olipa monta vaihtoehtoo
- Anonyymi
kaikki nuo kiinnostaa
- Anonyymi
Joks tiukkaa
- Anonyymi
Mikään ei tunnu yhtä hyvältä kuin kaksi sykkivää kyrpää toisiaan vasten.
- Anonyymi
onkos kokemusta
- Anonyymi
laita viestia [email protected]
- Anonyymi
laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Kiinnostaako oikeesti jotakuta sun varustus
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845