Jumala tappaa taas

Anonyymi

Jumala hukutti jokunen vuosi sitten kiivauspäissään koko maapallon vesimassojen alle. Jumalalla meni ns. herne nenään.
Siitä paisumuksesta selvisi vain Nooa ja jokunen muu.
Paisumuksen jälkeen Jumala tuli katumapäälle, ja lupasi jatkossa olla hukuttamatta ihmisiä. Siitä merkkinä teki sitten sateenkaaren taivaalle.

Jumalalla on nyt mennyt herne toiseenkin sieraimeen. Siksi hän päättikin panna liikkeelle koronan. Siihen tulee kuolemaan yli 50 %.
Nyt kannattaakin sitten lepytellä Jumalaa eläinuhreilla, tanssimisella ja erinäisillä muilla toimilla.
Päivämies- lehden painokoneeseenkin kannattaa laittaa lisää vauhtia. Jokainen painettu lehti vähentää Jumalan vihan uhrien määrää yhdellä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin,,, taas?

      r

    • Anonyymi

      > Jumalalla on nyt mennyt herne toiseenkin sieraimeen. Siksi hän päättikin panna liikkeelle koronan.

      Minun nähdäkseni ihmiset itse kehittivät ja päästivät tämän Kiinaviruksen valloilleen.

      • Anonyymi

        Tutkittu juttu ja ei ole todettu ihmisen tekemäksi.
        Kannattaako niihin salaliittoteorioihin uskoa.


    • Anonyymi

      Voe sitä vanahhaa höpsöä mitä mäni tuasennii tekemmään.

    • Anonyymi

      Jumalamme sallii lopullisesti paatuneiden ja Jumalan hyvyyden omasta tahdostaan hyljänneiden tuhoutua omien tekojensa seurauksena.Mutta Hän antaa kaikille mahdollisuuden pelastua.Nooa oli pilkan kohteena,eikä kukaan vieras halunnut arkkiin.Kuinka onnellinen tämä maailma olisi,jos kaikki tottelisivat Jumalaa. Ihmiset rakastaisivat toisiaan ja jopa vihollisiaankin.Saatana on sokaissut ihmisten silmät. Nyt hän on tehnyt rahasta näkyvän epäjumalan, joka polkee köyhät ja avuntarvitsevat jalkoihinsa.Mutta meille uskoville on annettu voima polkea rikki saatanan teot. Lukekaa psalmi 91.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta. Kyllä se teijän jumalankuvatus on varsinainen limanuljaska.


    • Anonyymi

      91 PSALMI.
      1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". 3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. 4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. 5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, 6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. 7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. 8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. - 9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. 10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. 11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. 12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. 13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. - 14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. 15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. 16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe