Nautin valtavasti kun mies imee rauhallisesti ja pitkään tissejä...saan painaa sinun pään vasten tissejä...mm..
Sit siirrät pään pillun lähelle ja alat ahnaasti nuolemaan...mmm...
Tissien imijälle homma
21
133
Vastaukset
Hei mistäpäin olet
- Anonyymi
Pohjois karjala
- Anonyymi
Voisin imeä tuhannen vauvan voimalla tissejäsi ja nuolla pillua kuin kiimainen rottweiler 😜
- Anonyymi
Kuulostaa mahtavan märältä touhulta :) Saisit kiimaisen kissanartun mouruamaan himosta :)
- Anonyymi
Ei voimalla!!
Nam tissejä nam .....olen läheltä
- Anonyymi
Saisit nuolla ja imeä oikein pitkään..
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä imisin ja nuolisin pitkään nam nam... Ai ai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitkos pohjois-karjalasta; hieman tarkemmin jos sopii, kiitos?
Anonyymi kirjoitti:
Laita s postiin. [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä on mun tuhkaluukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä on mun tuhkaluukku
Elämää suuremman älykön kommentti.Noin suurta ajatusta ei edes Sokrates olisi keksinyt.
Mmm kyllä, missä päin
- Anonyymi
Sun tuulitunnelissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tuulitunnelissa
Tuhkaluukku.piripää.idiootti,mätäneväperäsuoli,hönö ja urpo oliko siinä kaikki.Eipä susta muuta sanottavaa ole.
- Anonyymi
Hhmm, joko on sun ihana posliini märkänä?
Nam...- Anonyymi
Todellakin on märkä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on märkä....
Uuuh,. Nam...olisimpa luonasi, imisin nuolisin sua todella kauan, sormillani sua sisältäsi hyväilisin...kunnes orgut vavisuttaisivat vartaloasi ja pillusi supistelisi sormieni ympärillä 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuuh,. Nam...olisimpa luonasi, imisin nuolisin sua todella kauan, sormillani sua sisältäsi hyväilisin...kunnes orgut vavisuttaisivat vartaloasi ja pillusi supistelisi sormieni ympärillä 😋
Mmmmm....
Laita postia
[email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682302Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2352238- 1201508
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj411289- 1321261
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77932