Melko outoa. Onko meillä tosiaan varaa hoitaa myös Ruotsin koronapotilaat omiemme lisäksi?
Parhaillaan myös Ahvenanmaalta lähti lento kohti Turkua. Eikö autonominen Ahvenanmaa saa hoidettua omia sairaitaan? Muistaakseni pistivät myös rajat kiinni joten miten nyt yhtäkkiä reissu Turkuun alkoi kiinnostaa 😂
Ambulanssilennot Ruotsista jatkuneet pitkin päivää
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uusimaa pistettiin karanteeniin. Silminnäkijöitä vähemmän.
RKP:n oikeusministeri ja tasa-arvon ja Pohjoismaiden yhteistyön ministerit hoitavat Suomen tasa-arvoasioita.Koronaepäilyn iskiessä toisennäistä, LiA on luvannut auttaa tasa-arvostaan kuulua kaksikkoa tarvittaessa.
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Koronaepäilyn iskiessä toisennäistä, LiA on luvannut auttaa tasa-arvostaan kuulua kaksikkoa tarvittaessa.
Pakkoruotsi-Li Anderssonilla on Dellingerin ja muiden lähipiirinsä tuki tärkeässä missiossaan.
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsi-Li Anderssonilla on Dellingerin ja muiden lähipiirinsä tuki tärkeässä missiossaan.
Tärkeä missio saa huomion.
Ja mikä olisikaan tasa-arvoisempaa kuin se, että 5% vastaa 95% :-)- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Tärkeä missio saa huomion.
Ja mikä olisikaan tasa-arvoisempaa kuin se, että 5% vastaa 95% :-)Vasemmistoliiton Länsi-Suomen piirin toimitusjohtaja Misha Dellingerin perustamalla vihatilillä kehotettiin tappamaan nimetyt henkilöt ja isompia kohderyhmiä. Lisäksi ohjeistettiin koronaviruksen massalevitystä mm. poliisiasemien ja oikeusistuinten ovenpieliin ja ovenkahvoihin . Li Andersson on kirjoitellut lähipiirinsä vihatilillä.
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton Länsi-Suomen piirin toimitusjohtaja Misha Dellingerin perustamalla vihatilillä kehotettiin tappamaan nimetyt henkilöt ja isompia kohderyhmiä. Lisäksi ohjeistettiin koronaviruksen massalevitystä mm. poliisiasemien ja oikeusistuinten ovenpieliin ja ovenkahvoihin . Li Andersson on kirjoitellut lähipiirinsä vihatilillä.
" Li Andersson on kirjoitellut lähipiirinsä vihatilillä."
Ei varmaankaan koettanut vähentää kiimaa?Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton Länsi-Suomen piirin toimitusjohtaja Misha Dellingerin perustamalla vihatilillä kehotettiin tappamaan nimetyt henkilöt ja isompia kohderyhmiä. Lisäksi ohjeistettiin koronaviruksen massalevitystä mm. poliisiasemien ja oikeusistuinten ovenpieliin ja ovenkahvoihin . Li Andersson on kirjoitellut lähipiirinsä vihatilillä.
Supon kannattaisi seurata näitä sekopäitä ennen kuin firman nimeksi tulee Säpö tai Söpö.
Riippuen ihan johtaako vasemmistoa seuraavaksi Ruotsalaista kommunistista impperiumia kannatava Li, tai joku 12-vuotiaan pikkutytön tasolle jämähtänyt maailman pelastaja, jonka päätehtävä on pysäyttää kaikki mistä joku voi tienata elantonsa. 😂Sven-Håkan kirjoitti:
Supon kannattaisi seurata näitä sekopäitä ennen kuin firman nimeksi tulee Säpö tai Söpö.
Riippuen ihan johtaako vasemmistoa seuraavaksi Ruotsalaista kommunistista impperiumia kannatava Li, tai joku 12-vuotiaan pikkutytön tasolle jämähtänyt maailman pelastaja, jonka päätehtävä on pysäyttää kaikki mistä joku voi tienata elantonsa. 😂Bäckman on valtakunnan petturin viitan saanut "tutkija"
mutta Uubu Akademin sekoilevat tutkijat eivät joudu edes kuultaviksi sekoiluidensa johdosta.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006053196.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667