Kuinka suuri merkitys

Anonyymi

palstan naisilla eroamisen loppysysäykseen on ollut huono seksi tai seksittömyys? Nykynuorilla tuntuu ainakin seksijutut olevan hyvin vapautuneita ehkä meillä vanhemmillakin pitäis olla. Miksi tyytyä huonoon seksiin tai seksittömyyteen ja kyllähän palstallakin kehotetaan reilusti eroamaan eikä pettämään. Mitäs eron jälkeen? Mistä tietää, että ottaa varmaati sen seksissä hyvän, kestoltaan hyvän ja miehen jolla on riittävän pitkä? Täytyis varmaan testata riittävästi miehiä ettei tyydy huonoon. Ja miehet, älkää uskoko ettei koolla tai kestolla ole väliä. On sillä!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minulla ollut se syy, vaan se että puoliso ei osoittanut välittävänsä. Ei halannut koskaan, eikä huomioinut muutenkaan. Jos alan vielä suhteeseen niin tärkeämpänä pidän läheisyyttä ja halailua kuin seksiä.

      • Anonyymi

        Ehkä et ole vaan saanut hyvää seksiä. Monet kieltää tuon ajatuksen. Voihan sitä olla halauksia ja hyvää seksiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et ole vaan saanut hyvää seksiä. Monet kieltää tuon ajatuksen. Voihan sitä olla halauksia ja hyvää seksiäkin.

        Sitten pitää todella synkata kaikin puolin, koska olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa haluan ja voin olla yhdessä.


      • Anonyymi

        Sama juttu täällä, ei koskaan haleja tai suukkoja hänen aloitteestaan saatikka että ois antanut vaikka niska hartia hieronnan edes joskus! Nyt kun on korona, olen kehottanut pysymään kauempana koska hoiva-alalla.... no, nyt saa sitä mitä tilaa....


    • Anonyymi

      Ei muuta kun testaamaan ja hurvittelemaan! Ihan niin kuin itse totesit. Sillä se selviää.

      • Anonyymi

        Mä kaipasin kommentteja muilta? Ettei tarvii ihan satoja käydä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kaipasin kommentteja muilta? Ettei tarvii ihan satoja käydä läpi.

        Ja mitähän ne muiden kommentit sisältävät... hmmm... aivan. Et voi mistään ulkoisesta asiasta päätellä sitä millainen varustus toisella on ja miten hän kestää, vaan sinun pitää ihan itse hypätä kaikkien mahdollisten kiinnostavien ehdokkaiden kanssa sänkyyn.

        Vittu mikä aivopieru tämäkin aloitus jota ennen ei ole mietitty tippaakaan asiaa saati että olisi edes yksi google haku tehty ennen kuin aloituksen kirjoitti.


    • Anonyymi

      Minulla on vain yksi parisuhdekokemus, jossa seksittömyys on ollut eroonvaikuttava tekijä. Kaikissa muissa seksiä ja läheisyyttä on ollut loppuun asti ja kohtuullisen paljonkin .

      Kuitenkaan kyse ei ole vain seksistä. Kyse on isommasta asiasta. Kyse on jatkuvasta torjunnasta. Kun tulee parisuhteessa torjutuksi 95%, vaikka tekisi mitä ja olisi se aloitteista vastaava kokonaan, se alkaa syödä naiseutta. Se alkaa tuntua, ettei oma hyvinvointi ole millään tavalla tärkeä toiselle sen lisäksi että joutuu kokemaan, että puolisoa lähinnä inhottaa koko touhu. Enkä puhu nyt kerrasta vaan useammasta vuoden jatkuvasta torjunnasta. En puhu nyt siitä, että toinen halua 5krt/vko ja toinen vain 1krt/vko. Tuon kanssa vielä eläisi valittamatta. Kyse on siitä ettei halua kertaakaan kolmeen vuoteen.

      Harvoin seksi jää pois ilman läheisyyden poisjääntiä. Niin meilläkin kun ilmoitin etten voi enää tehdä aloitteita (olin tehnyt kaikki aloitteet moneen vuoteen) tuossa tilanteessa ja myös vastuu aloitteeseen läheisyyteen siirtyy myös ex-puolisolle, koska en ole valmis menettämään koko naiseuttani. Sen jälkeen hän on koskenut minua kaksi kertaa neljässä vuodessa, molemmat hipaisu olkapäähän. Hänelle tuo on normaali parisuhde, 😂minä taas elän kituen, kärsien, vajaana ja valitettavasti myös syöden suruun ja vajeeseen.

      Kun hellyys, kosketus ja seksi jää pois, on vielä harvemmin läsnäolo säilyy. Ei meillä ole ollut todellista kontaktipintaa neljään vuoteen. Viimeksi olen saanut katsekontaktin 5 vuotta sitten. 🥺 En ole koskaan kohdannut ennen suhdetta, jossa ei saa oikein mitään irti kuin teknistä apua. Ei se nyt parisuhteeksi vaan riitä. Ja tuon teknisen avun ”hinta” on se, ettei se varjolla sitten ”tarvitse” osallistua mihinkään kotitöihin juuri ollenkaan.

      Siis en enää lähtisi parisuhteeseen, jossa toista ei seksi kiinnosta kanssani. Ei se ennusta hyvää tulevaisuutta. Jos pari tuntee molemmin puolin vetoa toisiinsa, on myös henkinen läheisyys ja tunne helpompi säilyttää. Lyhyt kuivempi jakso ei tapa, mutta joku kohtuus tuossakin. Ei parisuhteessa olla sen takia, että voi asua omakotitalossa vaan koska ihminen tarvitsee toista ihmistä kumppaniksi, lähelle, jakamaan elämän helppoja ja vaikeita hetkiä.

      • Anonyymi

        Kommentti vielä. Jos pari pystyy luovaan monipuoliseen ajatteluun, eikä jumiudu vain yhteen ratkaisuun, jota on pakko jyystää eteenpäin seuraavat 40v vain yhdellä kaavalla, niin miehen koko ei sen sijaan ole este. Se mihin kohtaan yrittää osua ja missä asennossa, saa paljon aikaan. Samoin läsnäolon taito ja katsekontakti. Kestoonkin löytyy kikkoja.

        Miehiä ei tarvitse jatkossa testata tietääkseen mikä toimii. Sen tietää jo. Aikuisen, pitkissä suhteissa olleen, naisen etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti vielä. Jos pari pystyy luovaan monipuoliseen ajatteluun, eikä jumiudu vain yhteen ratkaisuun, jota on pakko jyystää eteenpäin seuraavat 40v vain yhdellä kaavalla, niin miehen koko ei sen sijaan ole este. Se mihin kohtaan yrittää osua ja missä asennossa, saa paljon aikaan. Samoin läsnäolon taito ja katsekontakti. Kestoonkin löytyy kikkoja.

        Miehiä ei tarvitse jatkossa testata tietääkseen mikä toimii. Sen tietää jo. Aikuisen, pitkissä suhteissa olleen, naisen etu.

        Huomatkaa sana "Jos".

        Kaikki eivät kykene luovaan ja monipuoliseen ajatteluun ja vaikka kykenisi niin on silti se mahdollisuus olemassa että molempien mielihalut poikkeavat sen verran ettei se luovuus auta asian ratkaisussa.

        Muuten kyllä hyvä kirjoitus.

        T: sivusta kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti vielä. Jos pari pystyy luovaan monipuoliseen ajatteluun, eikä jumiudu vain yhteen ratkaisuun, jota on pakko jyystää eteenpäin seuraavat 40v vain yhdellä kaavalla, niin miehen koko ei sen sijaan ole este. Se mihin kohtaan yrittää osua ja missä asennossa, saa paljon aikaan. Samoin läsnäolon taito ja katsekontakti. Kestoonkin löytyy kikkoja.

        Miehiä ei tarvitse jatkossa testata tietääkseen mikä toimii. Sen tietää jo. Aikuisen, pitkissä suhteissa olleen, naisen etu.

        Juuri noin se on.


    • Anonyymi

      Tyydyttävää seksiä pitää olla ja niin myös s hyvä keskusteluyhteys, jotta voidaan suhteessa päivittää molempien tarpeet, haaveet ym

      Itse luulin löytäneeni sen keskustelevan kumppanin, hyvän seksin kanssa, mutta valitettavasti 7 vuoden jälkeen molemmat osa-alueet ovat hiipuneet olemattomiin.
      Ehkäpä en vain saa suhdetta toimimaan ja tämä on jo toinen yritys.

    • Anonyymi

      Eroon voi johtaa joko pikemminkin huono kommunikointi. Seksittömyys ei ketään tapa mutta parisuhteen tappaa usein avoimuuden ja keskustelun puute josta seuraa etäisyys ja toisen kunnioittamisen puute. Rakkaus ja kiintymys kuolee välinpitämättömyyteen. Parisuhde ei onnistu hoitamattomana.
      Seksi ei ole ensimmäinen asia joka parisuhdetta hoitaa, se on liima mutta ei auta kaikkeen. Seksillä alkaneet parisuhteet hiipuu koska erilaisia aikoja tulee elämässä eteen. Hellyyttä voi osoittaa monin eri tavoin, ei pelkästään seksuaalisesti.
      Hyvään seksiin tarvitaan myös hyvä henkinen yhteys ja kiintymys, muuten se ei toimi. Kumppani joka kunnioittaa toista, on avoin ja leikkisä. Saa kumppanin tuntemaan itsensä halutuksi ja ongelmien tullessa kykenee avaamaan toisen lukot. Tämä toimii molempiin suuntiin.

    • Anonyymi

      Tarvitaan nimenomaan läheisyyttä, pelkkä henkinen puoli ei auta. Läheisyys tuottaa oksitoniini hormonia, joka ylläpitää kiintymistä. Jos tuota hormonia ei läheisyyden puutteen tähden tule, lopulta suhde kuivuu kokonaan.

    • Anonyymi

      Aloitus on sun mielipide. Itse sain parhainta seksiä pienen omaavalta mieheltä.

    • Anonyymi

      Mietitään toisin päin. Että kuinka hyvä muutoin puolison pitää olla, jos ihan täysi seksittömyys on jatkunut jo melkein 15 vuotta ja nimenomaan puoliso on se, joka ei halua ollenkaan. Hän on myös pettänyt.

      Ja tuo pettänyt puoliso on mies. Olen hänen kanssaan edelleen. Hyvä liitto muutoin, tosin seksi puuttuu täysin nykyään. Vaakakupissa painavat kuitenkin muut asiat enemmän kuin seksi tai sen puuttuminen

      • Anonyymi

        Ja ne muut asiat eivät ole raha, velat, yhteiset lapset tai yhteinen omaisuus. Niitä ei ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe