Että mistä saa rakkaushoroskoopin? Vai voiks joku kirjottaa jostain kopsattuja rakkaushoroskooppeja? Okei, eli voin antaa meseossan, nii sinne voi kirjottaa joku ihana ihminen rakkaushoroskoopin, horoskoopit on skorpioni ja oinas....
p.s. Voin antaa mesen jos joku lupaa kertoo ne...
Rakkaushoroskooppi....
-LuCy-
4
9060
Vastaukset
- skorpioninainen
Heippa!
Varo oinasta, olen itse saanut todeta, että se varoitus pitää paikkansa. Skorpparille ei oinaasta ole muuta kuin harmia ja itkua.- ...leijona...
-LuCy- kirjoitti:
No jos joku haluu mun ossan ni meilatkaa osoitteeseen [email protected]
(ei vittuilijoille)astro.fi siältä löydät hyvät ja ainakin omallakohdalla toden mukaiset tekstit...
- fis
Tulinen skorpioni ja päällekäypä oinas ovat varsinainen pari yhdessä. Luvassa on niin kiihkeitä suudelmia kuin raivokkaita tappeluitakin. Jäähdytintä hieman päälle, niin suhde saattaa toimiakin, eipähän ainakaan kyllästytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027