Että mistä saa rakkaushoroskoopin? Vai voiks joku kirjottaa jostain kopsattuja rakkaushoroskooppeja? Okei, eli voin antaa meseossan, nii sinne voi kirjottaa joku ihana ihminen rakkaushoroskoopin, horoskoopit on skorpioni ja oinas....
p.s. Voin antaa mesen jos joku lupaa kertoo ne...
Rakkaushoroskooppi....
-LuCy-
4
9049
Vastaukset
- skorpioninainen
Heippa!
Varo oinasta, olen itse saanut todeta, että se varoitus pitää paikkansa. Skorpparille ei oinaasta ole muuta kuin harmia ja itkua.- ...leijona...
-LuCy- kirjoitti:
No jos joku haluu mun ossan ni meilatkaa osoitteeseen [email protected]
(ei vittuilijoille)astro.fi siältä löydät hyvät ja ainakin omallakohdalla toden mukaiset tekstit...
- fis
Tulinen skorpioni ja päällekäypä oinas ovat varsinainen pari yhdessä. Luvassa on niin kiihkeitä suudelmia kuin raivokkaita tappeluitakin. Jäähdytintä hieman päälle, niin suhde saattaa toimiakin, eipähän ainakaan kyllästytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852350- 431940
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!801729- 771502
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261254- 481233
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461197- 481108
- 591101