Mikä siinä oikein MÄTTÄÄ
Länsiraja on saatava KIINNI!!!
16
<50
Vastaukset
Ohisalo mättää.
- Anonyymi
Meillä on paha #SYSTEMFAILURE#
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on paha #SYSTEMFAILURE#
Valtakunnanoikeuteen sietäisi lähettää myös hänet.
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Valtakunnanoikeuteen sietäisi lähettää myös hänet.
Pelaa jotakin aivan omaa peliänsä vaikka on kansallinen hätätila meneillään!
Anonyymi kirjoitti:
Pelaa jotakin aivan omaa peliänsä vaikka on kansallinen hätätila meneillään!
Vihreä pakolaisimuri joka seurustelee öljyteollisuudessa työskentelijän kanssa ja asuu eliittialueella, ei ole kovin hyvä esimerkki vakavasti otettavana isänmaan ystävänä.
- Anonyymi
Ei ohisalo anna laittaa rajoja kiinni.
- Anonyymi
Ohisalo on hallituksen
ja Eduskunnan mätämuna.
- Anonyymi
Suomesta ei saa päästää Ruotsiin eikä Ruotsista Suomeen ainakaan puoleksi vuodeksi.
- Anonyymi
Ei vihervassarit välitä ihmishengistä kun on kyseessä omat kansalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vihervassarit välitä ihmishengistä kun on kyseessä omat kansalaiset.
Jaaha, uskot oikeasti noin?
- Anonyymi
Vielä, kun raja on auki. Kaikki Ruotsista tulleet turhapaikan hakija pitää palauttaa takaisin. Turvallinen maa, josta tulivat ilman papereita.
Ruotsissa on joukkosuoja näille, koiraa jopa naistakin alemmille olioille.- Anonyymi
Somaleita on kuollut isot
määrät Ruotsissa, eipä
ole ikävä noita kuolleita
somaleita ollenkaan.
- Anonyymi
Tuolla oli komentti, että hevonenkin tekee yhtä hyviä päätöksiä kuin hevonen Rooman senaatissa, mikäs vihreitä olisi lähempänä.
- Anonyymi
Hevosiin on myös toinen tunnettu kommentti mutta jääköön se nyt tässä lausumatta
- Anonyymi
Kunnioita aloitusta ?
- Anonyymi
Se on Suomen sisäministerien aikojen saatossa havaittu yleinen kädettömyys ja hullunmieletön pelko siintä, että "mitä ne nyt meistä ajattelee", siksi mitään päätöksiä ei uskalleta tehdä vaan annetaan olla vaan kunnes on liian myöhäistä:
- Viesti on hätääntynyt.
- Koronavirusta on jo levinnyt Ruotsista Suomeen ja terveydenhoidon työntekijöiden keskuudessa on pelkoa siitä, että virus tarttuu heihin ja leviää pohjoiseen...
- Määrätty tekemään maanantaista lähtien 12,5-tuntista työpäivää muissakin pohjoisen kunnissa.
- Ruotsi ei todellisuudessa pystyisi tarjoamaan Suomelle tehohoitoapua, koska tehohoitopaikat tarvitaan omalle väestölle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171