Sitä hokee, hokemastaan päästyäänkin.
Täällä joku luulee yhä Sipilän olevan pääministeri
13
<50
Vastaukset
Eikös se ole Rinne?
- Anonyymi
vaikuttavat teos
valtiomies
olisko Vuoristoneuvos arvonimi paikallaan - Anonyymi
Notta kepulaaset on hieman jälkijättöstä, elevaattori pyärii hiljaa.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Vasureilla luistaa siiva.
Polkupyörästäsi näyttävät ketjut irronneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polkupyörästäsi näyttävät ketjut irronneen.
HEH HEH! Hullun lailla kiivaasti polkee silti.
- Anonyymi
Juha luovuttanee asuntonsa koronaparantolaksi.
- Anonyymi
Eduskunnassa tänään täysistunto, uskaltaakohan Juha-Lesta Sipilä paikalle..?
- Anonyymi
Muita päivänpoliittisia henkilöitä täällä on Urho Kekkonen, Otto-Ville Kuusinen, Väinö Tanner jne.....
Juha Sipilä on tässäkin valossa nähtynä raskaansarjan politiikko. Kyllä sen on punikkitollisko ja pölhöpersukin jo myöntänyt ;D
Mielenkiinnolla odotan paljastuksia Sipilä/ 1918 sisällissota. " Oliko "lesta" syyllinen myös 1918 julmuuksiin" - Anonyymi
Aho, tuo elinkeinottelija ei yhäkään tiedä onko viisas vai fixu. Liekö seonnut omahyväisyyteensä.
- Anonyymi
Koiraslotalla (evp) on jäänyt levy päälle.
- Anonyymi
Koiraslotalla (evp) on jäänyt levy päälle.
- Anonyymi
Luojan kiitos ei oo eikä tuu . Sipilä pitäs oikeesti viedä riihentaa ja tehrä 9mm
tuuletusaukko otsaluuhun...............
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293