Tehdä ensimmäiseksi kun karanteeni raukeaa? :)
Mitä ajattelitte
18
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ai tarkoitatko tuota Uudenmaan alueen karanteenia, vai koko maailman karanteenia? Jaa-a mitäköhän sitä tekisi. Toivottavasti näkisin joskus sen miehen.
Menen ja tunnustan hänelle tunteeni. Eiku...äh..Pelkäämpä et käy kuitenkin niin et sanat juuttuu kurkkuun. Kumpa pääsisi eroon tästä epävarmuudesta.
- Anonyymi
En ole karanteenissa nytkään, koska en ole yli
70 v enkä palannut matkalta tai oleskellut lähellä korona positiivista ja altistunut virukselle.
Teen mitä nytkin. Käyn lenkillä, kaupas tapaan yhtä tai kahta ihmistä kerrallaan, kokkaan, teen kotitöitä, piirtelen katson leffoja, kuuntelen musaa, urheilen, lueskelen, pelaan ja palstailen - Anonyymi
Rakastelen kaivattuni tainnoksiin.
- Anonyymi
Sen ku näkis !
Et oo saanu ennen koronaakaan tuota tehtyä kymmeneen vuoteen vaikka täälä uhitellu joten mitäpä se siitä muuksi muuttuis koronan jälkeenkään
Tyhjää puhetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ku näkis !
Et oo saanu ennen koronaakaan tuota tehtyä kymmeneen vuoteen vaikka täälä uhitellu joten mitäpä se siitä muuksi muuttuis koronan jälkeenkään
Tyhjää puhettaPuutteessa?
- Anonyymi
Woooow
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutteessa?
Onhan se kun on 10 vuotta odotellut täällä jotain miestä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ku näkis !
Et oo saanu ennen koronaakaan tuota tehtyä kymmeneen vuoteen vaikka täälä uhitellu joten mitäpä se siitä muuksi muuttuis koronan jälkeenkään
Tyhjää puhettahahahahahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kun on 10 vuotta odotellut täällä jotain miestä :D
Jotain? Aika lavea hakua kenttä.
- Anonyymi
Menen tapaamaan paria läheistä mummoa vanhustentalolle;)
- Anonyymi
Matkustan Nizzaan.
🤔 Lähtisin torille, riisuisin vaatteet ja huudan "ihana leijonat, ihana!" 🤣 *nauraa*
- Anonyymi
MM-jääkiekko 2020 peruttu
SM-jääkiekko 2020 peruttu Anonyymi kirjoitti:
MM-jääkiekko 2020 peruttu
SM-jääkiekko 2020 peruttuNii-ii, en mie sitä jääkiekkoa lähde torille iloitsemaan, vaan iloitsen korona viruksen loppumista. 🤔
- Anonyymi
heitellä kakkojani korttipöydän ministeri knaamoille, sitten krevin ne knaamat irti, siinähän vielä kvittuilevat, siinä meille ministerit, prkeles.....
tuohon touhuun saattaa puuttua SUOMEN POLIISI, mikä on mahdollinen, mikä ei.......
https://www.youtube.com/watch?v=PVn6b9QQZeM - Anonyymi
Menen perheen kanssa johonkin ravintolaan syömään🙂
- Anonyymi
meen prismaa ostaa gurmee wc paperia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602