Aihealueet

Listaukset

Laina yksityiseltä

Anonyymi

Hei. Mistä saisin lainattua 1700€. Bruttopalkka 3500€/kk. Tarvitsisin 4kk maksajan toukokuusta lähtien. Korkoja tietysti.

9

146

Vastaukset

• Auttaisin mielelläni, jos voisin.

• Tuolla bruttopalkalla saa selleisen neton, että 1700e onnistuu säästämällä. Jos vaikka 2800e netolla ei ole saanut säästöjä ja pankista lainaa, niin sit on asiat pielessä pahastgi.

• Suu kiinni! Aloittaja ei pyytänyt sinulta mitään happamia analyysejä eikä rahaa.

Vastaus aloittajan kysymykseen: pankista tai rahoituslaitoksesta. Suomessa rahoituslaitoksia pilvin pimein, ja korotkin ovat kohtuulliset.

Tuo 1700 euroa on aika pieni summa lainattavaksi, eli siitä tulee luotottajalle enemmän riskejä kuin tuloja.

• Pankistahan sitä rahaa lainataan.

• Minä voin lainata. Huutamallako sinuun saa yhteyden?

• Aloittaja kysyi mistä. Joten kerropa itse yhteystietosi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kysyi mistä. Joten kerropa itse yhteystietosi.

Credit 24+Vivus=1700€

• Säästät hetken , tuolla bruttopalkalla jos pyytää 1700 e tuntuu huijaukselta. Lopetat tupakan, viinan yms, helppoa.

• onko luottotiedot sulta mennyt.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        10914
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        267
        5641
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1024