Uuden sukupolven Kuu- ja Mars- mönkijät esittelyssä

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koronan takia tuleva kuumatka siirtyy Nasan mukaan vuoteen 2224.

      • Tämä oli helpottava tieto.
        Olisi ollut kammottava ajatus että virusta oltaisiin viety koko Aurinkokuntaamme.


    • Anonyymi

      Tyypillinen hörhöhuorien kiukutteluvideo.

      • Anonyymi

        Mitä NASA:n hörhöhuorat tuossa nyt kiukuttelivat?
        Ukkeleita näkyi naurattavan pellepuvuissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä NASA:n hörhöhuorat tuossa nyt kiukuttelivat?
        Ukkeleita näkyi naurattavan pellepuvuissaan.

        Videon tehnyt amatööriräpeltäjä on hörhöhuora. Uskottelee tekevänsä nokkelaa satiiria "huijauksesta" vaikka ainoastaan paljastaa oman surkean kyvyttömyytensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Videon tehnyt amatööriräpeltäjä on hörhöhuora. Uskottelee tekevänsä nokkelaa satiiria "huijauksesta" vaikka ainoastaan paljastaa oman surkean kyvyttömyytensä.

        Ymmärrän mainiosti että aloituksessa linkkaamani video saa Kuukäyntiuskovaiset raivon valtaan ja hyppimään seinille. He ovat muutenkin hyvin totista väkeä eivätkä lainkaan suvaitse heidän uskontoaan pilkattavan.

        UAP Channel ei ole yksittäisen naisen tuoteperhe vaan sen takana on monipuolinen ryhmä intellektuelleja jotka ovat tuottaneet vaikuttavan määrän materiaalia lähes kaikilta elämän alueilta.
        Kehotan tutustumaan heidän vaikuttavaan tuotantoonsa:
        https://www.youtube.com/channel/UCnK3gIeVugsW_MzkG82pcUQ/videos


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Ymmärrän mainiosti että aloituksessa linkkaamani video saa Kuukäyntiuskovaiset raivon valtaan ja hyppimään seinille. He ovat muutenkin hyvin totista väkeä eivätkä lainkaan suvaitse heidän uskontoaan pilkattavan.

        UAP Channel ei ole yksittäisen naisen tuoteperhe vaan sen takana on monipuolinen ryhmä intellektuelleja jotka ovat tuottaneet vaikuttavan määrän materiaalia lähes kaikilta elämän alueilta.
        Kehotan tutustumaan heidän vaikuttavaan tuotantoonsa:
        https://www.youtube.com/channel/UCnK3gIeVugsW_MzkG82pcUQ/videos

        Juuri julkaistiin uusi erä Mars- Rovereita, hämmästyttävää:
        https://www.youtube.com/watch?v=dc8MQZXECDw


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Ymmärrän mainiosti että aloituksessa linkkaamani video saa Kuukäyntiuskovaiset raivon valtaan ja hyppimään seinille. He ovat muutenkin hyvin totista väkeä eivätkä lainkaan suvaitse heidän uskontoaan pilkattavan.

        UAP Channel ei ole yksittäisen naisen tuoteperhe vaan sen takana on monipuolinen ryhmä intellektuelleja jotka ovat tuottaneet vaikuttavan määrän materiaalia lähes kaikilta elämän alueilta.
        Kehotan tutustumaan heidän vaikuttavaan tuotantoonsa:
        https://www.youtube.com/channel/UCnK3gIeVugsW_MzkG82pcUQ/videos

        Mikäli ET olisi jo aikapäivää sitten todistanut itseäsi vakuuttavan riemuidiootiksi wannabe-trolliksi tuo olisi erinomainen jekutus. Koska olet todistanut itsesi riemuidiootiksi on tuo huuhaapostaus juuri tyypillistä huuhaaspämmiä. Paljonko sinulle maksetaan tuon huuhaan massapostauksesta?


    • Anonyymi

      Miksi matkaan Saharan autiomaahan tai Islannin tulivuorille pitää valmistautua vuosia? Ilmeisesti nyt jo kovaa kyytiä tehdään 3d kuva grafiikkaa väitetyiltä laskeutumisalueita ja maalataan maalauksia kauniista kuumaisemasta johon tällä kertaa maalataan tähdetkin näkymään taivaalla.

      Hoax täytyy suunnitella tarkkaan ettei siitä jää kiinni. Aitoon kuumatkaan tekniikka pitäisi olla hallussa että sinne päästään vaikka parin viikon päästä jos haluttaisiin. Mutta, kun välissä on lasinen taivaankansi joka estää yritykset nousta kuuhun niin NASA.n täytyy feikata koko matkaalusta loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Onko tuossa hörhöhuorailussa se sama periaate että koko ajan pitää hörhöhuorailla isommin ja isommin jotta saa samat ylimielisyyskiksit? Eikö vapisilluminaatti enää riitä kun pitää jankata jo lättämaasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe