Polttaako kaivattusi?

Anonyymi

Kysymys otsikossa.

Oma kaivattuni poltti ainakin vielä viime vuoden puolella. Luulen että polttaa vieläkin, mutta en ole häntä siinä touhussa nyt yllättänyt.

18

216

Vastaukset

• Meitsin likka ei oo koskaa sauhutellu. Ei nikotiinii eikä mitää muutakaa pössyteltävää savua

• vaklaakko jossai kyseistä henkilöö

• En ny vaklaamalla vaklaaa. Pari kerttoo huomanna olevan pihalla savuttelemassa.

• Ei ole pyromaani.

• Tuskin on aquamaanikaan. Ei nauti siitä, että suihkuttelee vesiletkulla taloja. Ihan fiksu nainen on.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on aquamaanikaan. Ei nauti siitä, että suihkuttelee vesiletkulla taloja. Ihan fiksu nainen on.

Ovatkohan kaikki palomiehet salaa aquamaanikkoja? Mene ja tiedä.

• En ole nähnyt enkä kysynyt, mutta hajusta päätellen ei polta.

• Samaa mieltä olen ja ihon kunnostakin näkee että tuskin on polttanut koskaan. Itsekään en ole polttanut koskaan.
        m>n

• Ei pössytä mutta leipoo pössyn kekseihinsä, ja joskus pari tupakkaa saattaa imaista.

• En tiedä yhtään. En ole siellä yhdysvalloissa käyny kysymässä. En usko, että polttaa. Minä en polta.

• Ei polta. En ole koskaan röökikämpässä häneen törmännyt.

• Nainen poltti ainakin ennen. Nykyään ei tietoa.

• En polta enää, lopetin heti sen jälkeen kun viimeisen kerran nähtiin. Kävit mun luona pimeänä, sateisena syysyönä vuosia sitten.

• Ei onneksi polta hän mies seksikäs ;)

• Kyllä.

• uskoisin että sillee satunnaisesti kuten itsekin.

• Joskus poltti.

• Tupakan polttaminen lisää merkittävästi koronatartunnan vaarallisuutta. Yksi hyvä syy lisää lopettaa kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      323
      3632
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      129
      3104
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      181
      2021
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1474
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      30
      1097