Kysymys otsikossa.
Oma kaivattuni poltti ainakin vielä viime vuoden puolella. Luulen että polttaa vieläkin, mutta en ole häntä siinä touhussa nyt yllättänyt.
Polttaako kaivattusi?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meitsin likka ei oo koskaa sauhutellu. Ei nikotiinii eikä mitää muutakaa pössyteltävää savua
- Anonyymi
vaklaakko jossai kyseistä henkilöö
- Anonyymi
En ny vaklaamalla vaklaaa. Pari kerttoo huomanna olevan pihalla savuttelemassa.
- Anonyymi
Ei ole pyromaani.
- Anonyymi
Tuskin on aquamaanikaan. Ei nauti siitä, että suihkuttelee vesiletkulla taloja. Ihan fiksu nainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on aquamaanikaan. Ei nauti siitä, että suihkuttelee vesiletkulla taloja. Ihan fiksu nainen on.
Ovatkohan kaikki palomiehet salaa aquamaanikkoja? Mene ja tiedä.
- Anonyymi
En ole nähnyt enkä kysynyt, mutta hajusta päätellen ei polta.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen ja ihon kunnostakin näkee että tuskin on polttanut koskaan. Itsekään en ole polttanut koskaan.
m>n
- Anonyymi
Ei pössytä mutta leipoo pössyn kekseihinsä, ja joskus pari tupakkaa saattaa imaista.
- Anonyymi
En tiedä yhtään. En ole siellä yhdysvalloissa käyny kysymässä. En usko, että polttaa. Minä en polta.
- Anonyymi
Ei polta. En ole koskaan röökikämpässä häneen törmännyt.
- Anonyymi
Nainen poltti ainakin ennen. Nykyään ei tietoa.
- Anonyymi
En polta enää, lopetin heti sen jälkeen kun viimeisen kerran nähtiin. Kävit mun luona pimeänä, sateisena syysyönä vuosia sitten.
- Anonyymi
Ei onneksi polta hän mies seksikäs ;)
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
uskoisin että sillee satunnaisesti kuten itsekin.
- Anonyymi
Joskus poltti.
- Anonyymi
Tupakan polttaminen lisää merkittävästi koronatartunnan vaarallisuutta. Yksi hyvä syy lisää lopettaa kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891