Haluan nuolla kaupan sovituskopissa

Anonyymi

Haluan nuolla naiselle orgasmin kaupan sovituskopissa.

14

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas haluaisin imutella miehestä spermat suuhuni kaupan sovituskopissa.

• Anonyymi

Missäpäin olet ja oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin olet ja oletko nainen vai mies?

Nainen saartorenkaan sisäpuolella... ja toteutus saa odottaa tilanteen rauhoittumista, vaikka nythän olis kai kaupoilla tilaa touhuta.

• Anonyymi

Miten sinuun saa yhteyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinuun saa yhteyttä

Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.

Saat yhteyttä treffi sivun kautta samalla nimimerkillä

• Anonyymi
        wirtasenpetsku kirjoitti:

Saat yhteyttä treffi sivun kautta samalla nimimerkillä

Oletpas monimutkainen, deittisivustot ei oo leikkiä mun mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Otetaanko ensiksi suikkarit autossa. Sit laajennetaan tonne koppihommiin?
        Mies 53 pks?

• Anonyymi

Hhmmm, jkl:ssä olisi 👅-mies halukkaana sovituskoppi sessioon 😉😋

• Tampereella koppihommia...?

• Anonyymi

Kyl varmana nii. Oot nii hienost ittes esitellyki profiilissa, et se j jokaisen sytyttää.

• Multa saa imuttaa spermat koska tahansa, ihan hirveä kiima päällä.

Halutessasi nuolen sun pillua orkkuun asti .. lauetaan vaikka toistemme kasvoille.

• Anonyymi

Sul on nii mahtavan hyvä esittely profiilissasi, et kyl mä haluisin

• Anonyymi

Tuo olis niin mahtavaa. Sopia, että nähdään kaupan ulkopuolella, siitä sulava siirtyminen sovituskoppiin ja hommiin.
      Itse mies ja haaveillut sovituskoppitouhuista naisen kanssa jo pitkään. En ole koskaan haavetta julkisesti tuonut esiin, itsekseni vain miettinyt.
      Olen kyllä haaveillut panoistakin sovituskopissa. Sama systeemi, peräkanaa koppiin, pienet hyväilyt puolin ja toisin, kortsu päälle ja panemaan.
      Tämmöiseen vaan ei taida kovin helposti naista löytyä, vaikka haaveena varmasti olisikin. Tietysti pitäisi sen verran tutustua, että tietää toisen olevan luotettava ja terve. Muuten mieluusti suht anonyyminä, sehän koko jutussa olis osa jännitystä.
      Hienoa olis vielä jos olis vakituinen anonyymi sovituskoppipano, molemmat vois tyydyttää himonsa ja jatkaa arkiasioita. Siitähän olis mukava jatkaa ostoksille.

t. Sovituskoppihaaveilija

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe