Haluan nuolla naiselle orgasmin kaupan sovituskopissa.
Haluan nuolla kaupan sovituskopissa
14
77
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas haluaisin imutella miehestä spermat suuhuni kaupan sovituskopissa.
- Anonyymi
Missäpäin olet ja oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin olet ja oletko nainen vai mies?
Nainen saartorenkaan sisäpuolella... ja toteutus saa odottaa tilanteen rauhoittumista, vaikka nythän olis kai kaupoilla tilaa touhuta.
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyttä
Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.
Saat yhteyttä treffi sivun kautta samalla nimimerkillä
- Anonyymi
wirtasenpetsku kirjoitti:
Saat yhteyttä treffi sivun kautta samalla nimimerkillä
Oletpas monimutkainen, deittisivustot ei oo leikkiä mun mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Otetaanko ensiksi suikkarit autossa. Sit laajennetaan tonne koppihommiin?
Mies 53 pks?
- Anonyymi
Hhmmm, jkl:ssä olisi 👅-mies halukkaana sovituskoppi sessioon 😉😋
Tampereella koppihommia...?
- Anonyymi
Kyl varmana nii. Oot nii hienost ittes esitellyki profiilissa, et se j jokaisen sytyttää.
Multa saa imuttaa spermat koska tahansa, ihan hirveä kiima päällä.
Halutessasi nuolen sun pillua orkkuun asti .. lauetaan vaikka toistemme kasvoille.- Anonyymi
Sul on nii mahtavan hyvä esittely profiilissasi, et kyl mä haluisin
- Anonyymi
Tuo olis niin mahtavaa. Sopia, että nähdään kaupan ulkopuolella, siitä sulava siirtyminen sovituskoppiin ja hommiin.
Itse mies ja haaveillut sovituskoppitouhuista naisen kanssa jo pitkään. En ole koskaan haavetta julkisesti tuonut esiin, itsekseni vain miettinyt.
Olen kyllä haaveillut panoistakin sovituskopissa. Sama systeemi, peräkanaa koppiin, pienet hyväilyt puolin ja toisin, kortsu päälle ja panemaan.
Tämmöiseen vaan ei taida kovin helposti naista löytyä, vaikka haaveena varmasti olisikin. Tietysti pitäisi sen verran tutustua, että tietää toisen olevan luotettava ja terve. Muuten mieluusti suht anonyyminä, sehän koko jutussa olis osa jännitystä.
Hienoa olis vielä jos olis vakituinen anonyymi sovituskoppipano, molemmat vois tyydyttää himonsa ja jatkaa arkiasioita. Siitähän olis mukava jatkaa ostoksille.
t. Sovituskoppihaaveilija
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108