Haluan nuolla kaupan sovituskopissa

Anonyymi

Haluan nuolla naiselle orgasmin kaupan sovituskopissa.

14

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas haluaisin imutella miehestä spermat suuhuni kaupan sovituskopissa.

      • Anonyymi

        Missäpäin olet ja oletko nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet ja oletko nainen vai mies?

        Nainen saartorenkaan sisäpuolella... ja toteutus saa odottaa tilanteen rauhoittumista, vaikka nythän olis kai kaupoilla tilaa touhuta.


      • Anonyymi

        Miten sinuun saa yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saa yhteyttä

        Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.

        Saat yhteyttä treffi sivun kautta samalla nimimerkillä


      • Anonyymi
        wirtasenpetsku kirjoitti:

        Saat yhteyttä treffi sivun kautta samalla nimimerkillä

        Oletpas monimutkainen, deittisivustot ei oo leikkiä mun mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siellä päässä on sopivasti pidäkkeetön ja seikkailunhaluinen leikkikaveriehdokas, sopii esittäytyä :) Aikuinen sellainen, olen 49-vuotias nainen.

        Kuulostaa hyvältä. Otetaanko ensiksi suikkarit autossa. Sit laajennetaan tonne koppihommiin?
        Mies 53 pks?


    • Anonyymi

      Hhmmm, jkl:ssä olisi 👅-mies halukkaana sovituskoppi sessioon 😉😋

    • Tampereella koppihommia...?

      • Anonyymi

        Kyl varmana nii. Oot nii hienost ittes esitellyki profiilissa, et se j jokaisen sytyttää.


    • Multa saa imuttaa spermat koska tahansa, ihan hirveä kiima päällä.

      Halutessasi nuolen sun pillua orkkuun asti .. lauetaan vaikka toistemme kasvoille.

      • Anonyymi

        Sul on nii mahtavan hyvä esittely profiilissasi, et kyl mä haluisin


    • Anonyymi

      Tuo olis niin mahtavaa. Sopia, että nähdään kaupan ulkopuolella, siitä sulava siirtyminen sovituskoppiin ja hommiin.
      Itse mies ja haaveillut sovituskoppitouhuista naisen kanssa jo pitkään. En ole koskaan haavetta julkisesti tuonut esiin, itsekseni vain miettinyt.
      Olen kyllä haaveillut panoistakin sovituskopissa. Sama systeemi, peräkanaa koppiin, pienet hyväilyt puolin ja toisin, kortsu päälle ja panemaan.
      Tämmöiseen vaan ei taida kovin helposti naista löytyä, vaikka haaveena varmasti olisikin. Tietysti pitäisi sen verran tutustua, että tietää toisen olevan luotettava ja terve. Muuten mieluusti suht anonyyminä, sehän koko jutussa olis osa jännitystä.
      Hienoa olis vielä jos olis vakituinen anonyymi sovituskoppipano, molemmat vois tyydyttää himonsa ja jatkaa arkiasioita. Siitähän olis mukava jatkaa ostoksille.

      t. Sovituskoppihaaveilija

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe