Onko kukaan kokeillut öljyhierontaa, miesvartalot vastakkain kiimasta kiihkeinä.
öljyhieronta
17
280
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottava ajatus.
- Anonyymi
Todellakin.
- Anonyymi
Kokeilen ehdottonasti, jos löytyy kaveri. Asun Vantaalla.
- Anonyymi
Laita postia tulemaan: majakka at mail.com.
- Anonyymi
En olen
- Anonyymi
Niinhän sä olet kommenttisi on juuri sellaisia kuin olet.
- Anonyymi
On siinä liukas keli ku lisää liukkautta pukkaa
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi kokeilla m m öljyhierontaa, voin vain kuvitella kiimeisena kuinka jossain vaiheessa hierontaa homman kumman kova ja öljystä liukas kalu luiskahtaa toisen liukkaaseen peppureikään, aaah se olisi ihanaa!
- Anonyymi
Haluaistko öljytä ja nussia.Hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaistko öljytä ja nussia.Hki
Haluan kokeilla.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä... tahtoo vaan jäädä mielikuvitus asteelle, ei Tampereeltakaan löydy muita kuin minä?... tätä toki voisi harrastaa naisenkin kanssa.
- Anonyymi
Olen hieronut öljyllä ja samalla kiusoitellut peppua lopuksi olen imettänyt suonikasta kyrpääni.
- Anonyymi
tuokin kuulostaa hyvältä...
- Anonyymi
Mistäpäin olet, onko mahdollista päästä imemään kanssa?...
- Anonyymi
Stadissa asuessani otin yhteyden erääseen himoon ja menin tapaamaan häntä Vuosaareen.
Pian olimme alasti ja hieroimme toisiimme öljyä, öljystä liukkaana panimme toisiamme vuorotellen, kalu upposi helposti sisään ja oli todella kiihottavaa. En voinut vastustaa ja laukesin kaverin peppuun. - Anonyymi
Ehdottoman kiihottava homma. Usein saunoessa öljyän itseni ja on uskomattoman kiihottava tapahtuma, puhumattakaan jos oli kaveri mukana.
- Anonyymi
Koko keho hunajalla liukastettuna, olisi mukava koittaa painia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447706
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/694307Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593839Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu623687- 973523
- 553153
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod592965Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302538IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2072130- 501640