seinäjoen konkurssit

Anonyymi

joko koronan takia tahi muuten on käynnistynyt konkurssien aalto seinäjoella ,erityisesti Ideaparkissa.Repikää nyt siitä huumoria kun saitta kauppakeskuksen joka panee ovensa kiinni pian.Ei enää intoilevia kirjoituksia tai puhetta paljon kuulu tai näy,menikö pupu pöksyihin ?

19

1637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maakunta maksaa. Niin se on aina ollut.

    • Anonyymi

      Taisi Sukarilla osua omaan nilkaan kun tuli Koronan kanssa Espanjasta Suomeen.

    • Anonyymi

      Moni vuokranantaja puolittanu tai kokonaan perunu vuokrat kriisin takia,vaan mitä tekee Sukari????

      • Anonyymi

        Ideaparkin rahoittajat ovat nyt liemessä.
        Sukarilla ei ole muuta kuin velkaa. Ei pysty nyt edes korkoja hoitamaan, kun vuokralaiset eivät kykene maksamaan vuokria. Näin se menee.
        Ei saa Seinäjoen kaupunkikaan omiaan pois tällä hetkellä.
        Riskinotto joskus kannattaa, nyt se ei kannattanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ideaparkin rahoittajat ovat nyt liemessä.
        Sukarilla ei ole muuta kuin velkaa. Ei pysty nyt edes korkoja hoitamaan, kun vuokralaiset eivät kykene maksamaan vuokria. Näin se menee.
        Ei saa Seinäjoen kaupunkikaan omiaan pois tällä hetkellä.
        Riskinotto joskus kannattaa, nyt se ei kannattanut.

        Lapualla ei otettu riskiä eikä rakennettu koko Ideaparkin vaikka sitä sinne oltiin puoliväkisin tunkemassa.
        Eipä ole liikkeitä joilla voisi mennä huonosti. Mitä nyt muutamat vanhat jotka ovat kaatumassa näinä kovina aikoina.
        Sitten Lapuan saa siunata lepoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapualla ei otettu riskiä eikä rakennettu koko Ideaparkin vaikka sitä sinne oltiin puoliväkisin tunkemassa.
        Eipä ole liikkeitä joilla voisi mennä huonosti. Mitä nyt muutamat vanhat jotka ovat kaatumassa näinä kovina aikoina.
        Sitten Lapuan saa siunata lepoon.

        olipas kummia kommentteja..liikkeet sulkee joo ovet parkissa ja muuallakin ettei palkat juokse,sähköt ym..ei pakko ole konkkaan mennä. vuokran antaja päättää siirretäänkö maksuja harva jeesustelee niin ettei mitään tarvii antaa koska kulut pyörii heilläkin.
        parkin rakennuskulut tais joo mennä muille kun suggelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olipas kummia kommentteja..liikkeet sulkee joo ovet parkissa ja muuallakin ettei palkat juokse,sähköt ym..ei pakko ole konkkaan mennä. vuokran antaja päättää siirretäänkö maksuja harva jeesustelee niin ettei mitään tarvii antaa koska kulut pyörii heilläkin.
        parkin rakennuskulut tais joo mennä muille kun suggelle

        Kyllä. Todella erikoinen mielenilmaus... vetää ny Lapua tähän keskusteluu. Ollu vissiin vähän leluja kaverilla


    • Anonyymi

      Tulee Karhuvuoressa asuntoja myyntiin.. Harmi

      • Anonyymi

        Taitaa tulla vähän muuallakin kämppiä myyntiin kuin S:joella ja Karhuvuoressa.

        Kyllä tämä konkurssi koskee koko maailmaa, ei tältä välty mikään maailman kolkka.
        Seinäjoki on kärpäsen paska tässä kokonaisuudessa.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö! Kiinassa omat uudet tartunnat loppui parissa kuukaudessa, eli ei tämä kauaa kestä ja kuolleita vähemmän kuin normi influenssassa.
        Tämän jälkeen kaikki kysyntä räjähtää pilviin ja tulot sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Kiinassa omat uudet tartunnat loppui parissa kuukaudessa, eli ei tämä kauaa kestä ja kuolleita vähemmän kuin normi influenssassa.
        Tämän jälkeen kaikki kysyntä räjähtää pilviin ja tulot sen mukaan.

        Älä unta nää!!
        Koulut kiinni Toukokuun loppuun, kesän kaikki massatapahtumat jo nyt peruttu. Pitkällä syksyssä ollaan ennen kuin asiat yhtään palautuu normaaliksi.


      • Anonyymi

        Kukapa sinne karhuvuoreen on halunnut ennen tätä kriisiäkään..


    • Anonyymi

      Joku Lapualaanen osas taas aloottaa Seinäjoen mollaamisen konkurssi puheellansa

      • Anonyymi

        Seinäjokelaisethan ei tunnetusti mollaa naapurikuntia. Terveisin Nuorissa on tulevaisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjokelaisethan ei tunnetusti mollaa naapurikuntia. Terveisin Nuorissa on tulevaisuus.

        lapualla on .....moja


    • Anonyymi

      TAAAAAAAAAAS yksi liike lopettaa Seinäjoella! Pilailupuoti Tirina sulkee ovensa.

    • Anonyymi

      Elämä on jatkuvaa pyöritystä elämänkaarien muodoissa

      koetas nyt pitkä aa - päästä lapsen aatoksistas
      - sillä ns. kuolema antaa uudelle syntyvälle tilaa ja muillekkin muutoksillee

      TAAAAAASS

    • Anonyymi

      Rauhoitu, ei seinäjoella kukaan ole konkurssia tekemässä, yrittäjäkaupunki pärjää aina. Joku lopettaa joku aloittaa, yritysten määrä kasvussa.

      • Anonyymi

        vielä kun täällä joku osaisi perustaa muuta kun ravintoloita,partureita,autokauppoja tai ruokakauppoja...zuuuzut matkijoita kaikki tyyni omat ideat valunu kakkana kyrkösjärveen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe