Partner 411 saha savuttaa, ei käy

Anonyymi

Tommonen vanha mökkisaha simahti. Viime viikolla pätkin ja karsin yhden isohkon tuulenkaadon, toimi normaalisti. Sitte tänään kun vetelin käyntiin, ryntäs vaan ryyppy päällä ja sammui aina heti. Mahdoton savutus, ja pakoputkesta tulee palamatonta tavaraa. Ilmanputsarin pesin, ei apuja. Vaikuttas että saa liikaa Nesteen 2t pienkonebensaa, miksi?

8

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin vielä edelliseen, että ei kestä yhtään kaasua, sammuu heti. Lähtee kyllä ryyppy päällä taas savuttamaan hetkeksi, kunnes sammuu.

    • Anonyymi

      pakoputki tukossa

    • Anonyymi

      Korona syypää ?

    • Anonyymi

      Hyvä hyvä. Uusi aktivointi aloitus hautausmaalla tonkimisen sijaan.

      • Anonyymi

        Eipä ole hautausmailla möyritty, ongelma on todellinen ja ajankohtainen. Kyselin, kun luulin että täällä olisi asiantuntemusta, kun muita viestiketjuja katselin. Itse en kaksitahtimoottoreista paljoakaan ymmärrä, tietämys on enemmän sähkön puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole hautausmailla möyritty, ongelma on todellinen ja ajankohtainen. Kyselin, kun luulin että täällä olisi asiantuntemusta, kun muita viestiketjuja katselin. Itse en kaksitahtimoottoreista paljoakaan ymmärrä, tietämys on enemmän sähkön puolella.

        Ota tulppa irti ja hae kaupasta uusi.
        Pakoputki irti ja putsaa liuotinaineella sekä rassaamalla.
        Toki on hyvä katsoa onko kaasarissa kaikki kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole hautausmailla möyritty, ongelma on todellinen ja ajankohtainen. Kyselin, kun luulin että täällä olisi asiantuntemusta, kun muita viestiketjuja katselin. Itse en kaksitahtimoottoreista paljoakaan ymmärrä, tietämys on enemmän sähkön puolella.

        Ristiriitaiset oireet. Ei saa bensaa ja saa liikaa bensaa.


    • Anonyymi

      Tulppa on uusittu, kipinää kyllä tulee. Änkkärinkin huljuttelin juuri polttoöljyssä, ei tuolta ainakaan karstaa näyttänyt tulevan. Minusta se saa liikaa bensaa, ehkä tukehtuukin siihen heti kun yrittää kaasuttaa. Ankkäri oli aivan märkä jo ennen pesua, joten kyllä sieltä raakana löpö läpi tulee. Kaasutin on pahasti ilmanputsarin kiinnikkeen alla, en vielä ole sinne päässyt näkemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe