Video: Olipas tosi röyhkeetä , joo-o.

Anonyymi

Huolellisesti kuitenkin hidas auto koukkasi pyöräilijän ohi, eikä mitään vaaratilannetta.
Ei nyt kaikkia rikkomuksia kannata lehteen laittaa pöyristeltäviksi, kun oikeita törkeyksiäkin tapahtuu!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006459067.html

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kuvitellla sinun rattiraivon ja kiukun määrää, jos joskus kävisi niin, että polkupyöräilijä ajaisi sinua vastaan sinun kaistallasi. Eihän nyt kukaan saa rikkoa lakia niin, että se vaikuttaisi tai peräti vaikeuttaisi sinun ajamista. Siitä alkaisi sellainen ääni-ja valomerkkishow, ettei mitään määrää, keskisormen heristämisestä puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Olen ajanut monesti tuolla tavalla ja en ala tapojani muuttamaan.Köyhät kyykkyyn.

      • Anonyymi

        Kiristääkö korona mopoautoilijaa?


    • Anonyymi

      Olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa, pyöräilijänä. Tosin auto ei tullut vastaan, vaan takaani. Ilmeisesti kuski ajatteli ohittavansa jonon pyöräväylää pitkin kääntyäkseen oikealle noin 50 metrin päässä olevasta risteyksestä. Sattumoisin puhelimeni soi juuri silloin, ja pysähdyin vastaamaan siihen. Saatoin jäädä vahingossa sen verran keskelle, ettei auto mahtunut ohitseni. Useampi minuutti meni, että autoilija tajusi palata takaisin ajoradalle ja jatkaa ajamistaan siellä. Puhelu venyi, koska auton tööttäily häiritsi sitä, mutta loppui silti samalla hetkellä kun autoilija ajoi takaisin ajoradalle. Se autoilija vaikutti olevan aika vihainen.

      • Anonyymi

        Normimeininkiä Helsingissä. Kun minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ja se halvatun kiire. Kun on syntynyt vartin myöhässä, sitä ei ikinä saa kiinni.

        Pyöräilijänä minä olisin jäänyt juuri samalla tavalla keskelle. Paitsi että tuo videolle kuvattu paikka ei ole pyörätie, joten siellä en olisi ollut sitä tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normimeininkiä Helsingissä. Kun minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ja se halvatun kiire. Kun on syntynyt vartin myöhässä, sitä ei ikinä saa kiinni.

        Pyöräilijänä minä olisin jäänyt juuri samalla tavalla keskelle. Paitsi että tuo videolle kuvattu paikka ei ole pyörätie, joten siellä en olisi ollut sitä tekemässä.

        Joo tää on normi meininkiä Helsingissä kun maalaiset tulee ohittelemaan. Luulevat varmaan että se ohittelu hyödyttää mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normimeininkiä Helsingissä. Kun minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ja se halvatun kiire. Kun on syntynyt vartin myöhässä, sitä ei ikinä saa kiinni.

        Pyöräilijänä minä olisin jäänyt juuri samalla tavalla keskelle. Paitsi että tuo videolle kuvattu paikka ei ole pyörätie, joten siellä en olisi ollut sitä tekemässä.

        "Paitsi että tuo videolle kuvattu paikka ei ole pyörätie, joten siellä en olisi ollut sitä tekemässä."

        Kyllä vielä 2017 kohdassa on pyörätie, Google Mapsin kuvassa näkyy noilla kohdin ajoratamaalaukset.


    • Anonyymi

      Helsinkiläisyys aiheuttaa monia ongelmia.

    • Anonyymi

      No vähän oli kiirus, jos sulla on aikaa jonottaa niin Ok. Mulla ei ole.
      Terv. Bmw

      • Anonyymi

        Kyllä tää bmw oli joku pendelöijä keravalta. Ei stadilaiset aja bemareilla vaan pikkuautoilla tai toyotalla


    • Anonyymi

      Auto näytti ihan Aurikselta tai sitten se oli Audi, ne on niin samannäköisiä, ettei tuosta erottanut kumpi oli, Audikuskilta tuollaisen jotenkin ymmärtää, mutta että jos on Auriskuski, niin en mitenkään voi ymmärtää, ihmettelen suuresti käytöstä.

      • Anonyymi

        Ei sillä merkitystä ole, mikä auto oli kyseessä. Sen kuski pippeli oli erittäin huono ajamaan. Tuolla tavalla ei saa ajaa, vaikka olisi miten kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä merkitystä ole, mikä auto oli kyseessä. Sen kuski pippeli oli erittäin huono ajamaan. Tuolla tavalla ei saa ajaa, vaikka olisi miten kiire.

        Kannattaisiko sitä pippeliä opettaa ajamaan paremmin? Tai miten pippeliä toisalta voisi opettaa ajamaan...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sitä pippeliä opettaa ajamaan paremmin? Tai miten pippeliä toisalta voisi opettaa ajamaan...?

        Miten pippelin ajokyky mitataan? Kuka sen mittaa ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pippelin ajokyky mitataan? Kuka sen mittaa ja missä?

        Ihanaa kun kundi ei ujostele kysyä tärkeitä kysymyksiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pippelin ajokyky mitataan? Kuka sen mittaa ja missä?

        Ihanaa kun kundi ei ujostele kysyä tärkeitä kysymyksiä...


    • Anonyymi

      Kehitysvamma ei tartu mutta asennevamma periytyy. Aika paha asennevamma on, jos lakia pitää rikkoa kiireen takia.

      • Anonyymi

        Ihan vittu kostoks teille kaikille kuvaajille
        Ohittelua ja kiilailua
        Mun pokka pitää sulla se pettää ensin
        Terv X6 boss


      • Anonyymi

        Ihan vittu kostoks teille kaikille kuvaajille
        Ohittelua ja kiilailua
        Mun pokka pitää sulla se pettää ensin
        Terv X6 boss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vittu kostoks teille kaikille kuvaajille
        Ohittelua ja kiilailua
        Mun pokka pitää sulla se pettää ensin
        Terv X6 boss

        Luotia se tottelet sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vittu kostoks teille kaikille kuvaajille
        Ohittelua ja kiilailua
        Mun pokka pitää sulla se pettää ensin
        Terv X6 boss

        Todistit väitteen oikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vittu kostoks teille kaikille kuvaajille
        Ohittelua ja kiilailua
        Mun pokka pitää sulla se pettää ensin
        Terv X6 boss

        No nyt on päässyt ääneen todellinen rankka rattimies! On asenteet kohdallaan, eikä usko omaan ylivertaisuuteen horju. Juuri noin ajattelee alfauros, laumanjohtaja, jota kaikkien muiden tulee väistää ja kunnioittaa. Ihailusta puhumattakaan. Kaikin puolin keskivertoa parempi kuljettaja.
        Se tosin ihmetyttää, että miksi kaveri valehteli itsellään olevan X6:n kaltainen romu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on päässyt ääneen todellinen rankka rattimies! On asenteet kohdallaan, eikä usko omaan ylivertaisuuteen horju. Juuri noin ajattelee alfauros, laumanjohtaja, jota kaikkien muiden tulee väistää ja kunnioittaa. Ihailusta puhumattakaan. Kaikin puolin keskivertoa parempi kuljettaja.
        Se tosin ihmetyttää, että miksi kaveri valehteli itsellään olevan X6:n kaltainen romu.

        Menit todella huonoon provoon 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotia se tottelet sinäkin.

        No se o sitten sen ajan ongelma

        Sinne asti antaa velkavehkeen viedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menit todella huonoon provoon 😳

        Niin kukahan mahtoi provoon mennä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotia se tottelet sinäkin.

        Sinun ilmakiväärisi nyt ei varsinaisesti ole mikään kovin vaarallinen ja pelottava ase.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ilmakiväärisi nyt ei varsinaisesti ole mikään kovin vaarallinen ja pelottava ase.

        Eiku enemmän huvittaa nää mä kuvaan ja julkaisen -tollot :D
        Mä ainaki koetan kaikin mahdollisin keinoin antaa heille materiaalia.
        Parasta on ne puhelut kun ääni väristen kertovat miten ajan ja ne kaikki paikat minne he kuvausoksennuksensa lähettävät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku enemmän huvittaa nää mä kuvaan ja julkaisen -tollot :D
        Mä ainaki koetan kaikin mahdollisin keinoin antaa heille materiaalia.
        Parasta on ne puhelut kun ääni väristen kertovat miten ajan ja ne kaikki paikat minne he kuvausoksennuksensa lähettävät :D

        En ole koskaan kohdannut tuollaista kuvaajaa. Teenköhän jotain eri tavalla kuin sinä?


    • Anonyymi

      Anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta mistä videosta mahtaa olla kyse? En huomannut tässä ketjussa mitään linkkiä.

      • Anonyymi

        No tyhmä näköjään olet. Aloituksessa oli selvääkin selvempi linkki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe