pillit

Aloittelia

olisin vaan kysynyt teiltä kokeneemmilta että onko teillä tietoa noista sorsapilleistä ja hanhipilleistä tai onko suomessa saatavilla niistä tietoa.

13

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j978

      Niille nyt ei kovin kummoisia pillejä tarvita mikää ääni tahansa mikä lähtee päänupin ja perseen väliltä houkuttelee vesilintuja.

      oikein kimakka pierukin voi auttaa.

      • 243Win

        sorsastajaa olet luonnossakin häirinnyt?Entäs kaadettujen tornien määrä?Älä vain yritäkään hommata metsästyskorttia.


      • Nimetön
        243Win kirjoitti:

        sorsastajaa olet luonnossakin häirinnyt?Entäs kaadettujen tornien määrä?Älä vain yritäkään hommata metsästyskorttia.

        Jos tuo edellinen viesti oli tarkoitettu minulle niin minulla on metsästyskortti monta vuotta ja se on totta että sorsat/sorsalinnut on tyhmiä kuin kivet että ihan mikä tahansa ääni joka vähänkin niiden ääntä muistuttaa myös houkuttelee niitä,ja olen varmasti ampunut enemmän sorsia kuin sinä ikinä että revi sinä se metsästyskorttisi tai hyppää vaikka kaivoon.


      • jallucola
        243Win kirjoitti:

        sorsastajaa olet luonnossakin häirinnyt?Entäs kaadettujen tornien määrä?Älä vain yritäkään hommata metsästyskorttia.

        piti ihan käydä rekisteröimässä nimimerkki kun kerran haukutaan jo tornin kaatajaksi ja häiriköksi.

        Eli j978 olen nykyään minä.


      • aloittelia
        jallucola kirjoitti:

        piti ihan käydä rekisteröimässä nimimerkki kun kerran haukutaan jo tornin kaatajaksi ja häiriköksi.

        Eli j978 olen nykyään minä.

        Kiitoksia paljon,olipa todella hyviä vastauksia.Näillä tiedoilla pääseekin jo pitkälle,tämä onkin oikein metsästys foorumien äiti.


      • 243Win
        Nimetön kirjoitti:

        Jos tuo edellinen viesti oli tarkoitettu minulle niin minulla on metsästyskortti monta vuotta ja se on totta että sorsat/sorsalinnut on tyhmiä kuin kivet että ihan mikä tahansa ääni joka vähänkin niiden ääntä muistuttaa myös houkuttelee niitä,ja olen varmasti ampunut enemmän sorsia kuin sinä ikinä että revi sinä se metsästyskorttisi tai hyppää vaikka kaivoon.

        jopa olevan vaikeuksia ymmärtää kenelle mikäkin viesti on tarkoitettu,vaikka sen kyllä pitäisi olla täysin selvä.Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta kun käsität asiat väärin.Eiköhän sanota näin että pojannulikat kuin sinä eivät takuulla ennätä ampua yhtä montaa lintua koko elämänsä aikana kuin minä jo olen ampunut.Sorsalintuja on erittäin vaikea houkutella pillilläkin,puhumattakaan noista muista alkukantaisista menetelmistäsi.

        Räkänokkien kuin sinun olisi hyvä oppia jo hyvissä ajoin ymmärtämään että kun yleensäkin joutuu tekemisiin muitten ihmisten kanssa,ovat he huomattavasti korkeammalla tasolla kuin sinä.

        Jos nyt metsästyskortti sattuisikin olemaan(jota nyt en usko)niin olihan se työn takana.


      • 243win
        jallucola kirjoitti:

        piti ihan käydä rekisteröimässä nimimerkki kun kerran haukutaan jo tornin kaatajaksi ja häiriköksi.

        Eli j978 olen nykyään minä.

        sitten alkaa tulemaan enemmän pontta keskusteluun.Olet naurettava pelle.


      • 243win
        aloittelia kirjoitti:

        Kiitoksia paljon,olipa todella hyviä vastauksia.Näillä tiedoilla pääseekin jo pitkälle,tämä onkin oikein metsästys foorumien äiti.

        suotta foorumia moiti.Sontiaiset kuuluvat metsästyksen vastustajiin.


      • jallucola
        243Win kirjoitti:

        jopa olevan vaikeuksia ymmärtää kenelle mikäkin viesti on tarkoitettu,vaikka sen kyllä pitäisi olla täysin selvä.Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta kun käsität asiat väärin.Eiköhän sanota näin että pojannulikat kuin sinä eivät takuulla ennätä ampua yhtä montaa lintua koko elämänsä aikana kuin minä jo olen ampunut.Sorsalintuja on erittäin vaikea houkutella pillilläkin,puhumattakaan noista muista alkukantaisista menetelmistäsi.

        Räkänokkien kuin sinun olisi hyvä oppia jo hyvissä ajoin ymmärtämään että kun yleensäkin joutuu tekemisiin muitten ihmisten kanssa,ovat he huomattavasti korkeammalla tasolla kuin sinä.

        Jos nyt metsästyskortti sattuisikin olemaan(jota nyt en usko)niin olihan se työn takana.

        hiljaa kun et asiosta mitään tiedä,sinä saat kutsua niitä sorsia vaikka minkälaisilla PRO sorsapillileillä mutta totuus on se että myös muut vähänkin samanlaiset äänet niitä houkuttaa.

        mikähän pojan nulikka sinä sitten oot,on siellä muut metsästäjät mahtaneet katsoa kun olette oikein asintuntioina menneet sorsia ampumaan että ONKO TUO SE MTV:n AUTO KUN SIELLÄ PÖLLÖJÄ RIVISSÄ ISTUU.

        niin oli metsästys kortti työn takana toisella yrittämällä sain,sinä varmaan sitten vasta 14 yrittämällä.

        Pitää kyllä sanoa ei oo isälläs kovin kummonen kuti ollu kun tuommonen pässi sieltä äitin mahasta tuli.


      • jallucola
        243Win kirjoitti:

        jopa olevan vaikeuksia ymmärtää kenelle mikäkin viesti on tarkoitettu,vaikka sen kyllä pitäisi olla täysin selvä.Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta kun käsität asiat väärin.Eiköhän sanota näin että pojannulikat kuin sinä eivät takuulla ennätä ampua yhtä montaa lintua koko elämänsä aikana kuin minä jo olen ampunut.Sorsalintuja on erittäin vaikea houkutella pillilläkin,puhumattakaan noista muista alkukantaisista menetelmistäsi.

        Räkänokkien kuin sinun olisi hyvä oppia jo hyvissä ajoin ymmärtämään että kun yleensäkin joutuu tekemisiin muitten ihmisten kanssa,ovat he huomattavasti korkeammalla tasolla kuin sinä.

        Jos nyt metsästyskortti sattuisikin olemaan(jota nyt en usko)niin olihan se työn takana.

        Isäs oli räkänokka kun sinua teki,pässi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


      • 243win
        jallucola kirjoitti:

        Isäs oli räkänokka kun sinua teki,pässi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

        se otti.Ottaa varmasti vielä monta kertaa senverran pöllö olet.En tarvitse räkänokkien kuin sinun neuvoja.Tiedän kyllä miten sorsia metsästetään.Olen varmasti metsästänyt kauemmin kuin isäsi ja sinä yhteensä.Sontiaisen tenavastakin tulee sontiainen.Sinusta erikoisen tyypillinen.Eiköhän olisi parempi jos jättäisit metsästys ajatukset.Ei saastuisi Suomen rannat.


    • Erä-Eemeli

      Sotaa on tällä palstalla.
      Minä olen opetellut itse matkimaan erilaisia lintuja.
      Lisäksi minulla on koira joka on aivan huippu näissä erämaissa ja monen riistan koira. Se on Nova Scotiannoutaja.
      Kun itse osaa matkia jotensakin kaikkia näissä erämaissa asuvaa tai läpikulkevaa elukkaa niin ei ole hätiä mitiä että nälkään kuolisi mihinkään aikaan vuodesta.
      Pitää tietysti osata muutakin ja olla kaikkiruokainen.
      En todellakaan tiedä mistä saisi tuota tietoa. Itse olen tehnyt joitain pillejä joillekkin otuksille.

    • primos

      sorsapilleistä parhaat valikoimat löydät www.houkutuspillit.net tai ari alisen aa marketista. on todella ärsyttävä katsella jos joku kysyy jotain asillista asiaa niin joku saatanan pelle joka ei tiedä metsästykse mitään rupeaa aukomaan päätään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe