pillit

Aloittelia

olisin vaan kysynyt teiltä kokeneemmilta että onko teillä tietoa noista sorsapilleistä ja hanhipilleistä tai onko suomessa saatavilla niistä tietoa.

13

1814

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j978

Niille nyt ei kovin kummoisia pillejä tarvita mikää ääni tahansa mikä lähtee päänupin ja perseen väliltä houkuttelee vesilintuja.

oikein kimakka pierukin voi auttaa.

• 243Win

sorsastajaa olet luonnossakin häirinnyt?Entäs kaadettujen tornien määrä?Älä vain yritäkään hommata metsästyskorttia.

• Nimetön
        243Win kirjoitti:

sorsastajaa olet luonnossakin häirinnyt?Entäs kaadettujen tornien määrä?Älä vain yritäkään hommata metsästyskorttia.

Jos tuo edellinen viesti oli tarkoitettu minulle niin minulla on metsästyskortti monta vuotta ja se on totta että sorsat/sorsalinnut on tyhmiä kuin kivet että ihan mikä tahansa ääni joka vähänkin niiden ääntä muistuttaa myös houkuttelee niitä,ja olen varmasti ampunut enemmän sorsia kuin sinä ikinä että revi sinä se metsästyskorttisi tai hyppää vaikka kaivoon.

• jallucola
        243Win kirjoitti:

piti ihan käydä rekisteröimässä nimimerkki kun kerran haukutaan jo tornin kaatajaksi ja häiriköksi.

Eli j978 olen nykyään minä.

• aloittelia
        jallucola kirjoitti:

piti ihan käydä rekisteröimässä nimimerkki kun kerran haukutaan jo tornin kaatajaksi ja häiriköksi.

Kiitoksia paljon,olipa todella hyviä vastauksia.Näillä tiedoilla pääseekin jo pitkälle,tämä onkin oikein metsästys foorumien äiti.

• 243Win
        Nimetön kirjoitti:

Jos tuo edellinen viesti oli tarkoitettu minulle niin minulla on metsästyskortti monta vuotta ja se on totta että sorsat/sorsalinnut on tyhmiä kuin kivet että ihan mikä tahansa ääni joka vähänkin niiden ääntä muistuttaa myös houkuttelee niitä,ja olen varmasti ampunut enemmän sorsia kuin sinä ikinä että revi sinä se metsästyskorttisi tai hyppää vaikka kaivoon.

jopa olevan vaikeuksia ymmärtää kenelle mikäkin viesti on tarkoitettu,vaikka sen kyllä pitäisi olla täysin selvä.Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta kun käsität asiat väärin.Eiköhän sanota näin että pojannulikat kuin sinä eivät takuulla ennätä ampua yhtä montaa lintua koko elämänsä aikana kuin minä jo olen ampunut.Sorsalintuja on erittäin vaikea houkutella pillilläkin,puhumattakaan noista muista alkukantaisista menetelmistäsi.

Räkänokkien kuin sinun olisi hyvä oppia jo hyvissä ajoin ymmärtämään että kun yleensäkin joutuu tekemisiin muitten ihmisten kanssa,ovat he huomattavasti korkeammalla tasolla kuin sinä.

Jos nyt metsästyskortti sattuisikin olemaan(jota nyt en usko)niin olihan se työn takana.

• 243win
        jallucola kirjoitti:

sitten alkaa tulemaan enemmän pontta keskusteluun.Olet naurettava pelle.

• 243win
        aloittelia kirjoitti:

Kiitoksia paljon,olipa todella hyviä vastauksia.Näillä tiedoilla pääseekin jo pitkälle,tämä onkin oikein metsästys foorumien äiti.

suotta foorumia moiti.Sontiaiset kuuluvat metsästyksen vastustajiin.

• jallucola
        243Win kirjoitti:

jopa olevan vaikeuksia ymmärtää kenelle mikäkin viesti on tarkoitettu,vaikka sen kyllä pitäisi olla täysin selvä.Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta kun käsität asiat väärin.Eiköhän sanota näin että pojannulikat kuin sinä eivät takuulla ennätä ampua yhtä montaa lintua koko elämänsä aikana kuin minä jo olen ampunut.Sorsalintuja on erittäin vaikea houkutella pillilläkin,puhumattakaan noista muista alkukantaisista menetelmistäsi.

Räkänokkien kuin sinun olisi hyvä oppia jo hyvissä ajoin ymmärtämään että kun yleensäkin joutuu tekemisiin muitten ihmisten kanssa,ovat he huomattavasti korkeammalla tasolla kuin sinä.

Jos nyt metsästyskortti sattuisikin olemaan(jota nyt en usko)niin olihan se työn takana.

hiljaa kun et asiosta mitään tiedä,sinä saat kutsua niitä sorsia vaikka minkälaisilla PRO sorsapillileillä mutta totuus on se että myös muut vähänkin samanlaiset äänet niitä houkuttaa.

mikähän pojan nulikka sinä sitten oot,on siellä muut metsästäjät mahtaneet katsoa kun olette oikein asintuntioina menneet sorsia ampumaan että ONKO TUO SE MTV:n AUTO KUN SIELLÄ PÖLLÖJÄ RIVISSÄ ISTUU.

niin oli metsästys kortti työn takana toisella yrittämällä sain,sinä varmaan sitten vasta 14 yrittämällä.

Pitää kyllä sanoa ei oo isälläs kovin kummonen kuti ollu kun tuommonen pässi sieltä äitin mahasta tuli.

• jallucola
        243Win kirjoitti:

Isäs oli räkänokka kun sinua teki,pässi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

• 243win
        jallucola kirjoitti:

Isäs oli räkänokka kun sinua teki,pässi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

se otti.Ottaa varmasti vielä monta kertaa senverran pöllö olet.En tarvitse räkänokkien kuin sinun neuvoja.Tiedän kyllä miten sorsia metsästetään.Olen varmasti metsästänyt kauemmin kuin isäsi ja sinä yhteensä.Sontiaisen tenavastakin tulee sontiainen.Sinusta erikoisen tyypillinen.Eiköhän olisi parempi jos jättäisit metsästys ajatukset.Ei saastuisi Suomen rannat.

• Erä-Eemeli

Sotaa on tällä palstalla.
      Minä olen opetellut itse matkimaan erilaisia lintuja.
      Lisäksi minulla on koira joka on aivan huippu näissä erämaissa ja monen riistan koira. Se on Nova Scotiannoutaja.
      Kun itse osaa matkia jotensakin kaikkia näissä erämaissa asuvaa tai läpikulkevaa elukkaa niin ei ole hätiä mitiä että nälkään kuolisi mihinkään aikaan vuodesta.
      Pitää tietysti osata muutakin ja olla kaikkiruokainen.
      En todellakaan tiedä mistä saisi tuota tietoa. Itse olen tehnyt joitain pillejä joillekkin otuksille.

• primos

sorsapilleistä parhaat valikoimat löydät www.houkutuspillit.net tai ari alisen aa marketista. on todella ärsyttävä katsella jos joku kysyy jotain asillista asiaa niin joku saatanan pelle joka ei tiedä metsästykse mitään rupeaa aukomaan päätään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2104
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1119
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      928
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      636
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      617
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      567
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      563
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      529
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      116
      468
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      71
      439
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    Aihe