siirtelyä kuriin. Vituttaa vännellä kelloja puolen vuoden välein ees taas. Mitä helvetin hyötyä siitä on?
Vastaukset 3
- Anonyymi
myöhästyikkö duunista vai menikkö liian aikasi:)
- Anonyymi
Haittaa tuosta on ainakin kansanterveydelle. Tutkimusten mukaan luontaisen päiväkierron suhteen eriajassa eläminen altistaa erilaisille sairauksille. Eli kyllähän tuosta populaatiotasolla tulee yhteiskunnalle maksettavaa, kun ihmisten terveys on huonompi.
Onneksi on liukuva työaika. Ja nyt kun on vielä etätyöt, niin ei ole mitään väliä mihin aikaan aloittaa. Muuten aloittaisin kymmeneltä, talviaikaan (normaaliaikaan) yhdeksältä. Nyt siis voi aloittaa kymmeneltä ja viettää pitkiä lounaita vanhoja, hyviä sarjoja katsellen. - Anonyymi
Mieti.......urpilainen,pietikäinen, kumpulanatri,hassi,virkkunen,hautala, voi hyvä sylvi, mitä tuonkaltainen pösilölauma siellä tekee, KULUTTAA AIKAA ja MEIDÄN TOLKUNIHMISTEN verorahoja, eu on lopetettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520