Miksi jotkut ottavat lainaa tai pikavippejä korkealla korolla?
Nimittäin laskettamalla veroprosentin nollaan saa ilmaista lainaa valtiolta ja kun mätkyt parin vuoden päästä sitten erääntyy niiden maksusta voi tehdä lyhennyssuunnitelman ilman että tarvii maksaa penniäkään korkoa. Ja koska inflaatio syö rahan arvoa kaiken aikaa niin em. keinolla valtiolta saatava lainan korko on itseasiassa negatiivinen.
Itse maksan tänä vuonna 5% veroa palkastani normaalin 18% sijaan, tiedän että tulen saamaan noin 4000€ mätkyt jotka tulee maksettavaksi syksyllä 2021, mutta inflaation ansiosta nykyinen 4000€ on arvoltaan sama silloin kuin nyt noin 3850€
Tulen sitten sopimaan maksusuunnitelman että maksan mätkyt osittain 2022 kevään aikana, mutta silloinkin maksan alempaa verokantaa joten maksan 2022 vuoden verot vasta mätkyinä vuonna 2024.
Mielestäni tämä taktiikka on paljon järkevämpää kuin sortua kalliisiin kulutusluottoihin ja pikavippeihin?
Ja vain tyhmä kerää veronpalautusta eli antaa itse ilmaista lainaa valtiolle kun voi tehdä toisinkin päin antaa inflaation huolehtia omasta verojen maksusta osan ja maksaa lyhennyssuunnitelman mukaisesti sitten itse loput.
Ilmaista lainarahaa valtiolta
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaisia vaihtoehtoja ihmisillä on lainata valtiolta. Minkälaisia keinoja heillä on työssä laskea veroprosentti nollaan.
- Anonyymi
ei vipeissä enää ole korkea korko.
enemmän kaverit velottaa jos ottaa sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr3063195- 1052170
- 911463
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191363Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741231Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman411130- 481062
- 461052
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461031IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika431002