Homostelu on nannaa

Anonyymi

Kun saa kullia ja mälliä suuhun ja suoleen oikein ministerin malliin

20

850

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairasta...

• Anonyymi

Sinähän sen tane tiedät.Tuskin muuhun pystytkään kun paskoo housuihisi.Idiootilla tuntuu olevan hauskaa,

• Anonyymi

Tuo on piilohomon mielipide. Ole vaan rohkeasti oma itsesi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on piilohomon mielipide. Ole vaan rohkeasti oma itsesi :)

Sinähän olet avoimesti kertonut taipuksistasi.Johon kuuluu housuihin paskomimen.Ei sekään ihan tervettä ole.Rulaa vaan housuihis ei sität tarvii täällä mainostaa.Susta ei idiootimpaa ei maanpäältä löydy.

• Anonyymi

Kovasti sua kiinnostaa ja luet näitä ja runkkaat onnessasi.Eikö jo käsi ala puutumaan.

• Anonyymi

Homous on hienoa.
      Kerran kokeilin ja jäin heti koukkuun.
      Saan munaa ja spermaa suuhuni ja perseeseeni säännöllisesti.

• Anonyymi

Luulisi ainakin heteronaisten ymmärtävän miten mies voi nauttia munasta. Katsooko miehistä pitävä mies samoja asioita miehistä seksuaalisesta mielessä. Syntyvyys nyt tukin on vaarassa kun homo/bi miehiä on häviävän vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi ainakin heteronaisten ymmärtävän miten mies voi nauttia munasta. Katsooko miehistä pitävä mies samoja asioita miehistä seksuaalisesta mielessä. Syntyvyys nyt tukin on vaarassa kun homo/bi miehiä on häviävän vähän.

siinä on viehätystä kun ei kummankaan tarvitse pelätä raskaaks tulemista antaa ruiskuta vaan

• Anonyymi

Tässä tuo ihanuus oikein loistaa. Kyllä tahtois!
      https://www.xnxx.com/video-9y13d43/482

• Anonyymi

Oon ihan kyllä 100% hetero joten en ottaisi suihin toiselta mieheltä mutta olisi kiihottavaa jos joku tyttöilijä joskus voisi imeä mun kullia kunnolla. Ottaisin hiuksista kiinni ja imettäisin kyrpääni oikein kunnolla. Vai oonko runkku kaappihomo

• Anonyymi

Olisi ihanaa tyttöillä sinulle, imeä ja pyllistää. ;)

• Anonyymi

pitäs kokeilla isoo kovaa kyrpää kädessä kyllä sitä tekee mieli ensin ottaa suihin sitten se ajatus tulee miltä tuo mahtais tuntua kokeile ihmeessä

• Anonyymi
    • Anonyymi

HOMOSTELUA HEINOLAN MALLIIN

• Anonyymi
    • Anonyymi

kun illalla saa monelta lastin peppuun tuntee ne vielä aamulla jolloin saa jo suuhun uutta makua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ois ihana jos sais joskus kunnon m+m session ja pantai suuhun ja pyllyyn ihan orpona.

• Anonyymi

H­­­e­­i! Ku­­ts­umme sinu­­t kä­ym­ään u­­­ude­­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­joona! 👉 http://1lingo.com/H/F7v3F5

• Anonyymi

Oonko homo kun tajusin tänä vuonna että haluan vielä joskus kunnolla kullia perseeseen ja itsekkin haluaisin panna miestä perseeseen. Aikaisemmin olen kiinnostunut vain naisista. Nyt kuitenkin himottais kauheesti antaa persettä miehelle ja itsekkin panna perseeseen toista miestä.

T: Mies 35v

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe