Ressukortti S

Anonyymi

Minusta on nyt saavutettu se vaihe asioissa, että tietoa on minullekin jaettava koko jutusta. Olen jo pitkään pohtinut protokollaa asiassa. Joku kirjoittakoon minulle. Kiitos. Asia on todella vakava, mutta nyt ohimenevää.

Aropupu

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedot kannattaa kysellä jostain ihan muualta kun nettipalstalta, täällä sitä ei oo .
      Täällä on pelkkää humpuukia ja kiellettyjä suhteita.

    • Anonyymi

      ja minulle kans!

    • Anonyymi

      Mitä päädyit tekemään?

    • Anonyymi

      Ainakaan tämä S-nainen ei ymmärrä yhtään mistä tässä aloituksessa on kyse. Noista ikävä-palstan en kelpaa, olen lihava ja ruma viesteistäkö?

      Tämä S ei tunne itseään ressukaksi, eikä ryve itsesäälissäkään. Tämä S tietää ettei ole Suomen kaunein ja hyvä kroppaisinkaan, eikä edes sinnepäinkään, mutta tietää samalla, että omia vahvuuksia on. Jollekin miehellä ulkonäkö on ykkösjuttu, toiselle seksi ja kolmannelle henkinen yhteys jne. Jos ei kelpaa sellaisena kun on, ei auta kuin surra suru ja antaa rakkauden hiipua. Se kestää sen kuin kestää, muuta ei voi tehdä.

      Jos ei ole aikaisemminkaan ole ollut vaikeuksia löytää seuraa, kun sitten joskus haluaa, miten se olisi muuttunut? Vaikka on vanhempi ”kurppa”, ei seuraa tarvitse löytää nuorista ja komeista, vaan keski-ikäinen ”setä” kelpaa mainiosti. Ainoa mistä olen huolestunut on suuri rakkaus. Sitä ei välttämättä enää tule kohdalle ja en enää halua tyytyä ihan ok suhteeseen laimeilla tunteilla. Ei se kestä. Kun tuo on odotettavissa oleva totuus, ei jää kuin huonoja vaihtoehtoja jäljelle... Toisaalta tulevaisuus yllättääkin.

      En odottaisi Hänen tälle palstalle kirjoittavan. Siis tämä aloitus ei ole minulle. Meitä Ässiä on satoja tuhansia. 😉 En silti haluaisi hänen luulevan, että lillun itsesäälissä. Kuten olen sanonut, pärjään. Tunteet, suuretkin, kuuluu elämään. Ei sitä auta tulla tunteen kanssa toimeen. Kolmikymppiselle.

      • Anonyymi

        Ei naisten tarvitse koskaan lillua itsesäälissä. Kiinostaisi tietää, että miksi mietit suuren rakkauden korvaamista laimeilla tunteilla. Onko kyse jostain periaatepäätöksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisten tarvitse koskaan lillua itsesäälissä. Kiinostaisi tietää, että miksi mietit suuren rakkauden korvaamista laimeilla tunteilla. Onko kyse jostain periaatepäätöksestä?

        Olen rakastunut suuresti kaksi kertaa: toinen 19v ja toinen noin 25v myöhemmin. Silti olen ollut tuossa välissä reilu 20v parisuhteissa.... Nuo parisuhteetkin on perustunut rakkauteen, mutta se on alkanut ihastuksesta ja vähitellen muuttunut rakastumiseksi kun suhde on muuttunut intiimiksi. Tuolla viittaan laimeaan rakkauteen, rakkauteen joka on enemmän läheisyyshormoneja kuin rakkautta, ja joka alkaa ja pysyy fyysisellä yhteydellä. Jos rakastelu loppuu, tunnekin häviää jossain kohtaa.... Tosin tästä minulla on vain yksi kokemus, kaksi muuta suhdetta loppuivat muuhun ja seksielämä pysyi viriilinä (3-5 krt/vk) vuosista huolimatta loppuun asti.

        Suurella Rakkaudella taas tarkoitan tunnetta, joka on positiivisella tavalla järjetön ja eikä sitä voi poistaa päätöksellä. Sitä ei saa poistettua päätöksellä eikä se lopu, vaikkei edes nähtäisi. Olen vähän skeptinen saanko enää kokea tuota (parhaillaan koen, vaikka en häntä tule saamaan). Jos osumatiheys on 25v, se tapahtuu seuraavan kerran eläkkeellä. 😆🤣😳


    • Anonyymi

      Niin että mitenkä?

      • Anonyymi

        Tarviiko kaikkea oikeasti ymmärtää (ihan sivukommenttina)


    • Anonyymi

      Hei pupunen.
      Oletko urospupu vai naaraspupu.

      • Anonyymi

        Onko sillä sulle jotakin merkitystä.


    • Anonyymi

      Sun viesti on kirjoitettu aprillipäivänä vuosi sitten. Toivottavasti puput on jo sulassa sovussa ja munat korissa.

    • Anonyymi

      No johan on firinäistä pimpparautaa ja vielä juhlapäivänä 😉

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe