JÄRKYTTÄVÄ uutinen Lieksalaisille.

Anonyymi

Lieksan ruuhitehdas lopettaa tänään toimintansa. Tehdas on asetettu selvitystilaan. Rahat eivät riitä ylläpitämään välttämättömiä toimintoja.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myydäänkö GAY-GAY-mittarit sitten huutokaupassa lieksalaisille?

      • Anonyymi

        Juu, Lieksan torilla myydään huutokaupalla ja Alko jakaa siellä ilmaista pirtua tänään käsihuurteeksi.


    • Anonyymi

      Joo ei kelpaa ruuhi enää ruokimona, myt kehitellään vai onko jo suoraan suuhun kaatava malli, siinä vispilä vielä vatkaa suuvusta jot varmaan on tuoresta
      -räpäjäähän sitä vähän silimillekin mut mitä se haittaa, kun vain on maukasta

    • Tarviisi jostain GAY-GAY-mittarin jotta voisi mitata säteileekö polla yhtään.

      • Anonyymi

        Mielestäni sinulla säteilee ihan kohtuullisen hyvin. Huumoria kun löytyy, kaikki ei ole silloin menetettyä. Tämän kriisin aikana esim. minä keskinkertainen, olen muuttanut hieman mielipidettäni Sannasta. Kuunnellessani tänään autoradiosta hänen Helsinki-Vantaa juttua, ja ennen kaikkea sitä vertausta, täydellinen vai ei, niin ajattelin silloin viimeistään, että fiksusti ajateltu ja ilmaistu. Ko. nainen on muissakin tilanteissa osoittanut ansiokasta ulosantia tyylillään ja puhumisen ulosannillaan. Punos Jatkosen jututhan ovat nykyisin niin pahaa trollia, kuin olla vain voi. Melkein jo yökötti. Persuistakin löytyy enemmän, monesta, selkärankaa.

        Sanna Mirella Marin on mielestäni nyt toiminut vaikeissa olosuhteissa kuin pääministerin on toimittava. Ei ihme jos Voguekin kirjoittaa. ”Meet the world’s youngest female prime minister”.
        Ei ihme, jos puolue saa nyt kannatusta. Kokoomuslaisena olen toki rehellisesti sanottuna hieman nolona. Emme ole kenkään, kukaan, täydellisiä.

        ”Vanha mukava” vieläkin mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni sinulla säteilee ihan kohtuullisen hyvin. Huumoria kun löytyy, kaikki ei ole silloin menetettyä. Tämän kriisin aikana esim. minä keskinkertainen, olen muuttanut hieman mielipidettäni Sannasta. Kuunnellessani tänään autoradiosta hänen Helsinki-Vantaa juttua, ja ennen kaikkea sitä vertausta, täydellinen vai ei, niin ajattelin silloin viimeistään, että fiksusti ajateltu ja ilmaistu. Ko. nainen on muissakin tilanteissa osoittanut ansiokasta ulosantia tyylillään ja puhumisen ulosannillaan. Punos Jatkosen jututhan ovat nykyisin niin pahaa trollia, kuin olla vain voi. Melkein jo yökötti. Persuistakin löytyy enemmän, monesta, selkärankaa.

        Sanna Mirella Marin on mielestäni nyt toiminut vaikeissa olosuhteissa kuin pääministerin on toimittava. Ei ihme jos Voguekin kirjoittaa. ”Meet the world’s youngest female prime minister”.
        Ei ihme, jos puolue saa nyt kannatusta. Kokoomuslaisena olen toki rehellisesti sanottuna hieman nolona. Emme ole kenkään, kukaan, täydellisiä.

        ”Vanha mukava” vieläkin mukana.

        Älkää sotkeko herrasmies Wanhaan. Olen täysin eri henkilö. Tämä toki on turha kommentti keskinkertaista älykkäämmille;)


    • Anonyymi

      Yksinäisen hiljentymisen henkinen tie, jota on tapana nimittää näyn rukoilemiseksi, toteutuu silloin kun yksilö vetäytyy täydelliseen, useita päiviä kestävään paastoon autiolle seudulle, yksin ja alastomana, rukoillen lakkaamatta... Tämä yliluonnollisen valaistumisen tavoittelu on aina ollut tyypillistä preeriaintiaanien, niin miesten kuin naistenkin, henkiselle elämälle, eikä sitä voida arvostaa kyllin korkealle.
      (Hengellinen perintö)

      henkistä kasvua, mutta minkä-takia tämä vaellus suomeen näiltä, mikäs tässä on oikein takana, miettikääs nyt oikein pohjia myöten tätä juttua ?

      • Anonyymi

        Siis mitä nyt pitäisi miettiä. Ensin yrität väittää, ja sitten vertaat puoliymmärtämättömänä jotain, mitä et itse halua. Untako näet? Enneunet kuuluvat vain kotkille, tai niille, jotka saavat heterosti nuoret vastakumppanit oikein.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä nyt pitäisi miettiä. Ensin yrität väittää, ja sitten vertaat puoliymmärtämättömänä jotain, mitä et itse halua. Untako näet? Enneunet kuuluvat vain kotkille, tai niille, jotka saavat heterosti nuoret vastakumppanit oikein.?

        Tai. Enhän minä tiedä, mitä unia aidosti kokohomot ja kokolesbot näkevät. Miesten kohdalla heteromiehenä minua inhottaa. Naisten kohdalla viehättää.

        ???


      • Anonyymi

        Miksis mietit kaikkien oikeamielisten intiaanien ja entiaanien historiaa?
        Häpeä tyhmyyttäsi suurta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksis mietit kaikkien oikeamielisten intiaanien ja entiaanien historiaa?
        Häpeä tyhmyyttäsi suurta.

        Pankkovosu.


    • Anonyymi

      Ramatukin varoittaa liiasta kielten sekaanuksista, mitäs lieksa kasvatamona pitää sitten sisällään

      • Anonyymi

        Mitähän kirkkoväki sanoisi asiaan.
        Suomessa kirkko on tukemassa maahantunkeutujia.


      • Anonyymi

        Positiivisuutta peliin eikä tehä asianpuolesta mitään

        titanikkikin teki upoamista ja orkesteri vain soitti, pelastautuminen jätetiin sillonkin herran huomaan, elikkä joo positiivisuuta peleihin nytkin laulu vaikeinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivisuutta peliin eikä tehä asianpuolesta mitään

        titanikkikin teki upoamista ja orkesteri vain soitti, pelastautuminen jätetiin sillonkin herran huomaan, elikkä joo positiivisuuta peleihin nytkin laulu vaikeinta

        Ilmeisesti tilannekuvassasi huomasit viestini poistin. No. En ole menossa kahville. Kaikki on kahvihuoneessa mahdollista jos osaa käyttää sahaa sanalla? Omat eränsä teroittaa?

        Etsin Titaania. Ajatuksellemme.

        Meresta tulen, järkyttämättä. En halua olla Ihon alla?

        Putin on vain täysi ???!!!!itseään.

        Ei muuta.

        "Corona vappaa vielä, kaukana " >;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tilannekuvassasi huomasit viestini poistin. No. En ole menossa kahville. Kaikki on kahvihuoneessa mahdollista jos osaa käyttää sahaa sanalla? Omat eränsä teroittaa?

        Etsin Titaania. Ajatuksellemme.

        Meresta tulen, järkyttämättä. En halua olla Ihon alla?

        Putin on vain täysi ???!!!!itseään.

        Ei muuta.

        "Corona vappaa vielä, kaukana " >;)

        vanhan vennamon miehiä ei järki liikoja juokse
        - suomen puolesta puhujia ihailen ja pyrin itsekin niin toimimaan
        - pelimiehet saavat vetää omaa juontaan
        - yritän lyhytjänteisille immeisille heitellä omaani esiin jottei suomeamme aivan turhalla porukalla täytetä, pysykööt kotimaissaan siellä harmeina


    • Anonyymi

      hoonosti kirotetua kun aina tunkiol viskattaan, nytkin jo 12-suorraan ikkunasta pihalle, opetelkaas kirottammaan

      • Anonyymi

        Mutta voiko suljetumpaa paikkaa ollakaan kuin jossa kaikki mielipiteet rajoitetaanpoistetaan, tätäkös tuijataan suomeen moskeijoin ja halitsemaan vääräuskoisia

        Islam suomi24


    • Anonyymi

      Joka muruseen sikahyvvää jot karva saatais kiiltämmään kaekilta
      - tällätyyleilla suomi pysyy suomalaisena ja niihän jo tehäänkin
      - nam kyllän onkin hyvvää ja nukutaakin makeesti vielä päälle

    • Anonyymi

      Lieksan ruuhitehdas lopettaa tänään toimintansa.
      Tarkoittaako tämä vasemmistolaisten ja vihreiden vokkia?
      Lieksassa on ne kommunisti mummot jotka haluaa täminkin jatkuvat,että sandaalien läiske käy ikuisuuteen..

    • Anonyymi

      ”He vihaavat Länttä ja kokevat eurooppalaiset vastustajikseen”

    • Anonyymi

      Arkkutehdas olisi varmaan menestynyt näin korona-aikaan, kun niihin piirustuksiakin on valmiina.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe