Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Mä oon viisikymppinen... nainen.

Naimisissa kyllä, mutta se ei ole ongelma. Letkut laitettu siihen malliin, että raskaaksi en tule. Estoista ei ole jäljellä mitään. Harrastan seksiä aina, kun vain sopiva osuu kohdalle. Mä en ole koskaan pihdannut. Elämä on kivaa, ainakin mulla.
15692
5Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Elämästä pitää nauttia ilman estoja seksi parempi kuin muu materiaalin hamstraus😊😊

Äänestä

Oikea asenne, missäpäin nautiskelet elämästä, josko hetkisen nauttisimme kahden? ;)

Äänestä

Onko sulla skype

Äänestä
  • Ei ole

Äänestä

• HHmm, herkku chattiin viestittelemään ;)

Äänestä

Kiva että silti käy vaikka naimisissa , voi laittaa huntu niin tulisin mielellään

Äänestä

Moikka. Olispa kiva tavata..

Äänestä
  • Ootko sä N vai M?

Äänestä

• Laita meilaten sivuston postiin nimimerkille

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä N vai M?

Oon mies ja haluaisin tavata ton 50 naisen

Äänestä

• Reissari69 kirjoitti:

Oon mies ja haluaisin tavata ton 50 naisen

Reikäpää sä olet

Äänestä

Mulla ois kulli kovana sulle.

Äänestä
  • Vedä runkkari kätees vaan panemaan et pääse muutakuin poikaystävääs

Äänestä

• Sul on nii mahtavan hieno ja houkutteleva esittely profiilissas, et kyl tohon jokaine haluu tulla tutustuu

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Naimisissa kyllä, mutta se ei ole ongelma. Letkut laitettu siihen malliin, että raskaaksi en tule. Estoista ei ole jäljellä mitään. Harrastan seksiä aina, kun vain sopiva osuu kohdalle. Mä en ole koskaan pihdannut. Elämä on kivaa, ainakin mulla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu