Onko huijarit liikkeellä

Anonyymi

Olen yksin yrittäjä ja tuli hieno tarjous joka haisee eli onko jolle tuttu,
www.koronarahasto.com, tekee hakemukset joka suuntaan🤔

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jos tarjous vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se hyvin luultavasti ei ole sitä."

    • Anonyymi

      Minäkin olen yksinyrittäjä.
      Yritän yksin tulla toimeen pienellä eläkkeellä.

    • Anonyymi

      Ei kannata yksin yrittää jos ei tajua mikä on huijausta ja mikä ei?

    • Anonyymi

      Toimitin Business Finland hakemuksen heidän kauttaan ja sain 4 päivässä rahat tililleni joten olen enemmän kuin tyytyväinen heidän palveluunsa👍👍👍

      • Anonyymi

        Paljonko vetivät välistä vai oletko tuon firman duunari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko vetivät välistä vai oletko tuon firman duunari?

        Nettisivulla kertovat veloittavan konsultaatiopalkkion, mutta ei kerrota kuinka suuren.

        Itse hakemalla saa rahat puhtaana käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettisivulla kertovat veloittavan konsultaatiopalkkion, mutta ei kerrota kuinka suuren.

        Itse hakemalla saa rahat puhtaana käteen.

        Itse voi myös edustaa itseään oikeudessa mutta kannattaako? Näitä itse tekeviä aina riittää, minä ainakin haluan että kun tehdään niin tehdään kunnolla. Konsulttifirmat ei ole uusi vaan vanha juttu..


      • Anonyymi

        peukuttaja lienee mainos


    • Anonyymi

      Olkaa varovainen kaikessa noissa, välttäkää avuntarjoajia ettei tarvitsisi katua myöhemmin.

    • Anonyymi

      Poliisille ja kerro, että haluat heidän tutkivan asian liittyykö tuohon rikollisuutta.

    • Anonyymi

      Tein heidän kauttaan hakemuksen business finlandille ja meni läpi helposti. Tekevät edullisemmin kuin moni muu toimija, suosittelen👍🏽

      • Anonyymi

        Peukuttaja mainostaa, ei vielä ole kukaan saanut mitään,

        Kysyisin peukuttajalta, paljonko oli välityspalkkio.
        et vastaa, kun olet se.


    • Kyseisestä sivustosta en tiedä, mutta nyt on luonnollisesti hyvin paljon erilaisia lainantarjoajia liikkeellä. Suurin osa näistä lainantarjoajista on varmasti ihan okei ja ne kasvattavat ymmärrettävästi bisnestään nyt, kun ihmiset tarvitsevat rahaa nopeasti.

      Ja ei kai heitä voi syyttää tästä hyvästä bisnesmahdollisuudesta heidän alalleen? Hienoa, että edes jotkut alat pystyvät hyötymään tästä kamalasta taloudellisesta ahdingosta...

      Kannattaa tietenkin tehdä taustatyö hyvin ja varmistaa, että kyseinen tarjous on laillinen ja kaikki on puhdasta. Kannattaa ainakin kerätä tietoa muiden ihmisten kokemuksista kyseisestä firmasta.

      https://www.saldo.com/fi-fi/blog/rahoitusta-koronan-aikana/

    • Anonyymi

      Niin siis koronarahasto on konsultointi firma eikä mikään lainafirma. Itselläni on pieni lounasravintola ja tiesin että mahdollisuus saada ELY korona avustusta mutta toi hakemuksen laatiminen vaikutti liian haastavalta ainakin itselleni. Käytyäni pari etäpalaveria vastaavien firmojen kanssa päädyin heihin sillä heillä reilu hinnoittelu mikä perustuu pelkkään provisioon jos hakemus menee läpi eivätkä veloita mitään muita maksuja. Eipä toi ELYnkään raha tule bisnestä pelastamaan mutta parempi kuin ei mitään...

    • Anonyymi

      Joo ei hyvää päivää... yritin hakea itse tuota ELYn korona rahaa yritykselle niin pakko vaan nostaa kädet pystyyn. Miten siitä on voitu tehdä nyt noin vaikea prosessi???

      • Anonyymi

        "Joo ei hyvää päivää"

        joo hyvää päivää taas tuntuu mainokselta.


    • Anonyymi

      Ja konsultit porskuttaa

    • Anonyymi

      Jutussa paljon kirjoitusvirheitä, on siis huijausyritys, ja kiireinen tekele.

    • Anonyymi

      Joku myyjä sieltä soitti tiedän tyypin olevinaan joku rokkari. Liekö ura ei auennut rokkijutuissa kun ryhtynyt myyntimieheksi? Soitti pari kk sitten ja tarjosi kiinasta bisneksiä Ihme äijä.Ensi viikolla varmaan soittaa ja tarjoaa jotain erektiotuotteita. Sitä odotellessa..

    • Anonyymi

      Itse yrittäjänä hankala tilanne ja toivon että aurinko paistaa vielä Koronan jälkeen ja nostan hattua ihmisille ketkä tekevät töitä toisten puolesta tulos pohjalta varsinkin kun raha ei kasva puissa. Kyllähän myyntityössä ainut ja oikea palkkausmalli on provisiopalkka. Toki pohjapalkkakin voi olla, se yleensä työsopimuksen mukaan velvoittaa tekemään tiettyjä raportteja jne. Itse myyjänä voisin sanoa, että provikkapalkka pistää ukon liikkeelle ja tekemään töitä tosissaan. Eihän työnantajakaan tyhjästä halua maksaa. Eli kun kauppa käy, hyötyy molemmat.

    • Anonyymi

      Kiitos Koronarahaston porukka. Todella tarvittu raha tuli tänään tilille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe