Onko huijarit liikkeellä

Anonyymi

Olen yksin yrittäjä ja tuli hieno tarjous joka haisee eli onko jolle tuttu,
www.koronarahasto.com, tekee hakemukset joka suuntaan🤔

21

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jos tarjous vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se hyvin luultavasti ei ole sitä."

• Anonyymi

Minäkin olen yksinyrittäjä.
      Yritän yksin tulla toimeen pienellä eläkkeellä.

• Anonyymi

Ei kannata yksin yrittää jos ei tajua mikä on huijausta ja mikä ei?

• Anonyymi

Toimitin Business Finland hakemuksen heidän kauttaan ja sain 4 päivässä rahat tililleni joten olen enemmän kuin tyytyväinen heidän palveluunsa👍👍👍

• Anonyymi

Paljonko vetivät välistä vai oletko tuon firman duunari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko vetivät välistä vai oletko tuon firman duunari?

Nettisivulla kertovat veloittavan konsultaatiopalkkion, mutta ei kerrota kuinka suuren.

Itse hakemalla saa rahat puhtaana käteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettisivulla kertovat veloittavan konsultaatiopalkkion, mutta ei kerrota kuinka suuren.

Itse hakemalla saa rahat puhtaana käteen.

Itse voi myös edustaa itseään oikeudessa mutta kannattaako? Näitä itse tekeviä aina riittää, minä ainakin haluan että kun tehdään niin tehdään kunnolla. Konsulttifirmat ei ole uusi vaan vanha juttu..

• Anonyymi

peukuttaja lienee mainos

• Anonyymi

Olkaa varovainen kaikessa noissa, välttäkää avuntarjoajia ettei tarvitsisi katua myöhemmin.

• Anonyymi

Poliisille ja kerro, että haluat heidän tutkivan asian liittyykö tuohon rikollisuutta.

• Anonyymi

Tein heidän kauttaan hakemuksen business finlandille ja meni läpi helposti. Tekevät edullisemmin kuin moni muu toimija, suosittelen👍🏽

• Anonyymi

Peukuttaja mainostaa, ei vielä ole kukaan saanut mitään,

Kysyisin peukuttajalta, paljonko oli välityspalkkio.
        et vastaa, kun olet se.

• Kyseisestä sivustosta en tiedä, mutta nyt on luonnollisesti hyvin paljon erilaisia lainantarjoajia liikkeellä. Suurin osa näistä lainantarjoajista on varmasti ihan okei ja ne kasvattavat ymmärrettävästi bisnestään nyt, kun ihmiset tarvitsevat rahaa nopeasti.

Ja ei kai heitä voi syyttää tästä hyvästä bisnesmahdollisuudesta heidän alalleen? Hienoa, että edes jotkut alat pystyvät hyötymään tästä kamalasta taloudellisesta ahdingosta...

Kannattaa tietenkin tehdä taustatyö hyvin ja varmistaa, että kyseinen tarjous on laillinen ja kaikki on puhdasta. Kannattaa ainakin kerätä tietoa muiden ihmisten kokemuksista kyseisestä firmasta.

https://www.saldo.com/fi-fi/blog/rahoitusta-koronan-aikana/

• Anonyymi

Niin siis koronarahasto on konsultointi firma eikä mikään lainafirma. Itselläni on pieni lounasravintola ja tiesin että mahdollisuus saada ELY korona avustusta mutta toi hakemuksen laatiminen vaikutti liian haastavalta ainakin itselleni. Käytyäni pari etäpalaveria vastaavien firmojen kanssa päädyin heihin sillä heillä reilu hinnoittelu mikä perustuu pelkkään provisioon jos hakemus menee läpi eivätkä veloita mitään muita maksuja. Eipä toi ELYnkään raha tule bisnestä pelastamaan mutta parempi kuin ei mitään...

• Anonyymi

Joo ei hyvää päivää... yritin hakea itse tuota ELYn korona rahaa yritykselle niin pakko vaan nostaa kädet pystyyn. Miten siitä on voitu tehdä nyt noin vaikea prosessi???

• Anonyymi

"Joo ei hyvää päivää"

joo hyvää päivää taas tuntuu mainokselta.

• Anonyymi

Ja konsultit porskuttaa

• Anonyymi

Jutussa paljon kirjoitusvirheitä, on siis huijausyritys, ja kiireinen tekele.

• Anonyymi

Joku myyjä sieltä soitti tiedän tyypin olevinaan joku rokkari. Liekö ura ei auennut rokkijutuissa kun ryhtynyt myyntimieheksi? Soitti pari kk sitten ja tarjosi kiinasta bisneksiä Ihme äijä.Ensi viikolla varmaan soittaa ja tarjoaa jotain erektiotuotteita. Sitä odotellessa..

• Anonyymi

Itse yrittäjänä hankala tilanne ja toivon että aurinko paistaa vielä Koronan jälkeen ja nostan hattua ihmisille ketkä tekevät töitä toisten puolesta tulos pohjalta varsinkin kun raha ei kasva puissa. Kyllähän myyntityössä ainut ja oikea palkkausmalli on provisiopalkka. Toki pohjapalkkakin voi olla, se yleensä työsopimuksen mukaan velvoittaa tekemään tiettyjä raportteja jne. Itse myyjänä voisin sanoa, että provikkapalkka pistää ukon liikkeelle ja tekemään töitä tosissaan. Eihän työnantajakaan tyhjästä halua maksaa. Eli kun kauppa käy, hyötyy molemmat.

• Anonyymi

Kiitos Koronarahaston porukka. Todella tarvittu raha tuli tänään tilille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1881
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1176
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      77
      948
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      825
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      801
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe