BDSM leikit

Anonyymi

Mulla on tyttöystävä, joka tykkää noista. Kävimme viime keväänä Tanskassa, jossa oli tuollainen fetishclubi. Minä en voi häntä sitoa tai piiskata. Olen joskus koettanut, mutta ei siitä tule mitään. Tyttöystäväni bongasi kaksi tuollaista materia ja minä vein hänet tuonne. Teki ihan oikeasti pahaa katsella sitä sidottuna piiskaamista. Puolentoista tunnin käsittelyn jälkeen sessio päättyi kummankin masterin DP yhdyntään. En vain ymmärrä miten tuosta voi kukaan nauttia ? Monta päivää oli naisella nahka niin arka, että ei voinut edes koskettaa.

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en vaan ymmärrä, et kuinka hän voi vieläkin olla sun tyttöystävä?

    • Anonyymi

      BDSM on laaja käsite, ei se aina sisällä kipua ja piiskaa... Kerron oman kokemukseni ekasta kerrastani kun kävimme loppuvuodesta kaveriporukalla vitsillä fetissibileissä ja siellä uskaltauduin yllytettynä kokeilemaan Segufix ”pehmokahleita” ja oli kyllä erittäin miellyttävä kokemus. Ei uskoisi, että kun jalat nilkkojen yläpuolelta, reidet polvien yläpuolelta, vatsa ja hartiat sekä ranteet köytetään paareihin kiinni, että olisi mukavaa.

      Päinvastoin, olo oli erittäin rentouttava, ihan sama kuinka paljon yritti rimpuilla, ei karkuun ollut pääsyä ja magneettilukotkaan ei auenneet ilman avainta, vaikka kuinka pyöritteli, väänteli ja repi. Sen sijaan luovutin ja makasin loput puolen tunnin ”tuomiostani” paikoillaan, välillä vähän jotain raajaa nykien. Oloni oli erikoinen, mieli rentoutu tavalla, jota en ole koskaan aiemmin kokenut. Kaikki huoli ja stressi vain unohtui... kunnes sitten sessio päättyi ja vyöt avattiin.

      En ennen voinut kuvitellakaan, että tykkäisin mistään tollasesta, mutta muistelen kyllä lämmöllä ja olisi kiva kokeilla uudestaan, vaikka kutituksen kera. Ei ole millään tavalla kivuliasta.

      t. M23

    • Missä suomessa te asutte?Ei te tarvitse lähteä tanskaan asti,kyllä minä voin antaa sinun tyttöystävä samanlainen selkäsauna vaikka itse haluan saada sellainen mutta kun piiskattu perse on kaunis ,sen takia voin anna sinun tyttöystävä tuollainen joka sinä mainitsit

    • Anonyymi

      Berliinissä näitä erilaisia klubeja riittää. Tuli joskus käytyä nykyisen vaimoni kanssa erän tutun seurassa, joka oli jäsen. Itse jäin kyllä ihan katselijan rooliin kun tyttöystäväni poimittiin pöydästämme lavalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe