Mikä lienee vikana? Mazda 626 1.8 -98 kun kylmänä käynnistät moottorin ja lähdet ajaman ei tipu tyhjäkäynti alle 1000 kierroksen vaikka ois lämmin kone.välillä heijaa 1000-2000 välillä kierrokset.ainut millon tippuu kun kone lämmin,laitat 1 päälle kytkin pohjassa pysähdyksissä.ei tee tätä vikaa kun on lohkolämmityksessä.oon putsannu ilmamassamittarin langat ja ehjät oli.tyhjäkäyntisäätimen putsasin sen anturi mötikän missä on jousi sisällä.on aijemmin tulpat vaihdettu ja ilmansuodatin.kuulemma tyyppivika?
Mazdan tyhjäkäynti
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ostappa motonetistä moottorin ja suuttimien puhdistusaine, maksaa n. 30ekua. Jätä tankin pohjalle 5- 8litraa bensaa ja kaada tankkiin. Ajelet 100 km niin vika häviää. Minulla nyki ja välillä auto kaasutteli itsekseen. Pelottelivat kalliilla ruiskun ja virranjakajan vaihdolla.
- Anonyymi
Ettei olisi joku lämpötila-anturi paskana, näyttää väärää lämpötilaa ja kone luulee olevansa kylmä jolloin korottaa joutokäyntikierroksia?
- Anonyymi
Tuossa ei ole enää virranjakajaa.Se kävi mielessä jäähdytinnesteen lämpötila anturi.Ainkin se toiminu kun lähtee ajamaan kylmänä niin pikku hiljaa nousee ylöspäin viisari mittaristossa.Nousee puolen väliin asti ja siinä pysyy...Eihän tuo uusi maksa kuin noin 20€..Sen huomasin,että tyhjäkäynti säätimen koteloon menee jäähdytinnestevesiletku ohut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001