Omaa miestä isompi kumuna vieraallla vai ei?

Anonyymi

Hei!

Haetaan miestä kimppaan (muualta kuin täältä) ja olen miettinyt, että uskaltaisinko ehdottaa omalle mielle, että otetaan joku sellainen jolla on kookas muna. Omalla miehellä noin16cm joka on kohtuu iso mutta haluaisin kokeilla oikein isoa monstermunaa, mutta en tiedä uskallanko ehdottaa sellaista omalle miehelle. Olisko tämä hyvä vai huono juttu? Muita naisia saanu vierasta? Miehen toiveesta kolmatta haussa...

8

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 24-vuotias aviossa oleva nainen.
      Mies haluaisi minulle isomunaisen miehen toiseksi kimppaseksiin itse tyytyisin ihan normaalikokoiseen.
      Tärkeintä on että mies osaa käsitellä naista.

      • Täällä🙂


      • Anonyymi

        Moi,
        tuossa olet oikeassa, parempi kimppaseksissä, jos toista miestä haetaan, on se, että mies osaa käsitellä naista, ja että nainen oikeasti nauttii siitä.
        Tottahan toki joitain miehiä kiihottaa nähdä, kun isomunainen mies runnoo omaa vaimoa isolla kullilla niin että nainen huutaa, himosta vai kivusta?!?
        Minun mielestä naisen mielipide pitää ottaa huomioon kimppakaveria haettaessa ja en suostuisi sellaiseen kimppaan, jossa vaimon mies haluaa vaimolle isoa, mutta vaimo haluaakin jotain muuta, kuin kokoa vieraalta mieheltä.
        Ei tämä iso kulli aina autuaaksi tee, kelpaisi pienempikin, olisi paljon helpompaa, uskokaa pois!

        - 24/6 kulli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        tuossa olet oikeassa, parempi kimppaseksissä, jos toista miestä haetaan, on se, että mies osaa käsitellä naista, ja että nainen oikeasti nauttii siitä.
        Tottahan toki joitain miehiä kiihottaa nähdä, kun isomunainen mies runnoo omaa vaimoa isolla kullilla niin että nainen huutaa, himosta vai kivusta?!?
        Minun mielestä naisen mielipide pitää ottaa huomioon kimppakaveria haettaessa ja en suostuisi sellaiseen kimppaan, jossa vaimon mies haluaa vaimolle isoa, mutta vaimo haluaakin jotain muuta, kuin kokoa vieraalta mieheltä.
        Ei tämä iso kulli aina autuaaksi tee, kelpaisi pienempikin, olisi paljon helpompaa, uskokaa pois!

        - 24/6 kulli

        Just näin. On tärkeetä huomioda ensiksi nainen. Ainakin yksi orkku naiselle, niin paneminen on sitten nautillisempaa. Mies kyllä laukee sitten helpommin. Kaikilla kivaa. Mies pks.


      • Anonyymi

        Kuullostan todella mielenkiintoiselta. Haluaisitko kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        tuossa olet oikeassa, parempi kimppaseksissä, jos toista miestä haetaan, on se, että mies osaa käsitellä naista, ja että nainen oikeasti nauttii siitä.
        Tottahan toki joitain miehiä kiihottaa nähdä, kun isomunainen mies runnoo omaa vaimoa isolla kullilla niin että nainen huutaa, himosta vai kivusta?!?
        Minun mielestä naisen mielipide pitää ottaa huomioon kimppakaveria haettaessa ja en suostuisi sellaiseen kimppaan, jossa vaimon mies haluaa vaimolle isoa, mutta vaimo haluaakin jotain muuta, kuin kokoa vieraalta mieheltä.
        Ei tämä iso kulli aina autuaaksi tee, kelpaisi pienempikin, olisi paljon helpompaa, uskokaa pois!

        - 24/6 kulli

        Meillä on noin. Minua kiihottaa nähdä kun vaimoa pannaan isolla. Vaimo sanoo ettei niin isoa ole tullut vastaan ettei se sopisi tai se koskisi.

        Minä tykkään siitä että vaimo saa jotain sellaista mitä en pysty antamaan. Isolla venytettyyn spermattuun vaimon pilluun oman kalun työntäminen saa minut laukeamaan hetkessä.

        Vaimo taas sanoo ettei vieraassa merkkaa koko vaan joku ihan muu.


    • 40v 187 /76 19/5 urheilinen

      • Anonyymi

        No vittu sinä ainakin olet.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe