Meillä on mielestäni aika tasapainoinen pentu, jonka ainoa "vika" on, että se yrittää pureskella sähköjohtoja. Jossain vaiheessa riitti kun annoin korvikkeeksi nippusiteitä, mutta nyt sekään ei oikein enää tunnu riittävän. - Kissanruohoa on kasvatettu, mutta se ei kauheesti kiinnosta.
Jotain pureskeltavaahan kissa kaipaa... Mitä vinkkejä teillä olisi?
Mitä kissalle sähköjohtojen korvikkeeksi?
5
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se siitä rauhottuu, kun ikää tulee lisää. Mun entinen kissa pureskeli pentuna kännykän laturin pilalle. Siis sen johdon. Hedelmäkulhosta se oli yrittänyt jäystää omenaa ja tomaattia , yms. Mun nykyinen kissa tykkää silputa pahvilaatikoita ja paperia. Siis hampaillaan repii. Onneksi kaupasta voi ottaa ilmaiseksi kaikenlaisia pahvilaatikoita. Niitä se pureksii välillä ja silppuaa. Pahvilaatikkoon voi laittaa myös jonku lelupallon kolisemaan, sitten on mukava leikki.
- Anonyymi
Lisään tuohon vielä että... Osta kaupasta kissanminttusuihketta. Se auttaa kissaa kiinnostumaan uusista leluista ja tavaroista. Sähköjohtoihin kannattaa sivellä esim. sitruunamehun ja kanelin sekoitusta. Chili tai mustapippuri toimii myös.
- Anonyymi
Kiitos neuvoista!
- Anonyymi
Aika tasapainoinen :D
Annaku arvaan otit kisun alle 16vkon ikäisenä?- Anonyymi
Meille tuli aikoinaan pentu 5 kk kypsässä iässä, ja ihan samanmoinen repiäinen se oli. Vuoden täytettyään vanheni sitten äkkiä 100 v. Kysyin eläinlääkäriltä onko sairas, lääkäri sanoi kasvaneen vain aikuiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041654
- 1281333
- 821328
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824