Ei.T.Salminen tekstasi:
"Koirapuistosta haaveilevat 607. Hommatkaapa puisto ihan omin varoin muita rasittamatta!"
(Suora lainaus lehdestä)
Jos olet tuota mieltä niin myös liikuntahalli pitäisi kustantaa niiden jotka sitä tarvitsee!
Me koirien omistajat maksamme samalla tavalla veroja kuten sinäkin, emmekä itke sitä että vero euroja laitetaan kohteisiin mitä koirien omistajina emme käytä.
Hieman voisi ajatella ja käyttää järkeä!
Pieksämäen lehden tekstarit
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas tämä e.t.s oikein on. Iso mies ja itkee😢
- Anonyymi
Koirapuisto voi tuoda koiraihmisiä ulkopaikkakunnaltakin Pieksämäelle, tiedän muutamia koiran omistajia jotka käyvät nyt Varkaudessa ja käyttävät koiraansa kerran viikossa siellä koirapuistossa ja samalla kaupassa joten sinne menee nekin eurot.
- Anonyymi
Jos Salmisen ohjeen mukaan mennään niin mitään ei voida rakentaa Pieksämäelle verorahoilla koska aina löytyy vähintäänkin yksi "Salminen" joka ei suunnitteilla olevaa kohdetta tarvitse ja tarvitsevien pitäisi omalla kustannuksella rakentaa!
Sillä lailla Jippii! ....Tietysti jos tällainen "yksi-salminen" itse jotain tarvitsee niin tottahan se pitää rakentaa.
Muistuu mieleen tapaukset joissa on kylvetty myrkkysyöttejä koirille..no ei siitä sen enempää.. - Anonyymi
Koirapuisto ja suunnistushalli pitäis rakentaa niin ja Terholle varmi ja voi hyvä Sylvi partaukkelille ja Askolle oma hanki ja oja sekä Einolle oma Törrö.
- Anonyymi
Joo, koirathan tässä etunenässä keskellä ihmiskunnan syvintä kriisiä......haloo. Jos vain keskityttäisiin ihan vain olennaiseen tämän keskellä. :)
- Anonyymi
Kuka on sanonut että koirat on etunenässä?!
Kaupunginhallituksessa kun vain nyt sattuu olemaan käsiteltävänä ko. asia ja yleensä kaup.hallituksella on määräaika mihin mennessä päätökset tehtävä.
Yhteiskunnan on pyörittävä. Ei voida jäädä makaamaan paikoilleen. - Anonyymi
07.36 kommentoinut henkilö todennäköisesti tuijottaa vain omaan napaansa ja toivoo että VAIN hänet pitäisi huomioida tässä syvässä kriisissä🤣
- Anonyymi
Jos suomalailista kysyttäisiin, että pitäisikö yli 100 000€ vuodessa tienaavien verotusta nostaa, niin kumpi vastaus voittaisi?
Kyllä
Ei
Mutta jos samaa asiaa kysyttäisiin ihmisiltä, jotka tienaa yli 100 000€ vuodessa, niin vastaus saattaisi olla erilainen.
Se mikä ei minua koskesta, on verovarojen tuhlausta.- Anonyymi
Juurikin noin ajattelee tyhmääkin tyhmempi ihminen!
Sinä nyt olet turha tapaus, sinuun ei kannata satsata. - Anonyymi
Näin on, se mikä sinua koskettaa on verojen tuhlausta!
- Anonyymi
Pieksämäellähän oli koirapuisto Vanhan Mikkelintie tuntumassa mutta kasvoi umpeen kun koiranomistajista/käyttäjistä oli ollut pitämään sitä kunnossa.
- Anonyymi
Väärässä paikassa se koirapuisto, kävellen jos menee niin joutuu kävelemään ajotien laitaa. Autot ajaa lujaa ohi niin ei ole turvallista kävellä tien laidassa koiran kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171