Mielenterveysongelmainen juoppo pahoinpitelee poikansa mielisairaaksi ja syyttää lopulta huumeita kaikesta. Sen jälkeen kuppaa vero- ja lahjoitusvaroja ja ajelee ympäri Suomea 20 vuotta kertomassa itsekeksimiään "faktoja" huumeista.
Huumevalistuksen synty Suomessa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
- Anonyymi
Mikä tämä Raakkuna -uttu on, joka aina välillä tänne laitetaan? Kuka on Raakkuna??
Jos liittyy siihen Mikkeen ja hänen sarveensa ja rumpalihaaveiluunsa, niin jättäkää vastaamatta.
- Anonyymi
Nuppi pitäisikin laittaa kondikseen, ennen suurempia rahoja.
- Anonyymi
kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? Onko se siis tosiaan parasta mihin parhaat "ammattilaiset" kykenevät improvisaatiossa? Mikke on soiton harrastaja, mutta soittaa silti Eli se "ammattilaisten" paras (ja myös ainoa) improvisaatio oli siis vain pelkkää epätahtista kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? Onko se siis tosiaan parasta mihin parhaat "ammattilaiset" kykenevät
- Anonyymi
kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? ammattilaiset" kykenevät improvisaatiossa? Mikke on soito se siis oli siis vain pelkkää epätahtista kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? Onko se siis tosiaan parasta mihin parhaat "ammattilaiset" kykenevät parasta mihin parhaat " harrastaja, mutta soittaa silti Eli se "ammattilaisten" paras (ja myös ainoa) improvisaatio
- Anonyymi
Laitatko siis vähitellen esille mielestäsi parhaan improvisaation jossa soitetaan oikeaa musiikkia, eikä ainoastaan kolistella jotain sekavaa paukutusta?
- Anonyymi
Laitatko siis vähitellen esille mielestäsi parhaan improvisaation jossa soitetaan oikeaa musiikkia, eikä ainoastaan kolistella jotain sekavaa paukutusta?
- Anonyymi
Eli se "ammattilaisten" paras (ja myös ainoa) improvisaatio oli siis vain pelkkää epätahtista kolistelua, jossa ei edes soitettu oikeaa musiikkia? Onko se siis tosiaan parasta mihin parhaat "ammattilaiset" kykenevät improvisaatiossa? Olen maailman paras muusikko ja vain soiton harrastaja, mutta osaan soittaa silti improvisaatiossa ihan oikeaa musiikkia ja saanut paljon kehuja improvisaatiostaa. Enemmän kuin "ammattilaiset" koskaan.
- Anonyymi
miksi kukaan luulee että aivot eivät kehity jos treenaa satoja eri harjoituksia täysin symmetrisesti.
mikken lisäksi kukaan toinen maailmassa ei ole vastaavaa tehnyt.
mikken treeni, sarvet ja työmäärä on moninkertainen kaikkien muiden treeneihin nähden.- Anonyymi
upeaa vai että sarvetkim on moninkertainen muihin verrattuna. olet varmaaan melko sekaisin?
- Anonyymi
kuinka pitkät ne sarvesi nykyään on?
- Anonyymi
sarvet!! kaveri uskoo että.päässä kasvaa sarvet
- Anonyymi
Mikke on esittänyt itsestään asioita, joiden todenperäisyyttä on epäilty ja asiat on nyt lopullisesti selvitetty. Mikke paljastettiin valehtelevaksi narsistiksi.
Totuuden selvittämisen yhteydessä hänen
tekemiään sekavaa pauketta ja mekastusta sisältäviä videoita esiteltiin ammattipalstoilla ja tilanne saatettiin sellaiseksi, ettei hän enää tule näyttäytymään ammattipalstoilla. Se on ollut tämän jutun juoni ja jännä ajatella, kuinka hyvin onnistuttiin! Kiitos kaikille mukana olleille.Asiakeskustelussa tavataan muusikoiden netissä! Hyvää kevään jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838