Kun on jo saanut, voi vaatia hiukan enemmän?

Ghanalainen profeetta ja pastori Nigel Gaisie halusi 50 miljoonaa dollaria lento-onnettomuudessa kuolleen koripallotähti Koben ja hänen tyttärensä henkiin herättämisestä.
Pastori väitti, että hänellä on valta herättää NBA-legenda Kobe Bryant ja hänen tyttärensä Gianna Bryant, jos he antavat hänelle 50 miljoonaa dollaria.
Kalliita ovat herrojen palvelut? Vieläkö pastori haluaa yrittää?

https://philnews.ph/2020/01/30/50-million-dollars-to-resurrect-kobe-and-his-daughter-says-african-pastor/

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lupaavathan adventtikirkon pastoritkin ikuista eämää kun maksat 10% palkastasi annat viikoittaiset uhrilahjat ja lopuksi testamenttaat omaisuutesi yhteisölle.

• Anonyymi

Pastorit tarkoituksella jättävät kertomatta sen, että taivaspaikkoja ei ole olemassakaan. On vain hautapaikkoja.

• Anonyymi

Jahvehan se tappoi Kobe Bryantin rikkauden synnin tähden. Raamattu sanoo, että kamelin on helpompi mennä läpi neulansilmästä kuin rikkaan päästä taivaaseen. Kobe oli bisneksiensa avulla kerännyt jopa miljardin dollarin omaisuuden eli oli Jahven silmissä kohtuuttoman ökyrikas ja syntinen, joka halveksi Raamatun oppeja.

Olen itse myös viime aikoina oppinut Raamatusta, että Jahve itse luo kaiken pahan ja aiheuttaa onnettomuudet. Muistakaa, että Kobe kuoli nimenomaan helikopterionnettomuudessa, jonka siis Jahve teki:

Jesaja 45:5-7
      "5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Täydellä varmuudella Jahve siirsi Koben helvettiin eikä taivaaseen. Hauskaa uutta vuotta kaikille! :-)

t. iloinen nauraja

• Anonyymi

Nauraja porukoineen piiputtaa huumeita, siis vapaehtoisesti. Sitten kun naurajan syliin kuolee hänen opetuslapsensa - hän syyttää Jumalaa siitä, ettei humeettia kuollut saanut polttaa pidempään. Näinhän se on pimeyden kuilujen maankansalaisen pään ajatus.
        Ei päätä, eikä häntää.

• Jahven niemessä tehdään veritekoja myös nykyaikana. Pakanalliset eläin- ja ihmisuhrit ovat vaihtuneet rahauhreiksi ja sen rahan keräämiseksi uskonlahkoissa tehdään paljon työtä sekä vuodatetaan kirjaimellisesti myös paljon verta, ellei sitä rahaa saada muita keinoja käyttäen.

Kaikki jumalat ovat ihmisten luomia ja niiden nimissä herkkäuskoisia ja sivistymättömiä ihmisiä alistetaan ja nöyryytetään sekä käytetään heitä hyväksi kaikin tavoin.

On selvää, että Raamatunkin satujumalat ovat uskonlahkojen opetuksen mukaan kaiken takana, niin hyvän, kuin pahankin, koska ne ovat satujumalina kaikkivoimaisia ja kaiken luojia. Raamatun satukirjassahan se kerrotaan, että Jahve loi myös pahuuden, koska hän on luonut kaiken ja ilman häntä ei ole olemassa mitään, ei hyvää eikä pahaa.

• Anonyymi

Valheesi ei meitä hetkauta.

• Anonyymi

adventtiairut - kun mielensä on pimeä, hänen maailmansa ihmismassa tappaa toisiaan.
        Siitä hän syyttää Jumalaa.

Mutta, hän - iis airut ei käsitä metaforamaista oppia. Uhrin kuolema on juuri sitä, että sillä opitaan katsomaan - synnin palkka on kuolema.
        Kain - teki syntiä, hänen mielensä mustui, ja siitä Jumala varoitti, käski hallita mielensä.
        Mutta, synnin palkka oli kuolema. Kainin synti tappoi Aabelin, vanhurskaan miehen.
        Käytän vain tämän pienen näköalan juuri airueitten ja naurajien pimeyden vaa'an vastapainona. He ovat itse Kainilaisen suvun surmaan johtavia ihmisiä. Ja kun uhri - tulee vastaan, alttariopissa, he eivät käsitä että se juuri syyttää heitä.
        He siitä syyttävät Jumalaa.

Uhrilampaankin tulen - esikuva kertoo airuen ja naurajan maailman tuottamaa kipua Kristusta kohtaan. Mitä maailma tekee lähimmälle, he siinä tuovat uhrilampaan käristyksen lähimmäiselle. Mutta, pimeä airut on pihalla kuin lumiukko ja luulee olevansa tiedon profeetta, jota pitäisi kumartaa. ... ei kiitos tuolle pimeyden saldolle.
        Naruajankin opetuslapseus on huumemaailman tapot - kaduilla. reviirisodat ja nauraja syyttää Jumalaa huumekasvista. Sopii miettiä.

Airuen valtamaailma sotii pian uudelleen ja siinä ihmiskunta, ehkä meidän mukana on kuin uhrilammas - tulessa. Mutta, eihän airut tätä käsitä.
        Toinen maailmansota - 50-70 miljoonaa uhrilammasta. Kärsimyksen maassa, maailman helvetissä ja airut vain jakaa mitalia rintaan, hyvin tapettu.
        Pojat ei pimeydessä näe helvettinsä kätten tulosta.

Mitä tuohon linkkiin tulee, sen voi nähdä ja tulkita monella tapaa.
        Herättäähän se pohdintaa- maailman herättämistä tuollaisenlla lausuman herätyskellolla.
        Entä sitten, jos vaikka tuosta omaisuudesta maksettaisiinkin summa- voi kysyä, että haettiinko se haudantakaa - kuolleelta ja hän kaivoi kuvetta, vai jäikö omaisuus haudan vierelle, kun viikatemies - käski omaisuutensa heittää haudan reunalle.
        Mitä sillä omaisuudessa tehdään, jos se vain on omaisuutta.
        , tätä voisin kirjoittaa näköaloja, mutta, pimeydenhnekimaalimaan airuelle ja naurajalle nämä ei kuulu. Katsokoon vain tätä Golgatan veristä, ruhjottua ruumista, mitä maailma saa aikaiseksi. Tuokoon se ymmärrystä,tai jos ei, ei rahalla airut herää iankaikkisen elämän armolahjaan, eikä nauraja edes kutittamalla. Nauru päättyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

adventtiairut - kun mielensä on pimeä, hänen maailmansa ihmismassa tappaa toisiaan.

Mutta, hän - iis airut ei käsitä metaforamaista oppia. Uhrin kuolema on juuri sitä, että sillä opitaan katsomaan - synnin palkka on kuolema.
        Kain - teki syntiä, hänen mielensä mustui, ja siitä Jumala varoitti, käski hallita mielensä.
        Mutta, synnin palkka oli kuolema. Kainin synti tappoi Aabelin, vanhurskaan miehen.
        Käytän vain tämän pienen näköalan juuri airueitten ja naurajien pimeyden vaa'an vastapainona. He ovat itse Kainilaisen suvun surmaan johtavia ihmisiä. Ja kun uhri - tulee vastaan, alttariopissa, he eivät käsitä että se juuri syyttää heitä.

Uhrilampaankin tulen - esikuva kertoo airuen ja naurajan maailman tuottamaa kipua Kristusta kohtaan. Mitä maailma tekee lähimmälle, he siinä tuovat uhrilampaan käristyksen lähimmäiselle. Mutta, pimeä airut on pihalla kuin lumiukko ja luulee olevansa tiedon profeetta, jota pitäisi kumartaa. ... ei kiitos tuolle pimeyden saldolle.
        Naruajankin opetuslapseus on huumemaailman tapot - kaduilla. reviirisodat ja nauraja syyttää Jumalaa huumekasvista. Sopii miettiä.

Airuen valtamaailma sotii pian uudelleen ja siinä ihmiskunta, ehkä meidän mukana on kuin uhrilammas - tulessa. Mutta, eihän airut tätä käsitä.
        Toinen maailmansota - 50-70 miljoonaa uhrilammasta. Kärsimyksen maassa, maailman helvetissä ja airut vain jakaa mitalia rintaan, hyvin tapettu.

Herättäähän se pohdintaa- maailman herättämistä tuollaisenlla lausuman herätyskellolla.
        Entä sitten, jos vaikka tuosta omaisuudesta maksettaisiinkin summa- voi kysyä, että haettiinko se haudantakaa - kuolleelta ja hän kaivoi kuvetta, vai jäikö omaisuus haudan vierelle, kun viikatemies - käski omaisuutensa heittää haudan reunalle.
        , tätä voisin kirjoittaa näköaloja, mutta, pimeydenhnekimaalimaan airuelle ja naurajalle nämä ei kuulu. Katsokoon vain tätä Golgatan veristä, ruhjottua ruumista, mitä maailma saa aikaiseksi. Tuokoon se ymmärrystä,tai jos ei, ei rahalla airut herää iankaikkisen elämän armolahjaan, eikä nauraja edes kutittamalla. Nauru päättyy

Huh huh, juttusi on niin sekavia ettei niistä saa mitään tolkkua. Uskonto tekee tosiaan mielisairaaksi.

t. iloinen nauraja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh, juttusi on niin sekavia ettei niistä saa mitään tolkkua. Uskonto tekee tosiaan mielisairaaksi.

t. iloinen nauraja

Onhan se jollain muotoa ymmärrettävääkin, kun se kristittyjen vapahtaja on 12 vuotiaan neitosen ja neitsyeen raiskauksen tulosta.
        Vielä kun siihen lisätään sen isäjumalan kiivaus ja sen sadistisen raiskaajan koston- sekä verenhimoinen luonne, niin kyllä silloin hänen ihannoijansakin ovat esikuvansa kaltaisia sekopäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saatana!
        Nyt rupesi naurattamaan ihan tosissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se jollain muotoa ymmärrettävääkin, kun se kristittyjen vapahtaja on 12 vuotiaan neitosen ja neitsyeen raiskauksen tulosta.
        Vielä kun siihen lisätään sen isäjumalan kiivaus ja sen sadistisen raiskaajan koston- sekä verenhimoinen luonne, niin kyllä silloin hänen ihannoijansakin ovat esikuvansa kaltaisia sekopäitä.

Väitteesi on valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. iloinen nauraja

Ei naurajan pää sitä koskaan ymmärräkään. Pimeys ei katsos uhria ymmärrä.
        Mutta peimeydessä uhrataan juuri - vaikka kannabiskaduilla ihmisiä. Heitä ammutaa, tapetaan, käytetään hyväksi aivan historian kirjoista lukien.
        Nauraja ei ymmärrä edes sitä huumeuhrin helvetin tulta, missä hänen ruumiinsa on joutunut kärsimään. Eli vertauskuvallisuus uhrissa on juuri kärsimys, sekä kuolema.
        Eläinten huuto teurastamoissakin on sitä, että ne uhrataan ihmisille.
        Ihmisten huuto tuskassa on sisäisen elämän tyhjyys jota naurajakin omalla kohdalla hoitaa huumeilla.
        Mutta, eihän sitä käsitä, ei - kun on mieli pöllyssä, se ei tajua uhrin merkitystä, sitä on sekasi, ei ymmärrä lukemaansakaan.

Tule valoon, ja näe, kuinka huumekadut huutaa tuskaansa, he ovat ihmisuhreja.
        Sinun uhraamiasi, kun et välitä lähimmäisistäsi.

• Anonyymi

Muistanpa lukeneeni aikoinaan Nykyajasta kuinka joku pohti kuolleiden henkiin herättämistä.
      Sielläkin pohdittiin jonkun sortin manaamista.

• Anonyymi

Manaamistahan se on se adventistien touhu muutenkin. Pastorit manaavat sitä, kun eivät mielestääm saa riittävästi kusetettua rahaa jäsenistöltä ja jäsenistö manaa sitä, kun pastorit ovat niin laiskoja ja omahyväisiä, eivätkä välitä heistä muutoinkuin rahan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manaamistahan se on se adventistien touhu muutenkin. Pastorit manaavat sitä, kun eivät mielestääm saa riittävästi kusetettua rahaa jäsenistöltä ja jäsenistö manaa sitä, kun pastorit ovat niin laiskoja ja omahyväisiä, eivätkä välitä heistä muutoinkuin rahan vuoksi.

Valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta.

Hän puhui vain KARUN TOTUUDEN...hehehehehee :-)

t. iloinen nauraja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olet vanhainkodissa, käyn kusemassa korvaasi ja otan nimen testamenttiin ja käyn rahat taskussa ja mersu pihassa. Näinhän te puhutte, kun muuta ette osaa.
        Nauraajaakin kutitan vanhainkodissa, kun ei muutoin enää naura, otan häneltäkin testamenttiin nimen rahat pursuu povitaskussa ja kusetin häntä - ja menen mersukauppaan.
        Tämähän on teidän näkemyksenne.
        Eikös olekin ajatuksenne pimeää. Siitähän te aina puhutte. Näin airuena toin sen ilmi.

• Anonyymi

Karu totuus on myös se, että pastorit ja papit käyvät monta vuotta teologista koulutusta vain siksi, että he voisivat vakuuttavalla naamalla valehdella. Pastorit on ensin aivopesty, että he voisivat sen jälkeen aivopestä kuulijoitaan.
      Kaikki pastorit ja papit kuitenkin tietävät valehtelevansa, mutta heidän täytyy paaduttaa itsensä ja omatuntonsa, että voivat olla virassaan.

• Anonyymi

Aivoton ajatuspieru. Käyhän kehumassa tuolla valtiokirkossakin ja ortodoksessa, että montako vuotta ovat lukeneet valheenkoulussa. Olette hyvin aivopesty, tulkaa tieteenääreen tutkimaan, kuin tyhjä paukahtaa ja kaikki ikäänkuin saa muotonsa - kun teitä aivopestään riittävillä tarinoilla, siinä sitä on aivopesua todella tapahtunut. Järki on pantu narikkaan.

Älkää viittikö - tuo toistamisenne naurattaa jo sivullisia, sysmän mummokin hekottaa maailmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivoton ajatuspieru. Käyhän kehumassa tuolla valtiokirkossakin ja ortodoksessa, että montako vuotta ovat lukeneet valheenkoulussa. Olette hyvin aivopesty, tulkaa tieteenääreen tutkimaan, kuin tyhjä paukahtaa ja kaikki ikäänkuin saa muotonsa - kun teitä aivopestään riittävillä tarinoilla, siinä sitä on aivopesua todella tapahtunut. Järki on pantu narikkaan.

Älkää viittikö - tuo toistamisenne naurattaa jo sivullisia, sysmän mummokin hekottaa maailmalla.

Kyllä tuo oli totuus papeista, pastoreista ja piispoista. He ovat kaikki kavalia pettäjiä ja huijareita!!

t. iloinen nauraja

• Anonyymi

Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, että pastorit lupailee jos mitäkin.
      Lupaahan ne loiset kaikenlaista muutakin sellaista, mitä ne ei voi lunastaa.
      Ainahan pastorit ovat luvanneet asioita rahaa vastaan.
      Sitä nimitetään kusetukseksi, kun pastorit antaa lupauksia.
      Lahkon jäsenille lupaillaan tonttipaikkoja taivaasta. Se on ihan sama kuin, että eräät myyvät jo Marsista tontteja, vaikka heillä ei ole siiihen mitään oikeutta.

• Anonyymi

Aika kovat on adventtikirkollakin vaatimukset, mikäli aikoo saada taivaasta tontin?
      Pitää tehdä yhtä sun toista ja kantaa rahaa kirkolle säkkikaupalla, vaikka Jeesus itse sanoi, että taivaspaikka on vain ja ainoastaan kiinni siitä, että uskoo Jeesukseen ja koohtelee lähimäisiään kuten toivoo itseäänkin kohdeltavan.

• Anonyymi

On selvää, että huijarit kaupittelevat sitä sun tätä rahasta. Pastorit ja papit ovat kaikki huijareita ja he itse tietävät olevansa kusettajia, mutta raha ja helppo työ koukuttaa.

• Anonyymi

Huomaa se, että kirjoitusissa Herra palkitsee - pelkään, että naurajan leiviskä on peitetty jo multiin ja pelon takia vain manaa harkitsettomia juttuja.
        Ei sellaisella peittelyleiviskällä mitään saa - Mutta, elopellon työn tulos se vasta on leivisköitten käyttöä, ja ei jää palkkaansa vaille.
        Teille se on maailmassa hieman utopiaa, mutta eihän sokeana - pelkääjänä, ja pilkkaajana ole muutakuin maailmansa pysyssäpitäjä ja lähimmäisensä pilkkaja, enkä tällä tarkoita uskovaisuutta, vaan heitä, jotka on pilkkajan lähipiiriä. Pitää uskovaisuuden päämäärää heiltä suljettuna, eikä itsekään mene tuvanpuolelle.

Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan.
        Pitkän ajan kuluttua näiden palvelijain herra palasi ja ryhtyi tilintekoon heidän kanssansa. Silloin tuli se, joka oli saanut viisi leiviskää, ja toi toiset viisi leiviskää ja sanoi: 'Herra, viisi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset viisi leiviskää minä olen voittanut'. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.' Myös se, joka oli saanut kaksi leiviskää, tuli ja sanoi: 'Herra, kaksi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset kaksi leiviskää minä olen voittanut'. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut. Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'

Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut. Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.

Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.' Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        (Mat 25:18-31)

Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat, saadakseen tietää, mitä kukin oli asioimisellaan ansainnut.

Niin ensimmäinen tuli esiin ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää'.

Ja hän sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia'. Ja toinen tuli ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää'. Niin hän sanoi tällekin: 'Sinä, vallitse sinä viittä kaupunkia'.
        (Luk 19:15-19)

jne. Eli se, mitä täällä tehdään saa palkkansa. "hmmm." aika hyvä sijoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa se, että kirjoitusissa Herra palkitsee - pelkään, että naurajan leiviskä on peitetty jo multiin ja pelon takia vain manaa harkitsettomia juttuja.
        Ei sellaisella peittelyleiviskällä mitään saa - Mutta, elopellon työn tulos se vasta on leivisköitten käyttöä, ja ei jää palkkaansa vaille.
        Teille se on maailmassa hieman utopiaa, mutta eihän sokeana - pelkääjänä, ja pilkkaajana ole muutakuin maailmansa pysyssäpitäjä ja lähimmäisensä pilkkaja, enkä tällä tarkoita uskovaisuutta, vaan heitä, jotka on pilkkajan lähipiiriä. Pitää uskovaisuuden päämäärää heiltä suljettuna, eikä itsekään mene tuvanpuolelle.

Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan.
        Pitkän ajan kuluttua näiden palvelijain herra palasi ja ryhtyi tilintekoon heidän kanssansa. Silloin tuli se, joka oli saanut viisi leiviskää, ja toi toiset viisi leiviskää ja sanoi: 'Herra, viisi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset viisi leiviskää minä olen voittanut'. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.' Myös se, joka oli saanut kaksi leiviskää, tuli ja sanoi: 'Herra, kaksi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset kaksi leiviskää minä olen voittanut'. Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut. Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'

Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut. Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.

Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.' Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        (Mat 25:18-31)

Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat, saadakseen tietää, mitä kukin oli asioimisellaan ansainnut.

Niin ensimmäinen tuli esiin ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää'.

Ja hän sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia'. Ja toinen tuli ja sanoi: 'Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää'. Niin hän sanoi tällekin: 'Sinä, vallitse sinä viittä kaupunkia'.
        (Luk 19:15-19)

jne. Eli se, mitä täällä tehdään saa palkkansa. "hmmm." aika hyvä sijoitus.

Tuo Raamatun satukirjassa esiintynyt parhaimmillaan kymmenkertainen tuotto sille leiviskälle on mitättömyys ja täyttä potaskaa.
        Jos nyt kymmenen euron sijoitukselle saat satasen, niin se muistuttaa enemmänkin kirpputoriharrastusta, eikä sijoitusta ja hyvää tuottoa.
        Raamattu ei tuossa sadussa edes anna vihjettä siitä, mihin sen leiviskän voisi sijoittaa, että se tuottaisi, joten tuota satua voidaan pitää täysin huuhaana.
        Mitä sitten niihin kymmenyksiin tulee, niin ne muistuttavat lähinnä sitä maahan kaivettua leiviskää. Pastori syö sen leiviskän ja paskoo sen lantana ulos.

• Anonyymi

Papit, pastorit ja piispat on yhteiskunnan loisia. He VALEHTELEVAT ammatikseen rahasta. Typerykset maksavat heidän makean elämänsä. Vain karu totuus, ei mitään muuta, hah hah hah!

t. iloinen nauraja

• Anonyymi

Olisin itse antanut alennusta tuosta kuolleista herättämisestä.
      Kyllä 25 miljoonaa olisi riittänyt.

• Anonyymi

Olen monta herättänyt kuolleista. Sydän on ollut pysähtynyt, eikä ihminen ole enää hengittänyt. Kuolemasta voi palata vielä elävien kirjoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe