No niin rakkaat..

Milläs mielillä porukka on tänään? :) Joko nutturaa tai pipoa kiristää tämä elämänmeno?
Jos, niin kertokaa huolenne...Tinttutäti 100v kokemuksella (yrittää) auttaa, oli huoli/murhe mikä vain.. :)
Toisaalta voi myös kertoa, jos on onnellinen jostain asiasta. Tänä aikana tarvitaan myös iloisia asioita, ettei ihan mieli mustene ❤

178

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvillä mielin, toki eristyksissä olo maittaisi paremmin jos kainalossa olisi kiva nainen:)

      • No sehän on kiva, että mieli on pysynyt pirteenä :)

        Tuotas noin...Ajatellaanpa, että eristyksessä olo kestää ja kestää, niin miten pitäisit pimun tyytyväisenä? Meinaan vaan, että aikaa myöten voi alkaa pieni känkkäränkkä- hetki ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sehän on kiva, että mieli on pysynyt pirteenä :)

        Tuotas noin...Ajatellaanpa, että eristyksessä olo kestää ja kestää, niin miten pitäisit pimun tyytyväisenä? Meinaan vaan, että aikaa myöten voi alkaa pieni känkkäränkkä- hetki ;)

        No tuommoinen miestään ylistävän merenneitonikin tapainen nainen toki kelpaisi, tokko on hällä pahaa päivää:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuommoinen miestään ylistävän merenneitonikin tapainen nainen toki kelpaisi, tokko on hällä pahaa päivää:)

        Onko maailmassa naista, jolla ei olis kiukkupäiviä... :))

        Mua ei ole tullu sellasta vielä vastaan...ei kyllä semmosta miestäkää.


    • 7 sillan neito sanoo päivää!

    • Olen iloinen, ku keksin paremman nimen kuin Indolan prinsessa... Hih. En ole espanjalainen joten hih ❤️ hih.

      7 sillan neito kuvastaa minua enemmän kuin jokin prinsessa... Pyh...

      Kukkatyttö voi olla hyvin Indolan prinsessa

      • No päivää vaan :)

        Nimien keksijällä oli se vaikeutena ja rajana, että nimi oli samalla alkukirjaimella kuin tuo rekattu nimi.
        Ihan huumorilla ne oli tarkoitettu, mutta onhan tuo sun nimi nyt kans nätti :)


    • Anonyymi

      Mä vähän ihmettelen että miten sä nyt kuitenki teit aloituksen?
      Vaikka niinhän mä sanoin että varmasti vielä teet. Palstalta han et malttanut pysyä pois montaakaan päivää.
      Äläkä sano taas että "mä teen mitä mä haluun" tms. Sen sä oot joutunu käytetään jo niin monesti....

      • Niin tein, koska täällä on ihmisiä joiden kanssa on mukava kirjoitella.
        En ole sulle selitysvelvollinen.


        Onko se jotenkin sulle ongelma, kun olen täällä?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niin tein, koska täällä on ihmisiä joiden kanssa on mukava kirjoitella.
        En ole sulle selitysvelvollinen.


        Onko se jotenkin sulle ongelma, kun olen täällä?

        Tokkopa täällä on montaakaan tallaajaa jotka eivät olisi sanoneet koskaan, että 'nyt tämä on viimeinen kerta'.;) Näin se vaan menee kun rehellisiä ollaan:)


      • Anonyymi

        Taidat olla ainut aiheesta nillittäjä?


      • Anonyymi

        Taidat olla ainut aiheesta nillittäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ainut aiheesta nillittäjä?

        Sinä taidat olla ainut joka nillittää nillittämisestä kaksi kertaa?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niin tein, koska täällä on ihmisiä joiden kanssa on mukava kirjoitella.
        En ole sulle selitysvelvollinen.


        Onko se jotenkin sulle ongelma, kun olen täällä?

        No just "en ole sulle tilivelvollinen" just niinku mä aattelin.
        Ei tosiaan haittaa kunhan huvikseen kokeilin että oletko kunnossa! Vaikka sanoinkin että älä ny vastaa noin niin silti.
        Kyllä sä oot ihan oma ittes👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tokkopa täällä on montaakaan tallaajaa jotka eivät olisi sanoneet koskaan, että 'nyt tämä on viimeinen kerta'.;) Näin se vaan menee kun rehellisiä ollaan:)

        Pienet on murheet joillakin, kun tuollasesta aletaan vääntämään.
        Mä en viittis nähä vaivaa, että seurailisin kenenkään tulemisia, enkä menemisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No just "en ole sulle tilivelvollinen" just niinku mä aattelin.
        Ei tosiaan haittaa kunhan huvikseen kokeilin että oletko kunnossa! Vaikka sanoinkin että älä ny vastaa noin niin silti.
        Kyllä sä oot ihan oma ittes👍

        Mä nyt oon, mikä oon...
        Pikkuasioita viilaaminen on turhaa, kun maailmassa on/ollut suurempiakin murheita.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Pienet on murheet joillakin, kun tuollasesta aletaan vääntämään.
        Mä en viittis nähä vaivaa, että seurailisin kenenkään tulemisia, enkä menemisiä.

        Jep, täytyy olla alituiseen täällä näppäimillä että on huomannut. Paljon menee ohi kaikenlaista jos on päivänkään poissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, täytyy olla alituiseen täällä näppäimillä että on huomannut. Paljon menee ohi kaikenlaista jos on päivänkään poissa.

        Niinpä..No huvinsa kullakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tokkopa täällä on montaakaan tallaajaa jotka eivät olisi sanoneet koskaan, että 'nyt tämä on viimeinen kerta'.;) Näin se vaan menee kun rehellisiä ollaan:)

        Olen minäkin pitänyt taukoa aina välillä ja muutaman kerran melkein poistin nimimerkin mutta en poistanut vaan en vaan käynyt lainkaan.

        Eipä sillä ole haittaa vaikka en poistanut ku onneksi netti voi pitää kiinni


    • Kotityöt tehty ja vähän vesiväri työtä ja peiton virkkaamista.. Nyt väsyttää ja katson leffaa..

      • Ai, sä virkkaatkin? Mä olen huono siinä hommassa. Patalappua kerran innoissani aloitin ja siinä tapahtui jotain outoa. Se kutale alkoi jostain syystä menemään kuppimaiseksi, joten tein siitä kisulle leikkipallon. No, ei se katinryökäle tykänny siitä :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, sä virkkaatkin? Mä olen huono siinä hommassa. Patalappua kerran innoissani aloitin ja siinä tapahtui jotain outoa. Se kutale alkoi jostain syystä menemään kuppimaiseksi, joten tein siitä kisulle leikkipallon. No, ei se katinryökäle tykänny siitä :(

        No vähän. En osaa mitään monimutkaista virkata. Ihan omalla tyylillä. Parempi olen piirtämään ja maalaamaan.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No vähän. En osaa mitään monimutkaista virkata. Ihan omalla tyylillä. Parempi olen piirtämään ja maalaamaan.

        No jos sä peittoa virkkaat, nii et ole kyllä mikään räppäkäpälä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, sä virkkaatkin? Mä olen huono siinä hommassa. Patalappua kerran innoissani aloitin ja siinä tapahtui jotain outoa. Se kutale alkoi jostain syystä menemään kuppimaiseksi, joten tein siitä kisulle leikkipallon. No, ei se katinryökäle tykänny siitä :(

        No mäki oon kyl huono virkkaamaan ;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No vähän. En osaa mitään monimutkaista virkata. Ihan omalla tyylillä. Parempi olen piirtämään ja maalaamaan.

        Ei ole käsityö 7 sillan neidon mieli puuhaa


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos sä peittoa virkkaat, nii et ole kyllä mikään räppäkäpälä :)

        Thanks! Oman tyylin olen keksinyt, olen tehnyt peittoja, pipoja ja kaulaliinoja.. Mutta parempi olen kyllä taiteessa, siis piirtämään ja maalaamaan.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ei ole käsityö 7 sillan neidon mieli puuhaa

        En minäkään ennen välittänyt, mutta yhtäkkiä innostuin kokeilemaan ja löysin oman tyylin virkkaukseen.


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        En minäkään ennen välittänyt, mutta yhtäkkiä innostuin kokeilemaan ja löysin oman tyylin virkkaukseen.

        Taiteelliselta onnistuu tuokin:) Heikompilahjaiselta on saavutus saada lanka neulansilmään, näin on kuules näreet:)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Thanks! Oman tyylin olen keksinyt, olen tehnyt peittoja, pipoja ja kaulaliinoja.. Mutta parempi olen kyllä taiteessa, siis piirtämään ja maalaamaan.

        No monipuolisesti osaat monenlaista :)
        Mä oon laiska ja kännykkäpelit vie aikaa :(


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        En minäkään ennen välittänyt, mutta yhtäkkiä innostuin kokeilemaan ja löysin oman tyylin virkkaukseen.

        Laukkua haluaisin tehdä mutta ei mitään monimutkaisia...

        No ku kauppaan ei ny laukkua viitsi mennä ostamaan....

        On kuitenkin kevät ja uuden laukun aika.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Laukkua haluaisin tehdä mutta ei mitään monimutkaisia...

        No ku kauppaan ei ny laukkua viitsi mennä ostamaan....

        On kuitenkin kevät ja uuden laukun aika.

        Olisiko netissä jotain videoita laukun tekoon?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Olisiko netissä jotain videoita laukun tekoon?

        Hih. Noh. Onhan niitä. Mutta en tarvitse ohjeita ku teen omanlaisen... Hih


    • No pässi ei oo tänään lauhkee :( Tuli tsiigailtua hiukan tuota Keparii ja se kyl nosti verenpaineen tappiin. Minna Mustonen (toimittaja) funtsi et onko toi naamasuojan käyttö tarpeellista vanhusten kaa duunatessa ku ei heistä kotihoitajiin tartu koronaa. On siinä hemmetin tyhmä daami. Virus leviää just niihin heikoimpiin ku ei suojauduta. Sit on viel toi oireeton taudin kantajuus. Kyl mä sanoisin et tällaisena aikana ei kandee kysenalaistaa virallisia määräyksiä. Toi oli kyl aivopierujen aivopieru :(

      • Anonyymi

        Pisti omaankin silmään, pahimman luokan arviointivirhe tämmöisenä aikana.


      • Jotenki oli unohdettu se, että joku voi oireettomana kantaa tuota tautia ja tartuttaa sen kotihoidon asiakkaaseen. Tuli kuva, ettei vanhuksen henki ole niin tärkeä, eikä kenenkään muunkaan :(

        Kyllä nyt pitää suojautua ja ottaa kaikki vakavasti.

        Artsilla oli hyvä syy olla kiukkupässi. Mullaki alkoi keittää, ku luin tuon jutun.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jotenki oli unohdettu se, että joku voi oireettomana kantaa tuota tautia ja tartuttaa sen kotihoidon asiakkaaseen. Tuli kuva, ettei vanhuksen henki ole niin tärkeä, eikä kenenkään muunkaan :(

        Kyllä nyt pitää suojautua ja ottaa kaikki vakavasti.

        Artsilla oli hyvä syy olla kiukkupässi. Mullaki alkoi keittää, ku luin tuon jutun.

        No oli toi rimanalitus ja joteski niin hiton hoopo kirjoitus että ois halunnut huutaa:/

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oli toi rimanalitus ja joteski niin hiton hoopo kirjoitus että ois halunnut huutaa:/

        Sunflower

        Niin oli. Tuo toimittaja oli kyllä kajahtanut.


      • Sille tyhymälle naiselle sanoisin hau , hau, ja Mau ja Mau ja röh ja röh. Niin tyhmästi sanoi se nainen


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Sille tyhymälle naiselle sanoisin hau , hau, ja Mau ja Mau ja röh ja röh. Niin tyhmästi sanoi se nainen

        No tota... Pitäiskös tuohon lisätä viel et iihahaa :D


      • Anonyymi

        'Superin Silja Paavola kertoo, että vanhustentalojen kuolemat johtuvat osaksi suojavarusteiden puutteesta.'

        Tässäpä faktaa toimittajalle joka piti suojautumista turhana.


    • Anonyymi

      Pitkäksi käy aika yksin ollessa, no luojan lykky että on netti! nm. Pakkokaranteenissa

      • Kurja juttu, että joudut yksin olemaan.
        Netti on varmasti monen yksin olevan seuralainen.

        Nyt, kun nuoretkin joutuvat paljon rajoittamaan menojaan, niin netin kautta sitä voi pelata ja seurustella ssmaan aikaan kamujen kanssa.
        Kirjoittele vain tännekkin lisää, jos haluat :)


      • Katso leffaa


    • Viikonloppu..onko mitään parempaa...
      Nyt on kyllä niin poikki, että vaikka luvattais minkälainen summa, niin mun peffa ei kyllä lähe liikkeelle :[
      Eipä toisaalta sitä ole tarvetta liikuttaakaan, kun minnekkää ei oikein voi mennä.
      Mites te?

      • Olipa hauskan jutun tehny toi Petter Northug koronakaranteenista. Hyvä, että näin totisena aikana joku osaa repiä huumoriakin. Iltasanomista löyty :)))


      • Anonyymi

        Stnanmoinen tuuli ulkona, voipi olla että menee viikonloppu neljän seinän sisässä. Suositelkaapas hyviä kirjoja, genrellä ei ole väliä. Kaikki käy paitsi Harlekiinit (olen mies:)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa hauskan jutun tehny toi Petter Northug koronakaranteenista. Hyvä, että näin totisena aikana joku osaa repiä huumoriakin. Iltasanomista löyty :)))

        Linkkiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linkkiä?

        En osaa sellasta laittaa, ku en ole tietsikalla..sori..

        Nii..jos jos joku ei tiedä, niin tuo Northug on maastohiihtäjä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stnanmoinen tuuli ulkona, voipi olla että menee viikonloppu neljän seinän sisässä. Suositelkaapas hyviä kirjoja, genrellä ei ole väliä. Kaikki käy paitsi Harlekiinit (olen mies:)

        Itellä on tuos kesken Annaleena Härkösen kirja 'Ei kiitos'.
        Kertoo pariskunnasta, jossa ukko alkaa pihtaamaan :))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Itellä on tuos kesken Annaleena Härkösen kirja 'Ei kiitos'.
        Kertoo pariskunnasta, jossa ukko alkaa pihtaamaan :))))

        Ok:) Onko niin hyvä että kannattaa lukaista?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Itellä on tuos kesken Annaleena Härkösen kirja 'Ei kiitos'.
        Kertoo pariskunnasta, jossa ukko alkaa pihtaamaan :))))

        Ok:) Onko niin hyvä että kannattaa lukaista?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Itellä on tuos kesken Annaleena Härkösen kirja 'Ei kiitos'.
        Kertoo pariskunnasta, jossa ukko alkaa pihtaamaan :))))

        Jätkä ku pihtaa niin sillä on toinen, muut selitykset on täyttä potaskaa.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok:) Onko niin hyvä että kannattaa lukaista?

        No en ole vielä edes puolessavälissä. Vähän hidas alku tuossa kirjassa.
        Toinen kirja mikä mulla odottaa lukemistaan, on tositapahtumiin perustuva. Se on kirjoitettu Auschwitzin vankileirillä olleen miehen kokemuksista siellä leirillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätkä ku pihtaa niin sillä on toinen, muut selitykset on täyttä potaskaa.

        Sunflower

        Voihan miehetkin kärsiä haluttomuudesta.
        Ei tästä ole kauankaan, kun joku mies siitä kirjoitteli jossain, että oletetaan miehen olevan aina juhlavehkeillä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voihan miehetkin kärsiä haluttomuudesta.
        Ei tästä ole kauankaan, kun joku mies siitä kirjoitteli jossain, että oletetaan miehen olevan aina juhlavehkeillä.

        Jep, sittenpä 'vika' on naisessa;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, sittenpä 'vika' on naisessa;)

        Mites nii??
        Ajatellaanpa vaikka yhden illan kamua...Nainen ei viehätä miestä, niin ei se sitä makuukammariinsa raahaa. Jos raahaa ja heppi ei elä, niin saa mennä peilin eteen.

        Avioparit taas ovat jo aiemmin tienneet mitä ovat ottaneet, joten turha tuikuttaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mites nii??
        Ajatellaanpa vaikka yhden illan kamua...Nainen ei viehätä miestä, niin ei se sitä makuukammariinsa raahaa. Jos raahaa ja heppi ei elä, niin saa mennä peilin eteen.

        Avioparit taas ovat jo aiemmin tienneet mitä ovat ottaneet, joten turha tuikuttaa.

        Voi vidu..ruikuttaa, ei tuikuttaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mites nii??
        Ajatellaanpa vaikka yhden illan kamua...Nainen ei viehätä miestä, niin ei se sitä makuukammariinsa raahaa. Jos raahaa ja heppi ei elä, niin saa mennä peilin eteen.

        Avioparit taas ovat jo aiemmin tienneet mitä ovat ottaneet, joten turha tuikuttaa.

        Halut laskee kun vaimo tukevoituu, näin se vaan menee. Toinen tekijä on nalkutus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halut laskee kun vaimo tukevoituu, näin se vaan menee. Toinen tekijä on nalkutus.

        No aika outoa ois, jos halut karkais painon takia, jos ei sitten niin pahasti ole, että on "paikka" hukassa.
        Nalkutus taas harvoin syntyy tyhjästä, joten pitää poistaa sen syy, niin nalkutuskin loppuu.


      • Pizzaa haettu ja olen rentoutunut, kun on lieviä oireita jotka liittyvät niihin sairauskohtauksiin..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Pizzaa haettu ja olen rentoutunut, kun on lieviä oireita jotka liittyvät niihin sairauskohtauksiin..

        No toivottavasti toivut pikaisesti, ettei mikään pahene ❤❤


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Pizzaa haettu ja olen rentoutunut, kun on lieviä oireita jotka liittyvät niihin sairauskohtauksiin..

        Kannattaa hankkiutua pikaisesti lääkäriin jos on oireita. Etenkin sydämestä johtuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hankkiutua pikaisesti lääkäriin jos on oireita. Etenkin sydämestä johtuvia.

        Ei johdu sydämestä. Viimeksi näin hoitajaa, ja hänen mielestään ei vaarallista, että on oireita on lääkityksestä huolimatta. Lääkärin tapaan loppu kuusta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti toivut pikaisesti, ettei mikään pahene ❤❤

        Tsemppiä


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Ei johdu sydämestä. Viimeksi näin hoitajaa, ja hänen mielestään ei vaarallista, että on oireita on lääkityksestä huolimatta. Lääkärin tapaan loppu kuusta.

        Tsemppiä


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Ei johdu sydämestä. Viimeksi näin hoitajaa, ja hänen mielestään ei vaarallista, että on oireita on lääkityksestä huolimatta. Lääkärin tapaan loppu kuusta.

        Tsemppiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halut laskee kun vaimo tukevoituu, näin se vaan menee. Toinen tekijä on nalkutus.

        Hymyä ja hymyä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halut laskee kun vaimo tukevoituu, näin se vaan menee. Toinen tekijä on nalkutus.

        Hymyä ja hymyä


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Tsemppiä

        Kiitos! ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätkä ku pihtaa niin sillä on toinen, muut selitykset on täyttä potaskaa.

        Sunflower

        Voi hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätkä ku pihtaa niin sillä on toinen, muut selitykset on täyttä potaskaa.

        Sunflower

        Voi hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linkkiä?

        Kesä tulee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stnanmoinen tuuli ulkona, voipi olla että menee viikonloppu neljän seinän sisässä. Suositelkaapas hyviä kirjoja, genrellä ei ole väliä. Kaikki käy paitsi Harlekiinit (olen mies:)

        Aurinko paistaa


    • Anonyymi

      Mitä laittaa lahjaksi 11-vuotiaalle pojalle? Jolla a. On kaikkea b. Ei osaa esittää toiveita c. Ei kelpaa raha/lahjakortit 😭

      Neuvoja, kiitos!

      • Ehdin jo lukiessa miettiä tuota lahjakottia, mut jos se ei käy...
        Hänet vois viedä jonnekki kivaan juttuun ja sit syömään jotain nuorisolle kelpaavaa. Toisaalta nyt on tää korona-aika, niin kaikki on poissuljettu.
        Ei tuu kyllä mitään muuta mieleen :(
        Raha on yleensä kyllä sellasta, ettei siitä kukaan kieltäydy, mut kerta se on ensimmäinenkin.


      • Anonyymi

        Laita nerffi-ase, taatusti tykkää!


    • Anonyymi

      Väki hiljentynyt perusteellisesti:(

      • Anonyymi

        No näihin karkeloihin kannattaa aktiivisesti osallistua, keskustelua ei synny ilman keskustelijoita.


      • No niin on...
        Taidan jättää aloitustusten teon Kittielle, kun toimii paremmin :)


      • No niin on...
        Taidan jättää aloitustusten teon Kittielle, kun toimii paremmin :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No niin on...
        Taidan jättää aloitustusten teon Kittielle, kun toimii paremmin :)

        Kyllä se aiheesta enempiki on kiinni että miten väki innostuu, tokko keskustelun avaaja vaikuttaa niinkään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No niin on...
        Taidan jättää aloitustusten teon Kittielle, kun toimii paremmin :)

        No, ei nyt sentään. Hyvä aloitus tämä oli Tintulta. On vain kiva kun on viikonloppu ja aikaa viettää mieheni kanssa. 🙂


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        No, ei nyt sentään. Hyvä aloitus tämä oli Tintulta. On vain kiva kun on viikonloppu ja aikaa viettää mieheni kanssa. 🙂

        Hemmetin hieno sää Klassa, moni on lähtenyt ulkoilemaan hyytävästä tuulesta huolimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hemmetin hieno sää Klassa, moni on lähtenyt ulkoilemaan hyytävästä tuulesta huolimatta.

        Täällä Treella oli myös kiva auringonpaiste. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se aiheesta enempiki on kiinni että miten väki innostuu, tokko keskustelun avaaja vaikuttaa niinkään.

        Saattaa se jonkin verran vaikuttaa...


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No, ei nyt sentään. Hyvä aloitus tämä oli Tintulta. On vain kiva kun on viikonloppu ja aikaa viettää mieheni kanssa. 🙂

        Siellä ne rakastavaiset kuhertelee. Voin melkeen sieluni silmin nähdä, miten sydämet lentelee ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siellä ne rakastavaiset kuhertelee. Voin melkeen sieluni silmin nähdä, miten sydämet lentelee ;)

        😀❤️ Ja huomenna hääpäivä!


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        😀❤️ Ja huomenna hääpäivä!

        Onnea onnea!! ❤⚘🌺⚘ :)
        Mites juhlitte?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onnea onnea!! ❤⚘🌺⚘ :)
        Mites juhlitte?

        Kiitos! ❤️ Ajateltiin huomenna kokata yhdessä ruokaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No niin on...
        Taidan jättää aloitustusten teon Kittielle, kun toimii paremmin :)

        Aihe vaikuttaa


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Ajateltiin huomenna kokata yhdessä ruokaa.

        Laitatteko spagettia ja syötte sen kynttilänvalossa Kaunottaren ja Kulkurin tapaan? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Laitatteko spagettia ja syötte sen kynttilänvalossa Kaunottaren ja Kulkurin tapaan? ;)

        😀 Kevät rullia tehdään, ovat tosi hyviä.. 😋


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        😀 Kevät rullia tehdään, ovat tosi hyviä.. 😋

        Ai on vai? En ole koskaan ees maistanu tuollasia.


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        😀❤️ Ja huomenna hääpäivä!

        Onnea täältäkin suunnalta ja onnentäyteisiä tulevia vuosia, jospa sitä itsekin joskus..:)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        😀 Kevät rullia tehdään, ovat tosi hyviä.. 😋

        Ai nami :P Mä kyl diggaan :) Oispa lähempänä nii mä tulisin käymään.


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        😀❤️ Ja huomenna hääpäivä!

        Onnea:) Itekkin haaveilin jätkäkamusta ja naimisiinmenosta mutta olkoot. Hankin ennemmin koirun ku otan petollisen ukon.

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Saattaa se jonkin verran vaikuttaa...

        No ei hemmetissä vaikuta. Vastaaminen on itellä ainaski fiiliksistä kiinni:)

        Sunflower


    • Anonyymi

      Laittakaas arvioita mitä kukin palstavakkari tekee?

      • Anonyymi

        Tinttu-Liina (tsaaritar, kumarretaan maahan asti;) tamppaa mattoja ja pitää jöötä siipalleen. On laittanut pääsiäisliinat esiin ja pohdiskellut yhteiskunnallisia aiheita:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tinttu-Liina (tsaaritar, kumarretaan maahan asti;) tamppaa mattoja ja pitää jöötä siipalleen. On laittanut pääsiäisliinat esiin ja pohdiskellut yhteiskunnallisia aiheita:)

        Hahah..Ei ois voinu mennä pahemmin peleen :)))

        Kiitos kumarruksesta. On se hienoa, että meikäläistä katotaan ylöspäin...vaikkaki sun nenu kumartaessa oli alaspäin ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hahah..Ei ois voinu mennä pahemmin peleen :)))

        Kiitos kumarruksesta. On se hienoa, että meikäläistä katotaan ylöspäin...vaikkaki sun nenu kumartaessa oli alaspäin ;))

        *pieleen"siis...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hahah..Ei ois voinu mennä pahemmin peleen :)))

        Kiitos kumarruksesta. On se hienoa, että meikäläistä katotaan ylöspäin...vaikkaki sun nenu kumartaessa oli alaspäin ;))

        Nöyrin anteeksipyyntö;) On potkaissut ukkonsa mäkeen ja hankkinut tilalle nuoren rakastajan (palomiehen;)


      • Anonyymi

        Pikkupimu pleraa päivät nettikauppojen antimia, ylityöllistää postin ja matkahuollon väen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrin anteeksipyyntö;) On potkaissut ukkonsa mäkeen ja hankkinut tilalle nuoren rakastajan (palomiehen;)

        Suuttui kun ei vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrin anteeksipyyntö;) On potkaissut ukkonsa mäkeen ja hankkinut tilalle nuoren rakastajan (palomiehen;)

        Suuttui kun ei vastaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrin anteeksipyyntö;) On potkaissut ukkonsa mäkeen ja hankkinut tilalle nuoren rakastajan (palomiehen;)

        Jorma Uotisen sanoin, ei huono ;)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuttui kun ei vastaa?

        No kyllä mun suututtamiseen tarvii pikkasen enempi :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jorma Uotisen sanoin, ei huono ;)))

        Kappas vaan, osuttiinko villakoiran ytimeen;)


      • No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        Oho...siis koira pissii ulos, ei Kittie.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho...siis koira pissii ulos, ei Kittie.

        Hahaa! 😆


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        Tuo insider-tieto pelasti illan!!:))))))))))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        Tuo insider-tieto pelasti illan!!:))))))))))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        No majuri evp, Kokkolan kingsi!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        No majuri evp, Kokkolan kingsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No majuri evp, Kokkolan kingsi!

        Hyi.. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo insider-tieto pelasti illan!!:))))))))))))

        Tokko sitä suhdetta kukaan piti totena joten aiheenvaihto. Ihailikos väki iltataivasta, oli hemmetin komea näky, semmoinen punertava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No majuri evp, Kokkolan kingsi!

        Majuri evp. puuhaa monien tekojärviensä kimpussa ja ottaa aperitaa kyytipojaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan, osuttiinko villakoiran ytimeen;)

        No et ihan kuiteskaan ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo insider-tieto pelasti illan!!:))))))))))))

        Mikä ihmeen insider-tieto??
        Mun pölynen meediopallo tuon näytti :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        *pieleen"siis...

        Olet viini lasin ääressä ja katsot leffaa


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        Nauraa. Melkein oikein. Hih siis minulla muttei kuitenkaan


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Olet viini lasin ääressä ja katsot leffaa

        :)) En ole viiniä ees maistellu ainaskaa pariin vuoteen :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä ihmeen insider-tieto??
        Mun pölynen meediopallo tuon näytti :))

        No sittenpä siihen luotetaan sitäkin lujemmin;) Näkyykös pallosta muuta, meinaan kyseiseen neitoseen liittyen?;) Ei henk. kohtaisuuksia vaan että kantsiiko yrittää iskeä juttua (täälläkin:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sittenpä siihen luotetaan sitäkin lujemmin;) Näkyykös pallosta muuta, meinaan kyseiseen neitoseen liittyen?;) Ei henk. kohtaisuuksia vaan että kantsiiko yrittää iskeä juttua (täälläkin:)

        Ainahan voi yrittää jutella....siis vain jutella, sillä mun meediopallo näyttää, että neidon sydän sykkii...ööh..näkyy huonosti, mut neidon silmät heittelee punasia sydämiä pieneen, noin metrin mittaseen punapukuseen heppuun. Hepulla on pitkä parta ja punottava naama. Luulin ensinksi puliukoksi, mutta tontultahan tuo näyttää ;))))
        Sekin kertoo, että tontun virkaa hoitaa, kun näyttää hänen takanaan seisovan joulupukin muori kaulimen kanssa. Tulee kuvaa, että kyseinen joulupukin työläinen on tehny työnsä vähän kehnosti, kun neitoon rakastuminen on vienyt kaiken työajan ;))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenpä siihen luotetaan sitäkin lujemmin;) Näkyykös pallosta muuta, meinaan kyseiseen neitoseen liittyen?;) Ei henk. kohtaisuuksia vaan että kantsiiko yrittää iskeä juttua (täälläkin:)

        Tämmöisenä vanhana koinsyömänä ukkona heitän 'kyssärin' että kummat on sitkeämpää sorttia: kosijat vaiko neitonen lemmessään? Ollapa sitä vielä nuori ja vetreä, elämä edessä. Ei saisi sotkeentua mutta nämä nuorison 'seikkailut' tuo kummasti väriä arkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenpä siihen luotetaan sitäkin lujemmin;) Näkyykös pallosta muuta, meinaan kyseiseen neitoseen liittyen?;) Ei henk. kohtaisuuksia vaan että kantsiiko yrittää iskeä juttua (täälläkin:)

        T-L lipsautti illalla että parin välillä mitään ole, jonkinmoinen yksipuolinen ihastus kaiketi merenneitonikin puolelta. Antakaa neitoselle kirjoittelurauha kun takuulla teistä ihailijoista on mitta täynnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        T-L lipsautti illalla että parin välillä mitään ole, jonkinmoinen yksipuolinen ihastus kaiketi merenneitonikin puolelta. Antakaa neitoselle kirjoittelurauha kun takuulla teistä ihailijoista on mitta täynnä.

        Mitä horiset?
        Se, jos kirjoitan että loikkii metsissä muiden kanssa,, niin tarkoittaa sitä, että tapaa kavereitaan. Onko siinä muka jotain ihmeellistä? :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ainahan voi yrittää jutella....siis vain jutella, sillä mun meediopallo näyttää, että neidon sydän sykkii...ööh..näkyy huonosti, mut neidon silmät heittelee punasia sydämiä pieneen, noin metrin mittaseen punapukuseen heppuun. Hepulla on pitkä parta ja punottava naama. Luulin ensinksi puliukoksi, mutta tontultahan tuo näyttää ;))))
        Sekin kertoo, että tontun virkaa hoitaa, kun näyttää hänen takanaan seisovan joulupukin muori kaulimen kanssa. Tulee kuvaa, että kyseinen joulupukin työläinen on tehny työnsä vähän kehnosti, kun neitoon rakastuminen on vienyt kaiken työajan ;))))

        Ei hemmetti mikä tsäkä etten mä oo duunis :D Toi oli kyl nii magee kuvaus et vatsaan sattuu ku nauraa :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        Ny meni kyl mäkeen :) Keväällä rempataan kärryi eikä rampata skutsis daamein perässä :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ny meni kyl mäkeen :) Keväällä rempataan kärryi eikä rampata skutsis daamein perässä :)

        Ööh...niinku sanoin, nii pallo oli pölynen :}
        Sä varmaa kuiteski korjasit sitä autoa paikassa, jossa oli vähän puita..eiks nii? Se auto jäi varmaan pölypallon alle piiloon, nii siks en nähny sitä ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh...niinku sanoin, nii pallo oli pölynen :}
        Sä varmaa kuiteski korjasit sitä autoa paikassa, jossa oli vähän puita..eiks nii? Se auto jäi varmaan pölypallon alle piiloon, nii siks en nähny sitä ;)

        Kandee hönkii happee siihen meediopallon pintaan ja sit jynssätä sillai snadisti ;) Ku toi ei vakuuta pätkän vertaa ku lähin skutsi oli satain metrein päässä eikä Arielista näkynyt vilaustakaan :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee hönkii happee siihen meediopallon pintaan ja sit jynssätä sillai snadisti ;) Ku toi ei vakuuta pätkän vertaa ku lähin skutsi oli satain metrein päässä eikä Arielista näkynyt vilaustakaan :)

        Olet oikeassa Artsi! Nyt kun pallo on jynssätty Fairylla ja kiillotettu etikalla, niin onhan nuo näkymät ihan toiset ;)
        Ja yks tärkee juttu, miks kaikki meni pieleen. Mun pallosta oli patterit menny, joten se näytti mennyttä näkymää :))
        Sähän oot ollu joskus mettässä pomppimassa kavereiden kanssa ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olet oikeassa Artsi! Nyt kun pallo on jynssätty Fairylla ja kiillotettu etikalla, niin onhan nuo näkymät ihan toiset ;)
        Ja yks tärkee juttu, miks kaikki meni pieleen. Mun pallosta oli patterit menny, joten se näytti mennyttä näkymää :))
        Sähän oot ollu joskus mettässä pomppimassa kavereiden kanssa ;)

        Teistä kahdesta saisi hyvän parin, täytyy sanoa näin sivusta seuranneena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teistä kahdesta saisi hyvän parin, täytyy sanoa näin sivusta seuranneena.

        No hah..Artsi on kyllä huippukiva kakkinheittokamu, vaan ollaanpa synnytty vähän eri aikaan :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No Kittie lähti sessulin kanssa pissille ulos. Ariel loikkii metsissä Artsin ja muiden kavereiden kanssa. Tonttu istuu nojatuolissa saunassa käyneenä, ja lipittää "Muumilimua" suu messingillä.
        Sunflower selaa netissä komeita uroksia ja haaveilee.
        :)))
        Ilmannimi istuu kattelemassa telkkua ja juo teetä.
        Unohtuko joku? :}

        Oon kyllä saanut jätkistä tarpeekseni, että painukoot hevon ******* Selasin koirujen kuvia ku ois haaveissa hankkia jonkunlainen:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No hah..Artsi on kyllä huippukiva kakkinheittokamu, vaan ollaanpa synnytty vähän eri aikaan :)

        Hitto ku näkisi muijan joka kelpaa tolle?

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokko sitä suhdetta kukaan piti totena joten aiheenvaihto. Ihailikos väki iltataivasta, oli hemmetin komea näky, semmoinen punertava.

        Se muija ei haksahda tohon ku veisaatte samaa virttä joka hemmetin kerta.

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hah..Artsi on kyllä huippukiva kakkinheittokamu, vaan ollaanpa synnytty vähän eri aikaan :)

        Sit sekin merkkaa ku mä oon suhteessa tuon Klara-Larissan kaa ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Sit sekin merkkaa ku mä oon suhteessa tuon Klara-Larissan kaa ;)

        Niin, sekin vielä ;)

        Kyllä olis nyt Klara-Larissa loukkaantunu, jos olis nähny tuollasen kirjoituksen ;)


    • Anonyymi

      Palstan rouvat ovat toki molemmat yhtä viehättäviä:) Sinkkumiehenä omistan linkin biisin kuiteskin merenneitonikille, tämä on tehty susta kaunokainen:)

      https://youtu.be/uGneAd4h4Yw

      • Anonyymi

        Miksi toi ei yllätä, sanokaas se?

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toi ei yllätä, sanokaas se?

        Sunflower

        Ei yllätä.

        Onko myös kittie ja muut naiset samaa mieltä?


    • Yritin jokaiselle teille jotain jotain jutella...

      Ja laittakaa hyvä kiertämään..

      Minulla on viikonloppu haaste teille että sanokaa jotain jokaiselle...

      *Nostetaan tämä Kokkolan palstan kärkeen*

      • Anonyymi

        Erinomainen haaste Seitsemän sillan neitoselta:)


      • Anonyymi

        Erinomainen haaste Seitsemän sillan neitoselta:)


      • Anonyymi

        Itekkin osallistuin:)

        Sunflower


    • Kukkastytölle sanon että kivaa ku olet täällä ja minusta voit olla Indolan prinsessa ku se sopii sinulle paremmin kuin minulle

    • Nyt on pakko ottaa esille tää yks juttu..

      Nyt on ollu näillä mansikankasvattajilla ym. hätä, kun eivät ehkä saa näitä ulkolaisia tiloilleen töihin. Joku ehdotti, että poikettaisiin kielloista ja niitä sais tänne lennättää.

      Tietääkö kukaan, että minkä verran nuo tilalliset maksaa vaikkapa mansikanpoimijoille, kun he eivät tahdo saada suomalaisia töihin? Onko siinä syynä siis huono palkka, vai mikä??
      En usko, että syynä ihan laiskuuskaan olisi.

      • Anonyymi

        Se on hemmetin raskasta hommaa, olisko se syynä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hemmetin raskasta hommaa, olisko se syynä?

        Mut onhan moni muukin työ raskasta, ja silti ihmiset tekee töitä vuoskymmenet..


      • Anonyymi

        Oma tyttö oli mansikanpoimijana. Pari kuukautta taisi viihtyä, laihtui ja uupui. Päivät poimi mansikoita, lopun ajan nukkui. Kehui myöhemmin että ei pahemmin muista kesästä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma tyttö oli mansikanpoimijana. Pari kuukautta taisi viihtyä, laihtui ja uupui. Päivät poimi mansikoita, lopun ajan nukkui. Kehui myöhemmin että ei pahemmin muista kesästä mitään.

        Okei...Oliko palkka kuitenkin ihan kohtuullinen työn raskauteen nähden?

        Vaatii kyllä hyvää kuntoa ja terveyttä tuo puskissa kyyhöttely.


    • Miten niin hitaasti aukee sivut ja on muutenki vähän nahkean oloinen..
      Onko muilla samoin, vai onko vaa mun vehkeessä joku vika?

      • Anonyymi

        Kenen 'vehjettä' käytät?;)


      • Anonyymi

        Herjaa toistuvasti '502 Bad Gateway'.


      • Anonyymi

        Herjaa toistuvasti '502 Bad Gateway'.


      • Anonyymi

        Herjaa toistuvasti '502 Bad Gateway'.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen 'vehjettä' käytät?;)

        Täh?? Omaa tietysti..


    • Anonyymi

      Linkolan Penan pois meno vaan on tyrmistyttävää, kun nyt ei ole ketään joka vihreitä ohjaisi periteiselle ja oikeudenmukaiselle tielle, vihreänliikkeen perustaja. Maa pursuaa pakolaisia, rahat kehitysapuun ja coronakaan ei tapa.

      • Oli tuo Linkola kyllä aikamoinen persoona, joita ei kyllä kovin hirveästi ole.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oli tuo Linkola kyllä aikamoinen persoona, joita ei kyllä kovin hirveästi ole.

        Rauha hänelle, ja kevyet mullat. Harvoja todellisia vihreitä, kohtalon ironiaa miten ympäristöpuolueesta jonka perustajia hän oli tuli nykyisenkaltainen luontoarvoja keppihevosenaan pitävä friikkisirkus.


    • Alkaa kieltämättä kiristämään nutturaa tää korona-aika :|

      Korona siellä ja korona täällä...Uutisissa ei muuta, ei lehdissä eikä telkussa. Joka paikassa kieltoja tulee vastaan ja uhkailuja, miten korona tekee sitä ja tätä.

      Älä mene kauppaan kaksin. Älä yskäise, saati aivasta siellä. Jos sen teet, kun pidätellä et voi, niin katseet jos pystyis tappamaan niin olisit vainaa.

      Älä kävele liian lähellä muita, ja älä missään tapauksessa jää puhumaan tuttujen kanssa.

      Hedelmiä tai tavaroita ei saa kosketella, vaan jos käteesi otat, niin osta se, vaikka olis puolimätä tai muuten sopimaton.

      Ihmiset pakenee, jos vähänkään kohti kävelet, vaikka tähtäimenäsi ei ole kuin tavarat ihmisen takana.

      Jokainen on syyllinen tänä päivänä, vaikka syyttömänä kävelet. Jokaisesta ihmisestä on tullut epäilyttävä, vaikka olisit täysin viaton, mutta todistaa et sitä voi...

      Tämä hulluus onneks loppuu joskus :|

      • Anonyymi

        Itteeni nyppii just toi sama. Tää muija huutaa keuhkot pihalle ku kuulee vielä kerran sanan korona:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itteeni nyppii just toi sama. Tää muija huutaa keuhkot pihalle ku kuulee vielä kerran sanan korona:/

        Tää oli Sunflowerin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itteeni nyppii just toi sama. Tää muija huutaa keuhkot pihalle ku kuulee vielä kerran sanan korona:/

        Tää oli Sunflowerin.


      • Ilmastonmuutos on sit loppuun bamlattu aihe ;)


      • Ilmastonmuutos on sit loppuun bamlattu aihe ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ilmastonmuutos on sit loppuun bamlattu aihe ;)

        Niin on, ja Isisvaimot myös...


    • Ei sillä laukulla ole kiire tai kassilla...

      Hih. Tai ehkä tyydyn siihen että tuunaan valmista reppua tai kassit tai laukun ku niitä minulla on.. tai teen vain kännykkälle suoja pussin..

      Netistä löytyy ohjeita, mutta pitäisi olla oikeita materiaalia ja ompelu Kone ja niitä ei ole..

      Kauppakassin teko on tarpeeksi helppoa ja saa kivaa tekemistä

      • Duunaa kassi vanhasta tyynyliinasta :) Mä tein sellaisen skoles ku olin skidi :)


      • artagnan kirjoitti:

        Duunaa kassi vanhasta tyynyliinasta :) Mä tein sellaisen skoles ku olin skidi :)

        Tuo oi kyllä mulle ihan uutta, että tyynyliinasta laukku...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo oi kyllä mulle ihan uutta, että tyynyliinasta laukku...

        Oisko ollut lahja mutsille toi.. Koko luokka väkersi samanlaiset :)


      • artagnan kirjoitti:

        Oisko ollut lahja mutsille toi.. Koko luokka väkersi samanlaiset :)

        Oikeestaan mainio keksintö.
        Tuleepa katottua tyynyliinoja nyt eri silmin :))
        Joku oikeen upea tulee eteen, nii tiiä vaikka itekki tuunaisin sen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oikeestaan mainio keksintö.
        Tuleepa katottua tyynyliinoja nyt eri silmin :))
        Joku oikeen upea tulee eteen, nii tiiä vaikka itekki tuunaisin sen.

        Ne oli suht mageen näköisiä. Mutsiki käytti sitä kassinaan vuosikaudet... Tais olla kuosina ralliautoi ku mä roudasin skoleen oman tyynyliinani sen kummemmin funtsimatta :)


    • Hmm. En osaa ottaa kantaa tuohon mansikka poimintaan.

      En tiedä.

      Itse en kyllä menisi poiminaan mansikoita ku ei ole minun juttuni..

      Minä en menisi vaikka mitä maksettaisiin..

      Ei kiinnosta asua työmaalla

      • Mä menisin, jos tarpeeks maksettais.
        Siinä samalla vois mussuttaa mansikkaa mahan täydeltä :P

        Mansikka on parhainta just poimittuna, ei pakasteena.


    • Hih.

      Oli pandemia tai ei niin eräs höpisee aina vaan kokkojoki..

      Hih. Ja April pila se on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe