Koronavirus nostaa maksa-arvoja. Alkoholin suurkäyttäjillä maksa-arvot koholla. Jos korona iskee alkoholin suurkuluttajaan, kuolema koittaa. Maksa pettää. Kannattaa lopettaa juominen(kin).
1 1= 2 eli kuolema
Korona ja alkoholi
18
2587
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hampparit nostaa rasva prosenttia ja tukkii suonia. Eli jätetään kaikki einesruoka kauppojen ja grillikioskien hyllyyn niin sydän ja suonet kiittää.
- Anonyymi
Enpä einestä syö. Itte teen ruokani. Myös kiisselit. Mieluummin olen yksin kuin. Naisen kanssa joka juo, 5 koiraa, 2 kissaa, lapsia lauma ja exiä joka sormelle. Minä olen nähnyt 2 avioliittoa, yhden väkivaltasen, yhden juoppo poliitikon ja paperimiehen, sitten oli näitä muita ukkoja. Ei mulle tarvitse neuvoa ja selitellä. Itse valitsen ja mieluummin yksin kuin sellaisen jolla on lapsia. Naisen ja lasten väliin on turha tunkea ja en edes yritä. Nämä naiset jotka etsivät uutta luulevat että kaikki ovat kuin exä ja sitä tolkutetaan joka kerta. En ole kenenkään lapsille isäksi tunkemassa. Että lopettakaa paskapuheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä einestä syö. Itte teen ruokani. Myös kiisselit. Mieluummin olen yksin kuin. Naisen kanssa joka juo, 5 koiraa, 2 kissaa, lapsia lauma ja exiä joka sormelle. Minä olen nähnyt 2 avioliittoa, yhden väkivaltasen, yhden juoppo poliitikon ja paperimiehen, sitten oli näitä muita ukkoja. Ei mulle tarvitse neuvoa ja selitellä. Itse valitsen ja mieluummin yksin kuin sellaisen jolla on lapsia. Naisen ja lasten väliin on turha tunkea ja en edes yritä. Nämä naiset jotka etsivät uutta luulevat että kaikki ovat kuin exä ja sitä tolkutetaan joka kerta. En ole kenenkään lapsille isäksi tunkemassa. Että lopettakaa paskapuheet.
Mitä sitte läpyskässä länkytät toisten juomisesta jos et välitä kenestäkään muusta, lopeta tämä, anna ihmisten juoda. Poistuu sossupummit kuluttamasta verorahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte läpyskässä länkytät toisten juomisesta jos et välitä kenestäkään muusta, lopeta tämä, anna ihmisten juoda. Poistuu sossupummit kuluttamasta verorahoja.
Juodaan kaikki! Asia ratkaisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas semmoisia on väittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kehotan juomaan. Itse en juo. Enkä halua läheisteni juovan. Eräs tuttava: Suhtautuu äärimmäisen vihamielisesti ja nykyään tulkitsee muiden puheista asioita, jotka muka tuomitsevat hänen alkoholin käyttöään. Eli ei edes tarvitse sanoa tai kommentoida mitään, kun tämä ihminen alkaa itse vihamielisen aggressiivisesti puolustella omaa juomistaan. Kuulee, näkee ja tulkitsee muiden käytöksestä paranoidisesti asioita, joista muut kanssaihmiset ovat ihmeissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6–7)
Seurakunta on yhteisö, jossa kaikkien tehtävänä on kantaa toistensa kuormia ja iloita yhdessä iloitsevien kanssa. Sitä varten on rukous.
- Anonyymi
Suhtautuu äärimmäisen vihamielisesti ja nykyään tulkitsee muiden puheista asioita, jotka muka tuomitsevat hänen alkoholin käyttöään. Eli ei edes tarvitse sanoa tai kommentoida mitään, kun tämä ihminen alkaa itse vihamielisen aggressiivisesti puolustella omaa juomistaan. Kuulee, näkee ja tulkitsee muiden käytöksestä paranoidisesti asioita, joista muut kanssaihmiset ovat ihmeissään.
- Anonyymi
Älkää kupatko vAnhuksia https://www.savonsanomat.fi/savo/Varoitus-Huijarit-pyrkivät-asuntoihin-sisälle-koronatilanne-verukkeenaan/1543463#cxrecs_s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kupatko vAnhuksia https://www.savonsanomat.fi/savo/Varoitus-Huijarit-pyrkivät-asuntoihin-sisälle-koronatilanne-verukkeenaan/1543463#cxrecs_s
Mihinkä sinä pyrit, omaas Rectumiisi sisälle. Kerit nahkoos ympärilles ja pyörit kuin lumipallo pomppien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä sinä pyrit, omaas Rectumiisi sisälle. Kerit nahkoos ympärilles ja pyörit kuin lumipallo pomppien.
Juokaa ja tehkää vittumitä haluatte. Mutta mun ja perheeni asioita ette lönkytä. Siinä itkee joku muu kuin minä.
Jankutelkaa ihan missä tahansa. Ei paljon paina eikä kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laula näin Liiku - ku mä laitan livee
Liiku - meil on aina bileet
Liiku - liiku paitas hikee
Liiku - liiku, liiku, liiku, liiku!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laula näin Liiku - ku mä laitan livee
Liiku - meil on aina bileet
Liiku - liiku paitas hikee
Liiku - liiku, liiku, liiku, liiku!!
- Anonyymi
Kyllä se kestää koko elämän.
- Anonyymi
Ihne sakkia 3 alakoululaista saa varastella ja tehdä tuhojaan ja siinä ei teidän itkuhymiöt paljon auta. Vätyspäättäjät eivät tee mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihne sakkia 3 alakoululaista saa varastella ja tehdä tuhojaan ja siinä ei teidän itkuhymiöt paljon auta. Vätyspäättäjät eivät tee mitään
No. Vuosia tehneet. En jaksa enää edes reagoida. Tiedän ketä ovat,mutta kun poliisia ja sossua ei kiinnosta niin antaa olla ja päänsilitysten. Samat pojat joku pisti kerää kivet raiteilta . Könönpellossa heidän koti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tehkää te jotain,ketä ne häiritsee. En ole kyseisiä nähnyt . Asunkin täällä Savonmäessä. Ja käyn Kuopiossa ostoksilla. Todella harvoin Varkauden kaupoista mitään,ellei joku tarpeellinen juttu ole loppu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa." (Fil. 4:6–7)
Seurakunta on yhteisö, jossa kaikkien tehtävänä on kantaa toistensa kuormia ja iloita yhdessä iloitsevien kanssa. Sitä varten on rukous.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394