Vievät vaan kaikki eikä lopputulos ole plussalla. Mutta jos pelaat suurilla rahoilla niin ehkä silloin vaan enä jollet voitakkaan niin kaikki menee ja ennen kaikkea hermot. Itse lopetin juuri äsken ja vannon että jos pienenkään uhkapelin laitan niin vihaan itseäni lopun ikää. Ihmettin eräsä' miestä joka kertoi hävinneensä kaksi osakehuoneistoa. En ihmettele enää koska niin siinä juuri helposti käy. Näin viime yönä jopa unta peleistä niin tajusin kuinka syvälle ne syöpyneet jo aivoihini. NYT SE ON KERTAKAIKKIAAN L O P P U !!! Jotain hyötyä tästä nykytilanteesta on koska pääsin peliriippuvuudesta eroon. Olutta hieman yhä menee mutta se pientä verrattuna uhkapeleihin. Addiktiot ovat karseita. Onneksi omaan vahvan luonteen ja aina olen päässyt kaikista hullutuksista eroo ja kyllä nytkin . Uskon että monella nyt sama tilanne koska ei voi pelata:) Käyttäkää hyvät ihmiset tilanne hyödyksi. Rahat menee kankkulan kaivoon ja joutuu syömään alennuslapuilla olevaa ruokaa kun rahat menneet , sanonko minne. J Ä R J E T Ö N T Ä !!!!!
Kaikki rahapelit persiist
Anonyymi
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805