Itellä sen verran paljon ikää että enään ei juurikaan mälli lennä, vaan lähinnä valuu kullista ulos.
Halusisinkin nähdä kuinka se lentää nuoren poitsun kovasta kullista. Ei väliä minkä kokoinen on, kunhan lentää pitkälle. Voin myös auttaa runkkaamisessa.
Ja sori, vanhojen äijien ei tartte nyt vastailla.
Tre ja lähistö alue.
Haluan nähdä kun lentää
11
228
Vastaukset
- Anonyymi
Lentää ainakin metrin päähän
- Anonyymi
Se on upee näky kun kulli laukeaa ja sperma suihkuaa.Joudun kattoo gay sivuilta kun mälli lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on upee näky kun kulli laukeaa ja sperma suihkuaa.Joudun kattoo gay sivuilta kun mälli lentää.
Se kiihoittaa myös mua, nykyään kiva laueta sukkiksiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka 55 niin lentää helpolla metrin kun on oikein kiimassa.nyt jalassa sukat ja korkkarit ja pian lähtee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka 55 niin lentää helpolla metrin kun on oikein kiimassa.nyt jalassa sukat ja korkkarit ja pian lähtee
Missä päin olet.Haluan nähdä sun mällin lentävän suoraan mun suuhun,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kiva laueta uudestaan nyloneille.. ukm 56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kiva laueta uudestaan nyloneille.. ukm 56
Kiimatippoja pyyhkinyt nailoneihin jo korot jalass saa kiimaan ja ne kaipaa spermaa päälle
- Anonyymi
Joks roiskuu
- Anonyymi
pian roiskuu entä siellä?
- Anonyymi
pian
- Anonyymi
Jätkät vaan runkkaa itsekseen. Eiks olis kiva jos joku katsois ihan vierestä tai pitelis varresta kii kun sykkii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8516057Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2015404- 564802
- 244477
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni234393Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364190Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574079No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol443930- 623673
- 423315