Mua kiihottaa ajatus et joku 65 mies panis 40v naistani niin että saisin katsella vierestä. Miehen pitäis olla iso kaluinen. Paksu ja yli 20cm.naiseni pitää vanhemmista miehistä. Itse olen 50v.muutaman kerran olen saanut katsoa kun vanhempi tanssittaa naistani ja kädet vaeltaa pitkin vartaloa. Sen jälkeen on naiseni ollut valmis pantavaksi. On kertonut myös et käsi on päässyt mekon alle sormet työntyneet sisälle.
Vanhemmat miehet
9
765
Vastaukset
- Anonyymi
Ollessani vielä ex-vaimoni kanssa niin hän oli eräälle 60v varakkaalle miehelle n.s rakastajatar ja olen aivan varma että nussivat joka kerta kun tapasivat ,vaimo oli tuoloin 33 v.
- Anonyymi
Kiihottavaa. Siinä vanha mies saanut nuorta tiukkaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa. Siinä vanha mies saanut nuorta tiukkaa naista.
Kyllä. Ja olikin sellainen nainen että ei paljoa vikuroinut vastaan sänkyhommissa ,otti joka reikään .vanha mies kun on saanut kullinsa pilluun niin on saanut elämänsä kyydit .
Kiinostaisko nähdä kun nuorimies panee vaimoasi
Saan kiksejä seksistä vanhemman miehen alla ;)
- Anonyymi
Minkä ikäinen itse olet?
Trv. Mies 56 - Anonyymi
Ok hyvä tietää
- Anonyymi
Kelpaako 38v ukko sulle?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843393Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112