Aulikki Hartikainen pelottelee koronavirusrokotteella

Anonyymi

TV7sta tuli ohjelma, jossa Aulikki Hartikainen-Piipponen puhui uskomattomia juttuja koronavirusrokotuksesta. Kyllä on TV7 alas vajonnut.

195

7773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Salaliittoteoriat koronaviruksen alkuperästä leviävät villinä. TV7:n ohjelmassa Rakkauden kosketus 2.4.2020 jakso 105 Aulikki Hartikainen-Piiponen antoi uskomattoman selityksen koronaviruksen alkuperään. Sen voi katsoa tämän linkin kohdasta 14 min. 45 sek. eteenpäin: https://www.tv7.fi/vod/player/71484/

      Aulikki Hartikainen-Piipponen väittää, ettei koronavirus ole lähtenyt liikkeelle eläimistä, vaan se on Bill Gatesin rahoittaman koronavirustutkuksen salajuoni, jossa yritetään rekisteröidä ihmiset ja asentaa rokotteen avulla ihmisen sisälle mikrosiru, joka Hartikainen-Piipposen mukaan on pedon merkki. Mikrosirun avulla voitaisiin myös kontrolloida ihmisen mieltä ulkopuolelta, jolloin kiltistä ihmisestä tulee nappia painamalla ihmispeto.

      Alan tutkijat ovat voineet kumota tämän salaliittoteorian ja todistaa, että koronavirus on lähenyt liikkeelle eläimistä: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

      Aulikki Hartikainen-Piipposen selitys asiasta on järkyttävää eksytystä ja valemediaa. Bill Gatesin rahoittamalla rokotetutkimuksella ei sellaista juonta, että ihmiset samalla saataisiin sirutettua pedon merkillä. Gatesin hankkeen tarkoitus on tuottaa yksi uusi hyödyllinen rokote koronavirusta vastaan eikä mitään muutta.

      Pedon merkki on ihan eri asia, mikä liittyy Antikristuksen palvontaan. Pedon merkissä on pedon nimi tai sen nimen luku 666, kuten Ilmestyskirjan luvut 13 ja 14 kertovat. Pedon merkki asennetaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Rokotuksia ei tehdä otsaan vaan monet rokotteet annetaan pakaralihakseen, joten sellainen rokote ei voi olla pedon merkki.

      Petri Paavolan ja Aulikki Hartikainen-Piipposen salaliittoteoriat ovat vaarallista kansan pelottelua, minkä tarkoitus on aiheuttaa kansassa levottomuutta ja haluttomuutta ottaa koronavirukseen mahdollisesti kehitettävä rokote. Tällä hetkellä ei ole mitään sellaista tietoa, että kulkutauteja vastaan annettavissa rokotusohjelmissa olisi Ilmestyskirjan mainitsemat tunnusmerkit pedon merkistä.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti laittomuuden ihminennon sitten ilmestynyt Jumalan temppeliin 2Tes.2 luku ja samoin kaikilla ihmeillä ja eksyttävillä voimateoilla tullut julki. Samoin ilmeisesti väärä profeetta, joka saa jopa tulenkin lankeamaan on tullut, koska hän saa ihmiset ottamaan tämän pedon merkin Ilm.13:16. Voiskohan tää Piipponen kertoa missä tää kaikki on tapahtunut kun ei ole täällä päin näkynyt? Vai tietääkö joku, et vois käydä katsomassa. Toisekseen, en tiennytkään, että Temppeli olikin jo rakennettu ja antikristus ilmestyi sinne julistaen olevansa jumala. Ja adventisteille tiedoksi Vatikaani ei ole Jumalan temppeli, ettei vaan paavi ässä heilahda!


      • Anonyymi

        Olen tänään kuullut radiosta asiantuntijalausunnon (olen kuullut samaa muiltakin asiantuntijoilta aikaisemminkin. Suurin osa koronatartunnan saaneista ihmisistä kokee sen hyvin lievänä, jopa ilman oireilua. Eivät välttämättä edes tiedä, että heillä on koronaviirus.

        Nämä ihmiset, jotka eivät sairastu vakavasti, vaan tervehtyvät täysin, ovat kehittäneet vastustuskyvyn viirusta vastaan. He ovat viirukselle immuuneja. Näiden immuniteetin kehittäneiden ihmisten määrä kasvaa hurjaa vauhtia joka päivä. Siksi koronaviirus tulee voitetuksi ilman rokotettakin koska ei enää ole ihmisiä, joihin se puree.

        Näin siis alan asiantuntijat sanovat.

        Ehkä tässä pitäisi jo kysyä: miksi tavaton kiire kehittää rokote ja rokottaa ihmisiä ennen kuin rokotetta on testattu, ettei se ole ihmiselle vaarallinen ja että se toimii odotetulla tavalla?


      • Anonyymi

        Te olette itse nimittäjiä ja yritätte mustamaalata Jumalan lapsia jotka seuraavat enemmän Jumalaa ja ajain merkkejä.

        Te nimitätte itse niitä salaliittoteoriaksi koska te seuraatte enemmän ihmiskuntaa kuin Herraa joka paljastaa kaikki asiat Hengessä.

        Te koette aina Hengessä valveutumista ja ajain merkkien seuraamista pelon lietsonnaksi, siksi te nimitätte salaliittoteoriaksi tajuamatta että Jumalan lapsen kuuluu olla valveutua Hengessä ja seurata ajain merkkejä, elämällä kristuskeskeistä uskonelämää ja kasvamalla kohti Jeesusta jonka kautta saa valtavan määrättömän levon ja rauhan sielulle.

        Nimittäminen ja mustamaalaaminen ei kuulu Jumalan lasten hedelmään, meillä on oikeudenmukainen ja vanhurskas Tuomari joka tuomitsee Jumalan lasten tekojensa mukaan niin tulee vaeltaa Kristuksen pelossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette itse nimittäjiä ja yritätte mustamaalata Jumalan lapsia jotka seuraavat enemmän Jumalaa ja ajain merkkejä.

        Te nimitätte itse niitä salaliittoteoriaksi koska te seuraatte enemmän ihmiskuntaa kuin Herraa joka paljastaa kaikki asiat Hengessä.

        Te koette aina Hengessä valveutumista ja ajain merkkien seuraamista pelon lietsonnaksi, siksi te nimitätte salaliittoteoriaksi tajuamatta että Jumalan lapsen kuuluu olla valveutua Hengessä ja seurata ajain merkkejä, elämällä kristuskeskeistä uskonelämää ja kasvamalla kohti Jeesusta jonka kautta saa valtavan määrättömän levon ja rauhan sielulle.

        Nimittäminen ja mustamaalaaminen ei kuulu Jumalan lasten hedelmään, meillä on oikeudenmukainen ja vanhurskas Tuomari joka tuomitsee Jumalan lasten tekojensa mukaan niin tulee vaeltaa Kristuksen pelossa.

        Entä kuuluuko järjettömien salaliittoteorioiden levittely uskontoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tänään kuullut radiosta asiantuntijalausunnon (olen kuullut samaa muiltakin asiantuntijoilta aikaisemminkin. Suurin osa koronatartunnan saaneista ihmisistä kokee sen hyvin lievänä, jopa ilman oireilua. Eivät välttämättä edes tiedä, että heillä on koronaviirus.

        Nämä ihmiset, jotka eivät sairastu vakavasti, vaan tervehtyvät täysin, ovat kehittäneet vastustuskyvyn viirusta vastaan. He ovat viirukselle immuuneja. Näiden immuniteetin kehittäneiden ihmisten määrä kasvaa hurjaa vauhtia joka päivä. Siksi koronaviirus tulee voitetuksi ilman rokotettakin koska ei enää ole ihmisiä, joihin se puree.

        Näin siis alan asiantuntijat sanovat.

        Ehkä tässä pitäisi jo kysyä: miksi tavaton kiire kehittää rokote ja rokottaa ihmisiä ennen kuin rokotetta on testattu, ettei se ole ihmiselle vaarallinen ja että se toimii odotetulla tavalla?

        Tämä ei pidä lainkaan paikkaansa. Ihmisiä on sairastunut koronaan uudelleenkin. Suurelle osalle se on ollut vammauttava tai tappava tauti. Nyt on 7.12 ja jokainen voi nähdä, ettei mitään immuniteettia ole syntynyt, vaan korona riehuu valtoimenaan. Rokote on lähellä. Käytä tervettä järkeä , älä usko salaliittoteorioita ja niiden levittäjiä.
        ,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti laittomuuden ihminennon sitten ilmestynyt Jumalan temppeliin 2Tes.2 luku ja samoin kaikilla ihmeillä ja eksyttävillä voimateoilla tullut julki. Samoin ilmeisesti väärä profeetta, joka saa jopa tulenkin lankeamaan on tullut, koska hän saa ihmiset ottamaan tämän pedon merkin Ilm.13:16. Voiskohan tää Piipponen kertoa missä tää kaikki on tapahtunut kun ei ole täällä päin näkynyt? Vai tietääkö joku, et vois käydä katsomassa. Toisekseen, en tiennytkään, että Temppeli olikin jo rakennettu ja antikristus ilmestyi sinne julistaen olevansa jumala. Ja adventisteille tiedoksi Vatikaani ei ole Jumalan temppeli, ettei vaan paavi ässä heilahda!

        Tervehdys! Herätin sitten tämän vanhan nikin eloon, en tiedä miten hävisi aikoinaan. Niin sitten itse asiaan. Minulla on tässä suhteessa perinteinen näkemys: Jumalan Temppeli on laajempi käsitys, kuin jokin tietty paikka, tarkoittaa koko kristikuntaa. Hänen palvelijoitaan (antikristus) kohtaamme kirkossa hyvinkin korkeassa asemassa.

        Itse Korona rokote ei ole tuo siru, vaan pedonmerkki on ihmisen tietoinen ratkaisu ottaa tuo maksuvälinen oikeaan käteensä tai otsaansa.

        Ensimmäiset korona rokotteet on sitten otettu Englannissa jäädään seuraamaan.

        Minulla taisi olla tuo seuranta siru jo 1970-luvulla kun aina lähdin kännissä ajelemaan, niin poliisit pysäyttivät minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tänään kuullut radiosta asiantuntijalausunnon (olen kuullut samaa muiltakin asiantuntijoilta aikaisemminkin. Suurin osa koronatartunnan saaneista ihmisistä kokee sen hyvin lievänä, jopa ilman oireilua. Eivät välttämättä edes tiedä, että heillä on koronaviirus.

        Nämä ihmiset, jotka eivät sairastu vakavasti, vaan tervehtyvät täysin, ovat kehittäneet vastustuskyvyn viirusta vastaan. He ovat viirukselle immuuneja. Näiden immuniteetin kehittäneiden ihmisten määrä kasvaa hurjaa vauhtia joka päivä. Siksi koronaviirus tulee voitetuksi ilman rokotettakin koska ei enää ole ihmisiä, joihin se puree.

        Näin siis alan asiantuntijat sanovat.

        Ehkä tässä pitäisi jo kysyä: miksi tavaton kiire kehittää rokote ja rokottaa ihmisiä ennen kuin rokotetta on testattu, ettei se ole ihmiselle vaarallinen ja että se toimii odotetulla tavalla?

        Siksi että ihmisiä kuolisi vähemmän.
        Onko muuta kysyttävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette itse nimittäjiä ja yritätte mustamaalata Jumalan lapsia jotka seuraavat enemmän Jumalaa ja ajain merkkejä.

        Te nimitätte itse niitä salaliittoteoriaksi koska te seuraatte enemmän ihmiskuntaa kuin Herraa joka paljastaa kaikki asiat Hengessä.

        Te koette aina Hengessä valveutumista ja ajain merkkien seuraamista pelon lietsonnaksi, siksi te nimitätte salaliittoteoriaksi tajuamatta että Jumalan lapsen kuuluu olla valveutua Hengessä ja seurata ajain merkkejä, elämällä kristuskeskeistä uskonelämää ja kasvamalla kohti Jeesusta jonka kautta saa valtavan määrättömän levon ja rauhan sielulle.

        Nimittäminen ja mustamaalaaminen ei kuulu Jumalan lasten hedelmään, meillä on oikeudenmukainen ja vanhurskas Tuomari joka tuomitsee Jumalan lasten tekojensa mukaan niin tulee vaeltaa Kristuksen pelossa.

        Ilmeisesti TV-7 on pyyhkinyt pois tuon kohdan "rakkauden kosketus" ohjelmasta joka on esitetty 2.4.2020 ja jossa Aulikki Hartikainen -Piipponen esittää tuon väittämän / harhakuvitelman ja salaliittoteorian mikrosirun ruiskuttamisesta koronarokotteen yhteydessä, ei nimittäin löytynyt enää nauhoitteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kuuluuko järjettömien salaliittoteorioiden levittely uskontoon?

        Uskonnot jumalineen ovat jo itsessään järjettömiä salaliittoteorioita.


      • "Aulikki Hartikainen-Piiponen antoi uskomattoman selityksen koronaviruksen alkuperään. Sen voi katsoa tämän linkin kohdasta 14 min. 45 sek. eteenpäin: https://www.tv7.fi/vod/player/71484/"

        Ohjelma poistettiin arkistosta ja nyt se on palannut sinne 5 minuuttia lyhempänä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti laittomuuden ihminennon sitten ilmestynyt Jumalan temppeliin 2Tes.2 luku ja samoin kaikilla ihmeillä ja eksyttävillä voimateoilla tullut julki. Samoin ilmeisesti väärä profeetta, joka saa jopa tulenkin lankeamaan on tullut, koska hän saa ihmiset ottamaan tämän pedon merkin Ilm.13:16. Voiskohan tää Piipponen kertoa missä tää kaikki on tapahtunut kun ei ole täällä päin näkynyt? Vai tietääkö joku, et vois käydä katsomassa. Toisekseen, en tiennytkään, että Temppeli olikin jo rakennettu ja antikristus ilmestyi sinne julistaen olevansa jumala. Ja adventisteille tiedoksi Vatikaani ei ole Jumalan temppeli, ettei vaan paavi ässä heilahda!

        Temppelissä maallisesta siis mikä tuhottiin on arabien moskeija Israelissa kai te nyt sen ymmärrätte .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tänään kuullut radiosta asiantuntijalausunnon (olen kuullut samaa muiltakin asiantuntijoilta aikaisemminkin. Suurin osa koronatartunnan saaneista ihmisistä kokee sen hyvin lievänä, jopa ilman oireilua. Eivät välttämättä edes tiedä, että heillä on koronaviirus.

        Nämä ihmiset, jotka eivät sairastu vakavasti, vaan tervehtyvät täysin, ovat kehittäneet vastustuskyvyn viirusta vastaan. He ovat viirukselle immuuneja. Näiden immuniteetin kehittäneiden ihmisten määrä kasvaa hurjaa vauhtia joka päivä. Siksi koronaviirus tulee voitetuksi ilman rokotettakin koska ei enää ole ihmisiä, joihin se puree.

        Näin siis alan asiantuntijat sanovat.

        Ehkä tässä pitäisi jo kysyä: miksi tavaton kiire kehittää rokote ja rokottaa ihmisiä ennen kuin rokotetta on testattu, ettei se ole ihmiselle vaarallinen ja että se toimii odotetulla tavalla?

        Siis jos virus on biologinen ase .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti TV-7 on pyyhkinyt pois tuon kohdan "rakkauden kosketus" ohjelmasta joka on esitetty 2.4.2020 ja jossa Aulikki Hartikainen -Piipponen esittää tuon väittämän / harhakuvitelman ja salaliittoteorian mikrosirun ruiskuttamisesta koronarokotteen yhteydessä, ei nimittäin löytynyt enää nauhoitteesta.

        Voi jumal auta näitä juutalaisia venäläisiä . Kaanaan maa on Arabiassa siinailla SIIONISSA eikä täällä nehän on ihan väärässä maassakin. Israelin pohjoinen maa on Iran Libanon jne. Mitä te täällä riehutte.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        "Aulikki Hartikainen-Piiponen antoi uskomattoman selityksen koronaviruksen alkuperään. Sen voi katsoa tämän linkin kohdasta 14 min. 45 sek. eteenpäin: https://www.tv7.fi/vod/player/71484/"

        Ohjelma poistettiin arkistosta ja nyt se on palannut sinne 5 minuuttia lyhempänä :)

        Juutalainen ei edes tiedä missä kanaanin maa on saati siitä moskeijasta mikä on siellä moorian vuorella.


      • Anonyymi
        juomariturmiio kirjoitti:

        Tervehdys! Herätin sitten tämän vanhan nikin eloon, en tiedä miten hävisi aikoinaan. Niin sitten itse asiaan. Minulla on tässä suhteessa perinteinen näkemys: Jumalan Temppeli on laajempi käsitys, kuin jokin tietty paikka, tarkoittaa koko kristikuntaa. Hänen palvelijoitaan (antikristus) kohtaamme kirkossa hyvinkin korkeassa asemassa.

        Itse Korona rokote ei ole tuo siru, vaan pedonmerkki on ihmisen tietoinen ratkaisu ottaa tuo maksuvälinen oikeaan käteensä tai otsaansa.

        Ensimmäiset korona rokotteet on sitten otettu Englannissa jäädään seuraamaan.

        Minulla taisi olla tuo seuranta siru jo 1970-luvulla kun aina lähdin kännissä ajelemaan, niin poliisit pysäyttivät minut.

        Juuri näin. Sirun otto on tietoinen ihmisen oma valinta. Jumala ei ole salamyhkäinen. Vihollinen on salamyhkäinen .


      • Anonyymi

        pahalta näyttää, tuo koronarokote. "koronapassi" jolla pääsee useisiin paikkoihin rokotetut, ei muut. se voitais kuulemma liittää jo maksukorttiinkin pian ettei voisi asioida maksukortilla kohta missään muut kuin jotka on ottaneet ko.rokotteen. hyvin syrjivää.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        "Aulikki Hartikainen-Piiponen antoi uskomattoman selityksen koronaviruksen alkuperään. Sen voi katsoa tämän linkin kohdasta 14 min. 45 sek. eteenpäin: https://www.tv7.fi/vod/player/71484/"

        Ohjelma poistettiin arkistosta ja nyt se on palannut sinne 5 minuuttia lyhempänä :)

        mikä lie aulikin ja veijon näky ukrainan sodan ja suomen kohtalon suhteen..? en ole lukenut riviäkään asiasta..


      • Anonyymi

        silleen ja sitten ne älä himoitse kohtien rikkomiset palauta varastetut ja lopeta paskanpuhuminen hilajiset perii maan eikä ulisijat ! arabien aasian pörssit on merkki kiellä jeesus palvo budhaa ja nuole hiekkaa kiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti laittomuuden ihminennon sitten ilmestynyt Jumalan temppeliin 2Tes.2 luku ja samoin kaikilla ihmeillä ja eksyttävillä voimateoilla tullut julki. Samoin ilmeisesti väärä profeetta, joka saa jopa tulenkin lankeamaan on tullut, koska hän saa ihmiset ottamaan tämän pedon merkin Ilm.13:16. Voiskohan tää Piipponen kertoa missä tää kaikki on tapahtunut kun ei ole täällä päin näkynyt? Vai tietääkö joku, et vois käydä katsomassa. Toisekseen, en tiennytkään, että Temppeli olikin jo rakennettu ja antikristus ilmestyi sinne julistaen olevansa jumala. Ja adventisteille tiedoksi Vatikaani ei ole Jumalan temppeli, ettei vaan paavi ässä heilahda!

        vain he saa myydä ja ostaa =arabit 666 kiellä poika ja olet 666.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei pidä lainkaan paikkaansa. Ihmisiä on sairastunut koronaan uudelleenkin. Suurelle osalle se on ollut vammauttava tai tappava tauti. Nyt on 7.12 ja jokainen voi nähdä, ettei mitään immuniteettia ole syntynyt, vaan korona riehuu valtoimenaan. Rokote on lähellä. Käytä tervettä järkeä , älä usko salaliittoteorioita ja niiden levittäjiä.
        ,

        SARS COVID on aasian virus ja arabian kyllä budhaa tulee


      • Anonyymi
        juomariturmiio kirjoitti:

        Tervehdys! Herätin sitten tämän vanhan nikin eloon, en tiedä miten hävisi aikoinaan. Niin sitten itse asiaan. Minulla on tässä suhteessa perinteinen näkemys: Jumalan Temppeli on laajempi käsitys, kuin jokin tietty paikka, tarkoittaa koko kristikuntaa. Hänen palvelijoitaan (antikristus) kohtaamme kirkossa hyvinkin korkeassa asemassa.

        Itse Korona rokote ei ole tuo siru, vaan pedonmerkki on ihmisen tietoinen ratkaisu ottaa tuo maksuvälinen oikeaan käteensä tai otsaansa.

        Ensimmäiset korona rokotteet on sitten otettu Englannissa jäädään seuraamaan.

        Minulla taisi olla tuo seuranta siru jo 1970-luvulla kun aina lähdin kännissä ajelemaan, niin poliisit pysäyttivät minut.

        vanhan liiton temppeli tuhottiin koska kielsi jeesuksen eikö se ole selvä 666


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa koronavirustutkus?


    • Anonyymi

      Ps.72:18 Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee. 2Kor.11:14 Biblia. Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

      • Anonyymi

        Otatko nyt maallisen kartan käteen ja katsot missä on maallinen Israel . Kiitos .


    • Mielestäni TeeVeeSeiska on ylittänyt kaikki poikkeustilan sallitut rajat ja se olisi asetettava hallituksen taholta täydelliseen toimintakieltoon!

      • Anonyymi

        Mielestäni kts olisi asetettava välittömästi pannaan. Pannaan pannaan kts pannaan. Suuri sontaläjä hän onkin.


      • On vain vaikea löytää lakipykälää tuollaiselle. Piipposen akkaa itseään kohtaan voisi pykälää jo löytyäkin.


      • Anonyymi

        toimintakieltoon:)
        kuinkas luulisit sen onnistuvan . . .
        sieltähän tulisi sellainen haloo. . . "meitä vainotaan . . . ja nyt lopunajat käsillä, jne. Öh !


      • Anonyymi

        Kommunistille on olemassa vain yksi totuus ja muut näkemykset ja debatti on kiellettävä.


      • Anonyymi

        IRRTV.ru


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia hörhöjä tekin katsotte, vaikka olette jo huomanneet, etteivät hartsan/piipposen jutkaamiset aina pidä paikkaansa. Ja nyt, kun koronavirus on tapetilla, sitä käytetään ponnahduslautana moniin kyseenalaisiin lausuntoihin..

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Herätkää nyt jo kaikki tajuamaan, että Piipposet ja Aulikki ovat menneet monessa asiassa harhaan. Heidän opetuksiaan ei kannata kuunnella.
        TV7 on valinnut agendakseen levittää monenlaisia harhaoppeja ja sen tuutista tulee todella vähän ja harvoin mitään hyvää ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Herätkää nyt jo kaikki tajuamaan, että Piipposet ja Aulikki ovat menneet monessa asiassa harhaan. Heidän opetuksiaan ei kannata kuunnella.
        TV7 on valinnut agendakseen levittää monenlaisia harhaoppeja ja sen tuutista tulee todella vähän ja harvoin mitään hyvää ohjelmaa.

        Rahankeruuta juutalaiset näkee toisten rahat ja tavarat ominaan ne ei tiedä missä se Kaanaan maa on . Ei ehkä toimi suuntavaisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahankeruuta juutalaiset näkee toisten rahat ja tavarat ominaan ne ei tiedä missä se Kaanaan maa on . Ei ehkä toimi suuntavaisto.

        Miksi levität antisemiittisiä valheita..


    • Anonyymi

      Uuskarismaattisuus, taikausko ja salaliittoteoriat kulkevat näköjään yhä selkeämmin käsi kädessä.

      • Anonyymi

        Google näyttää arabitotuuden ilmaiset pornosivut arabic sex ja arabic cay sex. Eksyttävät pois Ristiltä nämä antikristukset.


    • Anonyymi

      Aikamoinen salaliittoteoria, ei pidä yhtä Raamatun sanoman kanssa.
      Jisreel.

      • Anonyymi

        Menkääs nyt sinne arabimaa Israeliin . Kartasta näkee missä se on se ei ole täällä.


    • Ei kannata kuunnella julistajia, joiden elämää ohjaavat sairaat fobiat ja jotka pelkäävät omaa varjoaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jumalan Henki ei ole se, joka aiheuttaa pelkoa, se on ihan joku muu henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jumalan Henki ei ole se, joka aiheuttaa pelkoa, se on ihan joku muu henki.

        Lestat laittaa hoitokokouksissa Jeesukseen uskovia saatanalle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jumalan Henki ei ole se, joka aiheuttaa pelkoa, se on ihan joku muu henki.

        Aivan vihollinen kylvää pelkoa. Jumala ei. Vain Jumalan pelko on oikeaa. Ei tällainen hysteria.


    • Anonyymi

      Uskovaisilla on kästtämätön narsistinen tarve toisten manipulointiin. Kun jumala-jeesus jutuista on kaikki uskottavuus mennyt aikaa sitten niin täytyy yrittää keksiä uusia huijauksia.

      • Anonyymi

        Rahaa ne kerää . Juutalaiset huijaa kabbalaa woodoota .


    • Anonyymi

      Hesarissa Ojares joutuu vastaamaan näihin joutaviin pelotteluihin.

    • Anonyymi

      Mutta kuka varoittaisi Aulikkia.

      • Anonyymi

        Moni on varoittanut levittämästä heidän oppiaan ja valheuutisia. Mutta ei mene perille. Sillä asenne on, että muut ovat väärässä niin on vaikeaa saada tosi asioida läpi. Moni on yrittänyt ilman vastakaikua. Joten jääköt sitten omiin uskomuksiinsa. Ottavat vielä marttyyrin roolin. Se saa monet säälimään ja ihmettelemään miten heitä painostetaan.


    • Anonyymi

      Kun korona puhkesi suljin itseni pelotteluilta. Kaikenlaista profetiaa alkoi lennellä.

      • Anonyymi

        Profetian ja koronan lisäksi alkoi myös lennellä verisiä ysköksiä keuhkoputken pätkien joukossa.


    • Anonyymi

      Bill Gatesin salainen motiivi voi olla se että rokotteesta saa 20-kertaisen taloudellisen voiton, joka antaisi lisää miljardeja.
      Lisäksi hän on huomannut että raha antaa valtaa, vaikkapa WHO:ssa.

      Se että poliitikot saavat ihmiset paniikkiin, tarkoittaa vain että joukkohysteria on hyvä keino johtaa massoja. Nyt on talous saatu jamaan muutamalla pikku ohjeella, joita on jaettu muka vanhusten turvaamiseksi. Pikkuyrittäjät saadaan pois pelistä, ja suuryritykset lisäävät voittoaan.

      Itse rokote on järjetön, koska ensi talvena taas monet kuolevat flunssaan, ja koronavirus on ollut tunnettu jo 90 vuotta!

      Joten odottakaa vain covid20:n tuloa, ja sitten covid21, jne. Tai eläkää niinkuin ette olisi kuulleetkaan koronasta, ja olkaa flunssassa ilman paniikkia.

      Mitään numeroita tai siruja ei mahdu rokoteneulan läpi, sisähalkaisija lienee 0,3 millimetriä ja sirua varten tarvitaan kymmenen kertaa paksumpi neula!

      • Anonyymi

        Mutta kännykällä ilmoittaa että on rokotettu, se on uuden maailman valvontajärjestelmä. Hydrogeeninen rokotus on itseasiassa sirutus, joka on uuden maailman rokotuksia. Ihonalainen biotunniste, kvanttitatuointi, näkymätön koodi, RNA-teknologinen siru, nano-teknologinen rokote asennettavan seurantasirun injektioiminen ihmiskehoon, jonka avulla maailman kattava seurantajärjestelmä toimii.

        Raamatun mukaan ihmekeskeiset uskovat ottavat pedonmerkin eivätkä pidä siitä pedon merkkinä, he ovat täysin eksyksissä pedon merkin suhteen.

        Ilm. 19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Jumalan lasten kuuluu seurata ajain merkkejä ja valveutua hengessä rukoillen. Kristuskeskeisen uskonkasvun kautta saa valtavasti määrätöntä lepoa ja rauhaa sielulle eikä osallistu mustamaalaavien nimittäjien joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kännykällä ilmoittaa että on rokotettu, se on uuden maailman valvontajärjestelmä. Hydrogeeninen rokotus on itseasiassa sirutus, joka on uuden maailman rokotuksia. Ihonalainen biotunniste, kvanttitatuointi, näkymätön koodi, RNA-teknologinen siru, nano-teknologinen rokote asennettavan seurantasirun injektioiminen ihmiskehoon, jonka avulla maailman kattava seurantajärjestelmä toimii.

        Raamatun mukaan ihmekeskeiset uskovat ottavat pedonmerkin eivätkä pidä siitä pedon merkkinä, he ovat täysin eksyksissä pedon merkin suhteen.

        Ilm. 19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Jumalan lasten kuuluu seurata ajain merkkejä ja valveutua hengessä rukoillen. Kristuskeskeisen uskonkasvun kautta saa valtavasti määrätöntä lepoa ja rauhaa sielulle eikä osallistu mustamaalaavien nimittäjien joukkoon.

        Herää jo, ei sirua pystytä mitenkään etäseuraamaan. Kaikki se tieto, joka sirussa jo on, on käytännössä olemassa pankkikortissa, passissa, bonuskortissa, kännykässä jne. Tarkkaan ottaen suurin osa tiedosta ei ole edes niissä, vaan tietokannassa tietokoneilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kännykällä ilmoittaa että on rokotettu, se on uuden maailman valvontajärjestelmä. Hydrogeeninen rokotus on itseasiassa sirutus, joka on uuden maailman rokotuksia. Ihonalainen biotunniste, kvanttitatuointi, näkymätön koodi, RNA-teknologinen siru, nano-teknologinen rokote asennettavan seurantasirun injektioiminen ihmiskehoon, jonka avulla maailman kattava seurantajärjestelmä toimii.

        Raamatun mukaan ihmekeskeiset uskovat ottavat pedonmerkin eivätkä pidä siitä pedon merkkinä, he ovat täysin eksyksissä pedon merkin suhteen.

        Ilm. 19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Jumalan lasten kuuluu seurata ajain merkkejä ja valveutua hengessä rukoillen. Kristuskeskeisen uskonkasvun kautta saa valtavasti määrätöntä lepoa ja rauhaa sielulle eikä osallistu mustamaalaavien nimittäjien joukkoon.

        Sivusta. Uskon että petomerkkii ei laiteta väkisin. Se on valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo, ei sirua pystytä mitenkään etäseuraamaan. Kaikki se tieto, joka sirussa jo on, on käytännössä olemassa pankkikortissa, passissa, bonuskortissa, kännykässä jne. Tarkkaan ottaen suurin osa tiedosta ei ole edes niissä, vaan tietokannassa tietokoneilla.

        Maailman teknologinen kehitys kyllä menee sitä vauhtia, että jos tänään ei jotain ominaisuutta olekaan, huomenna se jo on kaikkien saatavilla. Sitä paitsi jotkut rahakkaat, keillä valta on, astelevat luultavasti ihan omia polkujaan kehitellen kaikkea jännää, mitä suurelle yleisölle ei edes kerrota.

        Ja ihminen on valitettavasti luonnostaan paha, joten vaikka jokin kehitettäisiin alunperin hyvään tarkoitukseen, kyllä joku sen keksii soveltaa johonkin vähemmän hyödylliseen. Viisas on lähtökohtaisesti vähän epäluuloinen kaikkea kohtaan, tutkii asioita ja kuuntelee kaikenlaisia mielipiteitä, ennen kuin päättää omalta kohdaltaan.

        Siksi onkin surullista, että Suomessa yritetään vaientaa ihmiset, jotka eivät ole samaa mieltä kuin suuri enemmistö. Suuri enemmistö on valitettavasti kannattanut aikoinaan miljoonia uhreja aiheuttaneita natseja ja kommunismiakin. Kaikki alkoi siitä, että toisinajattelijat vaiennettiin. Oikea tapa kohdata valheet on avoin, julkinen keskustelu, Sen sijaan mediat keskittyvät mustamaalaamiseen ja viihteeseen. Hyvin menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailman teknologinen kehitys kyllä menee sitä vauhtia, että jos tänään ei jotain ominaisuutta olekaan, huomenna se jo on kaikkien saatavilla. Sitä paitsi jotkut rahakkaat, keillä valta on, astelevat luultavasti ihan omia polkujaan kehitellen kaikkea jännää, mitä suurelle yleisölle ei edes kerrota.

        Ja ihminen on valitettavasti luonnostaan paha, joten vaikka jokin kehitettäisiin alunperin hyvään tarkoitukseen, kyllä joku sen keksii soveltaa johonkin vähemmän hyödylliseen. Viisas on lähtökohtaisesti vähän epäluuloinen kaikkea kohtaan, tutkii asioita ja kuuntelee kaikenlaisia mielipiteitä, ennen kuin päättää omalta kohdaltaan.

        Siksi onkin surullista, että Suomessa yritetään vaientaa ihmiset, jotka eivät ole samaa mieltä kuin suuri enemmistö. Suuri enemmistö on valitettavasti kannattanut aikoinaan miljoonia uhreja aiheuttaneita natseja ja kommunismiakin. Kaikki alkoi siitä, että toisinajattelijat vaiennettiin. Oikea tapa kohdata valheet on avoin, julkinen keskustelu, Sen sijaan mediat keskittyvät mustamaalaamiseen ja viihteeseen. Hyvin menee.

        Suuri enemmistö on valitettavasti kannattanut aikoinaan miljoonia uhreja aiheuttaneita natseja ja kommunismiakin.

        Ehei kuule. Kummatkaan eivät ole vapaissa vaaleissa päässeet lähellekään enemmistöä. Saksassakin natseilla oli jotain 37 prosentin kannatus kun he sumplivat vallan itselleen. Venäjän kommareilla 1917 vielä vähemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kännykällä ilmoittaa että on rokotettu, se on uuden maailman valvontajärjestelmä. Hydrogeeninen rokotus on itseasiassa sirutus, joka on uuden maailman rokotuksia. Ihonalainen biotunniste, kvanttitatuointi, näkymätön koodi, RNA-teknologinen siru, nano-teknologinen rokote asennettavan seurantasirun injektioiminen ihmiskehoon, jonka avulla maailman kattava seurantajärjestelmä toimii.

        Raamatun mukaan ihmekeskeiset uskovat ottavat pedonmerkin eivätkä pidä siitä pedon merkkinä, he ovat täysin eksyksissä pedon merkin suhteen.

        Ilm. 19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Jumalan lasten kuuluu seurata ajain merkkejä ja valveutua hengessä rukoillen. Kristuskeskeisen uskonkasvun kautta saa valtavasti määrätöntä lepoa ja rauhaa sielulle eikä osallistu mustamaalaavien nimittäjien joukkoon.

        >ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Virossa on tuota palavaa kiveä heti lahden takana. 🤔


      • >Itse rokote on järjetön, koska ensi talvena taas monet kuolevat flunssaan,

        Flunssaan ei kuole kukaan, se on vaaraton tauti. Influenssaan taas voi kuolla, ja siihen on rokotteita ollut jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Uskon että petomerkkii ei laiteta väkisin. Se on valinta.

        Isku selustaan: "Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat,ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin."

        PAKOTTAA KAIKKI OTTAMAAN.

        Lienet oikeassa alkuvaiheen suhteen, jolloin pedonmerkin ottaminen saattaa luultavasti olla vapaaehtoinen. Sen jälkeen otetaan kuristusote ihmisen omaisuudesta rikkailla ja köyhillä kauppanpääsy ruokaostoksille mahdollisuus on vain pedonmerkin ottaneita varten.

        Käteisestä halutaan eroon jotta homman saa toimimaan. Sodat taas vaikeuttavat jossain vaiheessa pedonmerkillä ostavien elämää.Mutta odoellaan Jeesusta pelastamaan eikä pedonmerkkiä oteta. Moni sanoo ylöstempauksen ajoituksen olevan ennen pedonmerkkiä mutta itse sanon vasn etten tiedä. Olen valmiina kaikkien vaihtoehtojen varalle. Ylöstempaus jännittää eniten sen osalta olenko mukana vai en. Kunpa olisin viisas neitsyt, kunpa nimeni olisi Elämän Kirjassa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Uskon että petomerkkii ei laiteta väkisin. Se on valinta.

        Pakkovalinta: ota pedonmerkki tai sitten...mitä seuraakaan.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää jo, ei sirua pystytä mitenkään etäseuraamaan. Kaikki se tieto, joka sirussa jo on, on käytännössä olemassa pankkikortissa, passissa, bonuskortissa, kännykässä jne. Tarkkaan ottaen suurin osa tiedosta ei ole edes niissä, vaan tietokannassa tietokoneilla.

        Et ilmeisesti tiedä uusimmasta tekniikasta mitään.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Itse rokote on järjetön, koska ensi talvena taas monet kuolevat flunssaan,

        Flunssaan ei kuole kukaan, se on vaaraton tauti. Influenssaan taas voi kuolla, ja siihen on rokotteita ollut jo kauan.

        Vuonna 2019 kausi-infulenssaan kuoli Suomessa n. 500 henkeä. Nämä olivat kaikki vanhoja ihmisiä. Kun vanhusten määrä lisääntyy, myös infulensaan kuolleiden määrä kasvaa. Ihminen kuolee johonkin joka tapauksessa.
        Ihmeellistä tässä on se että nyt sanotaan tänä vuonna kuolleen koronaan n. 450 henkeä. Kuitenkaan kokonaiskuolleisuus ei ole kasvanut. Myöskään infulenssan osalta. Ilmeisesti kaikki infulenssakuolemat laitetaan covid-19 syyksi. Suomessa kuolee vuosittain eri syistä n. 55 000 ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isku selustaan: "Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat,ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin."

        PAKOTTAA KAIKKI OTTAMAAN.

        Lienet oikeassa alkuvaiheen suhteen, jolloin pedonmerkin ottaminen saattaa luultavasti olla vapaaehtoinen. Sen jälkeen otetaan kuristusote ihmisen omaisuudesta rikkailla ja köyhillä kauppanpääsy ruokaostoksille mahdollisuus on vain pedonmerkin ottaneita varten.

        Käteisestä halutaan eroon jotta homman saa toimimaan. Sodat taas vaikeuttavat jossain vaiheessa pedonmerkillä ostavien elämää.Mutta odoellaan Jeesusta pelastamaan eikä pedonmerkkiä oteta. Moni sanoo ylöstempauksen ajoituksen olevan ennen pedonmerkkiä mutta itse sanon vasn etten tiedä. Olen valmiina kaikkien vaihtoehtojen varalle. Ylöstempaus jännittää eniten sen osalta olenko mukana vai en. Kunpa olisin viisas neitsyt, kunpa nimeni olisi Elämän Kirjassa.

        Commandohauis

        Ilm 13: 16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

        17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Mitähän käännöstä luet, ei kuulosta Raamatulta? Jakeessa ei sanota, että antikristus pakottaisi. Kuten tässä rokotteessakaan patistamista ei tee varsinaisesti valtio eikä YK, vaan firmat ja laitokset, jotka rajoittavat asiointia rokottamattomilta, ja rokotetut ihmiset, jotka paheksuvat, pilkkaavat, karttavat ja rankaisevat niitä, jotka kieltäytyvät rokotteesta. Ethän itse ole näin saattamassa ketään suostumaan? Jokaisen tulee itse saada päättää omasta kehostaan ja elämästään.

        Jos olet saanut mielenmuutoksen ja alkanut nähdä itsesi syntisenä, taivaaseen kelpaamattomana, ja olet ottanut vastaan Jeesuksen sovitustyön, voit luottaa pääseväsi mukaan. Tuo neitsytvertaus tarkoittaa Raamatun opettajien mukaan juutalaisia. Viisaat heistä tunnistavat Jeesuksen Messiaakseen jo nyt ja pääsevät häihin. Tyhmät jäävät ahdistuksen aikaan, mutta pelastuvat lopussa, jos ovat vielä hengissä.

        Näin ainakin olen sen ymmärtänyt. Jos olen väärässä, ja jäänkin tänne, joudun sitten suostumaan mestattavaksi ja sitä kautta osoitan uskoni Jeesukseen. Taidan ymmärtää, mitä tarkoitat. Ihmisen usko on heikko, ainakin uskon alussa. Olisi hyvä lukea Raamattua niin paljon kuin mahdollista, minunkin. Sieltä löytyy uskolle vahvistusta, ja ohjeet elämää ja ikuisuutta varten.


    • Anonyymi

      Mitä toi Osuuspankin nettipankkiin tunnistautumisen yhteydessä pyysi tarkastamaan henkilötiedot ennenkuin jatkaa. Kysyi siinä, et paljonko tienaan kuukaudessa, sillo läppäsin kiinni.
      Mitä ihmettä kaikki pittää kertoo sinne. Tympii.

    • Anonyymi

      1Tim.5:8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkin perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

    • Anonyymi

      Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6

    • Anonyymi

      Täytyy aina olla valtavan varovainen, kun eri ilmiöille syitä ja lähteitä etsii ja kuvaa. Kyllä maailmassa tapahtuu paljon pahaa. Ihmiset toimivat pahoin ja salakavalasti ilman salaliittljakin. On paljon myös hyvää. Kerran myös hyvä voittaa pahan, koska Jumala on itse hyvä ja hyvien puolella.

      Aina täytyy olla varovainen, kun nimiä sanoo pahojen asioiden yhteydessä. Siinä on kuitenkin aina se riski, että tuomitsee syyttömän. Näin tuomitsija voi tavallisena ihmisenäkin ottaa itsensä päälle valtavan taakan. Raamattu antaa ymmärtää, että jos syytöntä syyttää, syyttäjä itse saa syytöksensä päälleen. Siksi ei edes ylienkeli Mikael langennut herjaamaan tai syyttämään edes itseään paholaista, vaan nöyrästi sanoi: "Tuomitkoon Herra sinut!"
      Tällaista taivaallista asennetta meiltä ja kaikilta totuudellisilta Jumalan palvelijoilta odotetaan.
      Täytyy muistaa kuitenkin, että armon ovi on vielä auki. Jos tällaisiinkin synteihin on syyllistynyt, nyt on aika katua ja tehdä parannus! Kaikkea hyvää!

      • Anonyymi

        Täytyy myös olla valtava varovainen, kun Jumalan nimissä profetoi. Raamattu antaa ymmärtää, että Jumala ei pidä siitä, että Hänen nimessään profetoidaan väärin. Suomessa profetoidaan paljon ja se on olevinaan hienoa. Mutta monet profetiat eivät toteudu ja ne ovat silloin väärän profeetan antamia. Väärät profetiat lakaistaan maton alle ja sama meno jatkuu. Vääristä profetioista pitäisi tietysti tehdä parannus, mutta onneksi armon ovi on vielä auki, jotta tällaisiin synteihin syyllistyneet voivat katua ja tehdä parannuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy myös olla valtava varovainen, kun Jumalan nimissä profetoi. Raamattu antaa ymmärtää, että Jumala ei pidä siitä, että Hänen nimessään profetoidaan väärin. Suomessa profetoidaan paljon ja se on olevinaan hienoa. Mutta monet profetiat eivät toteudu ja ne ovat silloin väärän profeetan antamia. Väärät profetiat lakaistaan maton alle ja sama meno jatkuu. Vääristä profetioista pitäisi tietysti tehdä parannus, mutta onneksi armon ovi on vielä auki, jotta tällaisiin synteihin syyllistyneet voivat katua ja tehdä parannuksen.

        >> monet profetiat eivät toteudu ja ne ovat silloin väärän profeetan antamia <<

        Ei se vielä tee vääräksi profeetaksi, jos joku profetia pieleen menee. Jumalan käyttöastiat eli me ihmiset olemme enemmän taikka vähemmän epäpuhtaita, ja lihallisuutta ja omaa on aina mukana, profetioissakin. Profetoiminen on uudessa liitossa vajavaista, sanoo raamattu selvästi. Aitokin profeetta voi siis mennä joskus pieleen, jos hän onkin oman mielensä vallassa "profetoidessaan". Tälläisiä huteja olen ollut itsekin todistamassa profeetallisen ihmisen kohdalla. Herra on kuitenkin todistanut, että hän on silti profeetta, vaikka osa sanomasta olikin hänen omista asenteistaan johtuvaa. Profeetoilla on taipumusta ajatutua ns. itseaiheutettuun hurmokseen, kun Herralta tulee sanoma. Eli hyvän alun jälkeen alkaa se oma sielullinen vuodatus perään, kun ollaan vielä "tunnelmissa". Tauno Rantalainen, jota pidetään profeettana, onkin neuvonut, että usein profeetalta tulee ensisanoina ulos se, mikä on oikeasti Herrasta ja loppu on sitten sitä profeettaa itseään, jos vuodatus jatkuu pitkään.

        Ne profeetat, jotka olivat erehtymättömiä sanomaltaan, kelpuutettiin puheineen Jumalan sanana raamattuun, paitsi vanhaan testamenttiin, niin myös uuteen testamenttiin, kuten Jeesuksen profetiat, Agabuksen profetiat ja Johanneksen Ilmestyskirja. Raamatun kirjoittamisen jälkeen uudessa liitossa kukaan profetoiva ei enää saa sinne mitään lisätä, vaan uuden liiton profeetan sanoman on nyt pohjauduttava jo olemassa olevaan kirjoitettuun sanaan. Siksi kaikki jälkeen tehdyt oheiskirjat, kuten vaikkapa mormonin käsikirja yms., ovat esimerkkejä vääristä profetioista.

        Jos siis profetia on raamatun sanan vastainen, silloin on kysymys väärästä profetiasta. Jos joltain profeetalta sitten tulee jatkuvasti raamatunvastaisia profetioita, hänet voidaan sanan perusteella todeta vääräksi profeetaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy myös olla valtava varovainen, kun Jumalan nimissä profetoi. Raamattu antaa ymmärtää, että Jumala ei pidä siitä, että Hänen nimessään profetoidaan väärin. Suomessa profetoidaan paljon ja se on olevinaan hienoa. Mutta monet profetiat eivät toteudu ja ne ovat silloin väärän profeetan antamia. Väärät profetiat lakaistaan maton alle ja sama meno jatkuu. Vääristä profetioista pitäisi tietysti tehdä parannus, mutta onneksi armon ovi on vielä auki, jotta tällaisiin synteihin syyllistyneet voivat katua ja tehdä parannuksen.

        Totta! Tarkoitin vähän myös sitä. Jos vaikka rokotteen tuomitsee paholaisen juoneksi ja kuitenkin rokotteille on aina pelastettu tuhansien ihmisten henkiä niin kauan kuin niitä on tehty. Voi olla, että joku ei vääränlaisen propagandan vuoksi otakaan tarpeellista rokotetta ja hän vaikkka sairastuu ja kuolee. Toki väärää tietoa antanut voi olla ikään kuin syyllinen tällaisen ihmisen kuolemaan. Jumalahan näkee tämänkin.

        Rokotteet ovat myös lahjaa Jumalalta. Ihminen on saanut lahjaksi älyn ja luovuuden, joiden avulla ihmiskunta on monista vitsauksista päässyt eroon. Paljon pahoja tauteja on saatu kuriin, kun niitä on vuosikymmeniä käytetty. Esim. poliota Suomessa esiintyy enää hyvin harvoin. Kiitos huomautuksesta ja Siunausta!


    • Anonyymi

      "Aulikki Hartikainen pelottelee..."
      Joku TV7:n itseoppinut vääräprofeetta?

      Antakaa pelotella. Häntä ei tarvitse kuunnella. Itse en tunne, enkä kuuntele.

      Kaukosäätimellä voi vaihtaa kanavaa.
      ~

      • Anonyymi

        täysin liian paljon minkäänlaista painoarvoa antaa, - profetioille, helluntailaisuus on AINA ollut hyvin paljon , profeettojen, ja profetioihin uskomista, - ikään kuin Jumala puhuisi kuin puhui,
        Moosekselle. Meillä kaikilla on jo r a a m a t t u.


    • Anonyymi

      Se on ensimmäinen yhdysvaltaisyritys, joka haluaa asentaa mikrosirut työntekijöidensä ihon alle. BBC (24.7) uutisoi että Three Sgure Market-yritys tarjoaa kaikille työntekijöilleen mahdillisuutta, antaa ilmaiseksi käteensä riisinjyvän kokoinen mikrosiru. Sen avulla he voivat avata ovia yrityksen tiloissa, kirjautua tietokoneelle, ja jopa ostaa ruokaa yrityksen automaateista. Yhtiön 85 työntekijästä jo 50 on ilmoittanut haluavansa asennuttaa sirun.

    • Anonyymi

      Ottamalla rokotteen niin virus vain jalostuu.

    • Anonyymi

      Salaliittoteorioiden lisääntymiseen ovat osasyyllisiä THL.n asiantuntijat, jotka eivät ole jakaneet oikeaa tietoa kansalaisille. Tiewtämättömyys ja luuleminen synnyttävät aina kielteisiä ja totuuden vastaisia teorioita. Tämän tähden pitäisi jakaa oikeaa tietoa myös Raamatun opetuksista.

    • Anonyymi

      Aulikki Hartikainen profetoi toukokuussa 2014, että kolmen päivän päästä tulee valtava herätys, niin että kirkot tulevat ihan täyteen. Ei tullut. Tällä videolla on tämä surkeasti pieleen mennyt "profetia", mitä ei ollut antanut Jumala vaan väärä henki, jotka Hartikainen luulee Jumalaksi. Piipposet ovat lähteneet kulkemaan väärien henkien perässä.

      https://youtu.be/kWelF4f_aHU?t=41s

      Tuntuu siltä, että aika ajoin Aulikki Hartikainen profetoi tulevaksi kesäksi valtavaa herätystä, mutta ne eivät ole toteutuneet. Raamattu kieltää kuuntelemasta vääriä profeettoja, joten Hartikaisen kokoukseen ei saa mennä.

    • Anonyymi

      "Profeetta" Hartikainen epäilee rokotteen sisältävän mikrosiruja, onkohan hän ihan kaikissa ruumiin sielun voimissa?

      • Anonyymi

        Ei tunne ainakaan Raamattua, Raamatussa kun sanotaan, että pedonmerkillä ostetaan ja myydään. Hartikainen häpäisee uskovat näillä pedonmerkki puheillaan.


    • Anonyymi

      >> Aulikki Hartikainen pelottelee koronavirusrokotteella <<

      Miten se on mahdollista? Onhan telkkarissasi ja kaukosäätimessäsi virtanappi, josta telkkarisi saa sammuksiin.

    • Anonyymi

      Ei se mitään siitä mikrosirusta pääsee ihan helposti eroon siten että syö kilon Putinin paskaa ja juo litran Trumpin kusta päälle.

      • Anonyymi

        Entäs Kiinan paska tai Obama/Biden/Clintonin?
        Nämähän pelaavat samassa joukkueessa.
        On jo tehty päätös että Maailma jaetaan Kiinan ja siionistipankkiirien kesken. Venäjä hävitetään ja jaetaan. Siperia annetaan Kiinalle ja loput 'länsimaiden yhteisölle' eli siionisteille.
        Kyseessä on vanha Kalergi suunnitelma.
        Asiaan kuuluu myös väestönvaihto tummempaan Euroopassa.
        Myös tämä rokoteohjelma on osa tätä suunnitelmaa. Tarkoitus on tehdä ihmisistä passiivisia.
        Tästä syystä aivopesu Venäjää vastaan.


    • Anonyymi

      Mistä TV7 saa rahoituksensa? Ei kai valtion kassasta?

      • Anonyymi

        TV7 toimii lahjoitusvaroilla, ja lahjoitusvarat ovat peräisin kyseisen kanavan katsojilta.

        En kyllä yhtään hämmästyisi, vaikka huomattava osa lahjoitusrahoista olisikin alun perin lähtöisin valtion kassasta, eli toimeentulotuista, eläkkeistä ja vastaavista. Ihan täyspäiset eivät anna latiakaan moisen huuhaa-kanavan tukemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 toimii lahjoitusvaroilla, ja lahjoitusvarat ovat peräisin kyseisen kanavan katsojilta.

        En kyllä yhtään hämmästyisi, vaikka huomattava osa lahjoitusrahoista olisikin alun perin lähtöisin valtion kassasta, eli toimeentulotuista, eläkkeistä ja vastaavista. Ihan täyspäiset eivät anna latiakaan moisen huuhaa-kanavan tukemiseen.

        Eikös työeläkkeet ole ihmisten omia rahoja?


    • Anonyymi

      Miten tällainen valehtelija ja itsensä suureksi profeetaksi koroittanut saa toimia?Hänen persoonansa on niin kylmä,peloittava,ei hoitava.

    • Anonyymi

      Petri Paavolan selittää Youtube-videolla, että koronarokoteen tarkoitus on uh,rata lapsia Saata,nalle.

      Tässä on suora linkki ao. kohtaan:

      https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1321

    • Anonyymi

      Tässä on taustalla vaarallinen harhaoppi, joka tulee USA:sta pastori Chris:n saarnoista.
      Piipposet kaupittelevat omilla sivuillaan hänen puheitaan. Sanoma esim. että Covid 19 on eliitin keksimä harha, jolla saadaan aailma hallintaan, kun rokotteisiin pannaan mikrosivuja. Esirukouksien avulla levitetään tällaisia harhoja, ja TV7 kanavalla. Olen järkyttynyt.

      • Anonyymi

        Tästäkin murheestä olisi välttynyt, jos olisi uskonut Raamattua: nainen vaitkoon seurakunnassa. Sen takia ei muutenkaan pidä kuunnella naispastoreita, koska naispappeus on syntiä.


    • Anonyymi

      Tämän rokotevastaisuuden yhteys okkultismiin on jo tuotu esiin täällä.
      Samaten tiedetään rokotevastaisuuden yhteys luonnonlääketieteeseen.
      Molemmat on tiedetty vuosia.

      Nyt sitten mukaan on liittynyt joitakin uskoviakin, mikä on uusi, ja varsin minimaalinen lisä asiaan. Rokotteiden vaarallisuuteen uskovat marginaalikristityt.

      Jos toimittajat tahtovat löytää alkujäljille tässä rokotehysteriassa, niin heidän pitäisi mennä jonkun uushenkisen, ufologin, okkultistin, luontaishoitoihin perehtyneen, elävää ravintoa syövän, kukkaislasten perillisen ja uususkontojen edustajien pakeille. Mitään kristittyjen keksintöä tämä rokotehysteria ei nimittäin alkujaan ole.

      Ja ensimmäinen ihminen on nyt sitten jo rokotettu, joten voimme alkaa seurata käytännössä, kuka on ollut rokotteen suhteen oikeassa.

      • Anonyymi

        Koronan testirokotteita saaneet on rokotettu noin 7-8 kk sitten jo. Heidän kohdallaan ei ole uutisoitu haitoista, saati sitten myrkkykuolemista.

        Nyt sitten seurataan Irlannin mummoa silmä kovana, joka sai Pfizerin rokotteen ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronan testirokotteita saaneet on rokotettu noin 7-8 kk sitten jo. Heidän kohdallaan ei ole uutisoitu haitoista, saati sitten myrkkykuolemista.

        Nyt sitten seurataan Irlannin mummoa silmä kovana, joka sai Pfizerin rokotteen ensimmäisenä.

        Ei haittoja eikä kuolemia? Entä newyorkilainen pappi, joka pian rokotteen otettuaan kuoli? Entä kaikki ne, jotka ovat saaneet valtavia paiseita ympäri kehoaan? Ilmestyskirjassa puhutaan pahoista paiseista, jotka tulevat niihin, jotka ottivat pedon merkin. Tätä rokotettahan annetaan kahdesti, vai oliko jopa kolmesti. Ja tämähän on aivan uudentyyppinen ja uskomattoman nopeasti läpiviety rokote. Tai joko sitä suunniteltiin kauankin, mutta siitähän ei voi puhua, koska se saisi näyttämään ikäänkuin virus ja rokote ovat etukäteen suunniteltuja.

        Youtube kanava NTEB (now the end begins) käsitteli tätä asiaa uusimmassa puheessaan, ja tänään on luvassa vielä yksityiskohtaisempaa faktaa asiasta.


    • Anonyymi

      Aito hoosealaisuus tarkoittaa oikeita asioita.

      • Anonyymi

        Hoosiannalaisuus on vielä luotettavampaa.


    • Anonyymi

      Osaa ihmisistä on todella helppo johtaa harhaan näillä salaliittoteorioilla. Mutta että oppineet ja lukeneet menevät samaan ansaan. Yhteistä näille on ettei asiantuntijoihin luoteta. Näitä aulikkeja oli jo satojavuosia sitten kun uskottiin noituuteen, mutta luulisi harhaisuuden loppuneen tietoyhteiskunnan myötä.

    • Anonyymi

      Minä usko salaliittoteoriaan ja se salaliittoteoria on ihan totta. Suurin salaliitto mikä on, on se että saatana on olemassa ja se haluaa tuhota kaikki ihmiset ja ensisijaisesti uskovat keinollamillä hyvänsä. Mutta Jeesus kuningas tulee kukistamaan tämän vihoillisen jalkainsa alle Halleluja!

    • Anonyymi

      Hartikaisen opetukset ja profetiat ovat menneet pieleen, joten rokote on turvallinen.

    • Anonyymi

      ymmärtäisivät vetäytyä eläkkeelle nämä hartikaiset ja vastaavat, sinne h ekuitenkin päätyvät ennen pitkää.

      mitä hyötyä on kaikenlaisesta sekavasta touhuiluista ja profetioista, kuka niitä tarvitsee kun mikään ei toimi eikä toteudu !

      • Anonyymi

        Aivan, ja edesvastuutonta puhetta kristityltä ihmiseltä. Miksihän koulujakin käyneet ihmiset alkavat sekoilemaan kun tulevat uskoon.


    • Anonyymi

      Turun Sanomat 8.12.2020:

      Runosmäessä on jaettu ainakin maanantaina nelisivuista lehtistä, missä väitetään sekä koronaepidemian että siihen liittyvien torjuntatoimien olevan peräti ihmiskunnan suurin huijaus.

      Turun Sanomien lukijan lähettämien kuvien perusteella esitteessä kannustetaan kansalaisia muun muassa kieltäytymään rokotteesta. Tekstin mukaan tartunta ”ei ole mahdollista” ulkoilmassa.

      Kirjoittajien mukaan aiheesta ei saisi puhua vapaasti mediassa, joten tietolehtinen on tapa tavoittaa ihmisiä.

      Esitteessä on myös nettiosoitteita, joista kirjoittajien mukaan asiaa voi tutkia lisää. Esimerkiksi ensimmäinen linkeistä johtaa ”Außerparlamentarischer Corona Untersuchungsausschuss” -nimiselle sivustolle, joka voitaisiin kääntää Ulkoparlamentaariseksi koronatutkintakomiteaksi. Osa linkeistä johtaa muun muassa videopalvelu lbry.tv -sivustolle.

      Sen tarkempia lähteitä tai viitteitä esitteen tiedoissa ei ole. Ainoa viittaus on maininta ”terveysasiantuntijoiden avoimesta kirjeestä kaikille viranomaisille Belgiassa”.

      Toimitukseen yhteyttä ottaneen lukijan mukaan esite jaettiin koteihin postiluukuista.

      – Kun vilkaisin, kuka oven takana oli, siellä näytti olevan nuori kaveri suuren repun tai salkun kanssa, josta hän niitä jakeli.

      Kuvat lähettänyt lukija onkin huolissaan, että lehtisen sanomaan voi moni uskoa.

      – Mielestäni tämä on aika vastuutonta, kun ihmiset voivat uskoa virallisen näköistä esitettä helpostikin.

      Lääketieteen tohtori , professori Juhani Knuuti naurahtaa suoraan, että esite kannattaa heittää joko paperinkeräykseen tai silppuriin.

      – Silppuri on parempi, paperinkeräyksessä se jää vielä elämään. Tai voi sen saunanpesäänkin heittää.

    • Anonyymi

      Turha pelko pois, seurakunta ei odota Antikristusta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on uunituore Petri Paavolan video, missä hän on joutunut nyt selittelemään sanomisiaan. Siinä Paavola selittää lisää salaliittoteoriastaan siitä, että koronarokote olisi lääkemyrkky.

        Paavolan mukaan koronarokote on lääkemyrkky, joka olisi ennustettu Ilmestyskirjan jakeessa 18:23.

        Ilm 18:23: Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.

        Alkutekstissä on kreikkalainen sana pharmakeia, joka voi tarkoittaa myrkkyä, huumetta, lääkettä ja myös taikakeinoja. https://biblehub.com/greek/5331.htm

        Ilmestyskirjan kääntäjät ovat tehneet sen valinnan asiayhteydestä, että kyseessä olisi taikuus, ei niinkään huume tai myrkky. https://biblehub.com/text/revelation/18-23.htm

        Lääkemyrkkyjä voidaan käyttää taikuudessa, mutta Paavolan tulkinta jakeen sisällöstä voi olla ratkaisevalla tavalla väärä. Yksittäistä koronarokotetta ei voitane liittää sanaan pharmakeia, joka kääntäjien mukaan tarkoittaa yleisesti ottaen taikakeinoja. On mahdollista, että Petri Paavola on erehtynyt tämän takia ratkaisevalla tavalla.

        Petri Paavola on kommentoinut toisella Youtube-videolla myös Ilmestyskirjaa ja sen jaetta Ilm 11:1,2. Petri Paavola väittää, ettei jakeessa Ilm 11:1 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä. Ongelmaksi hänelle on tullut se, että siinä sanotaan Jerusalemin temppelin olevan Jumalan temppeli eikä Antikristukseen temppeli. Hänen pitää siis saada jotenkin kumottua sellainen ajatus, ettei kyse ole rakennuksesta, joka olisi Jumalan temppeli. Paavola perustelee kantaansa siten, että koska jakeessa ei mainita mittaustulosta, niin se ei voi tarkoittaa rakennusta. Tässä on suora linkki Paavola opetukseen:

        https://youtu.be/eJPwh3-c5og?t=2653

        "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. " (Ilm 11:1,2)

        Paavola opettaa jakeen olennaisesti väärin. Kysymys on Jerusalemin kolmannesta temppelistä, joka on rakennus. Sellainen selitys, että jae kertoo ihmisistä Jumalan temppelinä on kaukaa haettu selitys, eikä jakeet sellaista voi tarkoittaa missään nimessä tarkoittaa, koska ne kertovat temppeli-rakennuksesta, joka on viimeisellä vuosiviikolla olemassa Jerusalemissa.

        Jakeessa 11:1 kehotetaan mm. laskemaan temppelissä rukoilevat. Minun mielestä laskennan tulos on ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja se tarkoittaa todennäköisesti 144000 tai he ovat ainakin tuloksessa mukana. Heille annettiin myös sinetti, jottei vitsaukset vahingoita heitä. Laskemisella ja merkillä Ilmestyskirja viittaa myös Hesekielin kirjan lukuun 9, jossa laskettiin ja merkittiin vanhurskaat ihmiset, jotka välittivät tuhon.

        Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse.

        Ilmestyskirjan väärentämisestä on muuten säädetty kadotustuomio:

        Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

        Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?

        2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on uunituore Petri Paavolan video, missä hän on joutunut nyt selittelemään sanomisiaan. Siinä Paavola selittää lisää salaliittoteoriastaan siitä, että koronarokote olisi lääkemyrkky.

        Paavolan mukaan koronarokote on lääkemyrkky, joka olisi ennustettu Ilmestyskirjan jakeessa 18:23.

        Ilm 18:23: Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.

        Alkutekstissä on kreikkalainen sana pharmakeia, joka voi tarkoittaa myrkkyä, huumetta, lääkettä ja myös taikakeinoja. https://biblehub.com/greek/5331.htm

        Ilmestyskirjan kääntäjät ovat tehneet sen valinnan asiayhteydestä, että kyseessä olisi taikuus, ei niinkään huume tai myrkky. https://biblehub.com/text/revelation/18-23.htm

        Lääkemyrkkyjä voidaan käyttää taikuudessa, mutta Paavolan tulkinta jakeen sisällöstä voi olla ratkaisevalla tavalla väärä. Yksittäistä koronarokotetta ei voitane liittää sanaan pharmakeia, joka kääntäjien mukaan tarkoittaa yleisesti ottaen taikakeinoja. On mahdollista, että Petri Paavola on erehtynyt tämän takia ratkaisevalla tavalla.

        Petri Paavola on kommentoinut toisella Youtube-videolla myös Ilmestyskirjaa ja sen jaetta Ilm 11:1,2. Petri Paavola väittää, ettei jakeessa Ilm 11:1 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä. Ongelmaksi hänelle on tullut se, että siinä sanotaan Jerusalemin temppelin olevan Jumalan temppeli eikä Antikristukseen temppeli. Hänen pitää siis saada jotenkin kumottua sellainen ajatus, ettei kyse ole rakennuksesta, joka olisi Jumalan temppeli. Paavola perustelee kantaansa siten, että koska jakeessa ei mainita mittaustulosta, niin se ei voi tarkoittaa rakennusta. Tässä on suora linkki Paavola opetukseen:

        https://youtu.be/eJPwh3-c5og?t=2653

        "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. " (Ilm 11:1,2)

        Paavola opettaa jakeen olennaisesti väärin. Kysymys on Jerusalemin kolmannesta temppelistä, joka on rakennus. Sellainen selitys, että jae kertoo ihmisistä Jumalan temppelinä on kaukaa haettu selitys, eikä jakeet sellaista voi tarkoittaa missään nimessä tarkoittaa, koska ne kertovat temppeli-rakennuksesta, joka on viimeisellä vuosiviikolla olemassa Jerusalemissa.

        Jakeessa 11:1 kehotetaan mm. laskemaan temppelissä rukoilevat. Minun mielestä laskennan tulos on ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja se tarkoittaa todennäköisesti 144000 tai he ovat ainakin tuloksessa mukana. Heille annettiin myös sinetti, jottei vitsaukset vahingoita heitä. Laskemisella ja merkillä Ilmestyskirja viittaa myös Hesekielin kirjan lukuun 9, jossa laskettiin ja merkittiin vanhurskaat ihmiset, jotka välittivät tuhon.

        Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse.

        Ilmestyskirjan väärentämisestä on muuten säädetty kadotustuomio:

        Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

        Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?

        2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

        Petri Paavola ei ole saanut yhtään ihmistä käännytettyä vanhurskaaseen uskoon, mutta on saanut kristityt naurunalaiseksi muun yhteyskunnan silmissä. Se on Paavolan hedelmä. Paavola on väärä profeetta.


    • Anonyymi

      Jer.7:34 Ja minä lopetan Juudan kaupungeista ja Jerusalemin kaduilta riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, sillä maan on tuleva raunioksi. Jer.16:9 Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Katso, minä lopetan tässä paikassa teidän silmienne edessä teidän päivinänne riemun ja ilon huudon yljälle ja morsiamelle. Jer.25:10 Minä hävitän heidän keskuudestaan riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja morsiamelle, käsikivien äänen ja lampun valon. Ilm.18:22-24

    • Anonyymi

      Pelko pois Rosmari lauloi Georg Malmsten aikoi naan. Sitä samaa vousi laulaa Hartikainen ja kni.

      Piristää kummasti.

    • Anonyymi

      Jes.24:7-11 Viini murehtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat. Loppunut on vaskirumpujen riemu, lakannut remuavaisten melu, loppunut kanteleitten riemu. Ei laulaen viiniä juoda, väkijuoma käy karvaaksi juojillensa. Kukistettu on autio kaupunki, joka talo teljetty, sisään pääsemätön. Viinistä on kaduilla valitus, ilo on mennyt mailleen, riemu maasta paennut.

      • Anonyymi

        Minun Raamatussani suomennos v. 1992 sanotaan sama näin:
        7 Rypäeen mehu ehtyy,
        viiniköynnökset kuivuvat
        ja kaikki ilosydämiset alkavat huokailla.
        8. Rumpujen riemu vaimenee,
        iloinen kohina hiljenee, vaikenee harppujen ääni.
        9. Enää ei juoda viiniä, ei lauleta,
        juoma on käynyt juojilleen karvaaksi.
        10. Kauounki on kukistunut,
        se on sekasorron vallassa,
        jokainen ovi on sisältä teljetty.
        11. Kujilta kaikuu valitus viinin loppumisesta,
        kaikki ilo on poissa, riemnu on maasta paennut.

        Tämä valitusvirsi siitä, että viini on juhlijoilta loppunut! Sekö jt:n maailmaa horjuttaa? Luulin että olette absolutisteja.
        Mistä Raamatusta edeltäjä on jakeensa ottanut?


    • Anonyymi

      KR 1933-1938. Jes.24:7 Viini murehtii, viiniköynnös kuihtuu, kaikki ilomieliset huokaavat. Jes.24:7 Biblia (1776) Viina katoo, viinapuu surkastuu, ja kaikki, jotka sydämestänsä iloisia olivat, huokaavat.

      • Anonyymi

        kyllä on synkät raamatunjakeet, hakemalla haetaan oikein synkkää.

        "Älkää peljätkö, sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle"
        Luuk: 2: 10


    • Päivi Räsänen aikoo ottaa koronarokotuksen heti kun mahdollista.

      • Anonyymi

        Sirua ei voi asentaa tavallisella rokotusneulalla. vaan tarvitaan vahvempi pruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirua ei voi asentaa tavallisella rokotusneulalla. vaan tarvitaan vahvempi pruutta.

        Hyvä kommentti! Jos ihmisiä huijataan rokotteen avulla ottamaan pedon merkki, kyllä oikeudenmukainen Jumala tekee sellaisen merkin sitten tyhjäksi. Kyllä ihminen aina tietää ottavansa pedon merkin, kun se kohdalle tulee. Voihan vaikka rokotuksen ottaessaan rukoilla Jumalaa siunaamaan sitä tilannetta, ettei mitään pahaa tapahtuisi. Ja täytyykin mielestäni rukoilla. Ihminenhän menee ottamaan silloin lääkettä tiettyä vakavaa tautia vastaan, ei pedon merkkiä. Tottakai aina kannattaa olla terveellä tavalla varovainen ja kriittinen. Kyllä esimerkiksi nyt rokotuksen saavat englantilaiset toimivat aika hyvinä koeihmisinä meille suomalaisille. Aika äkkiä varmasti haitat alkavat näkyä siellä, jos rokote niitä aiheuttaa. Uskon kuitenkin, että rokote ei aiheuta haittoja, mutta se tiedetään, että virus on valtavia haittoja ja tuhoja jo aiheuttanut. Pysytään järkevinä rukouksen hengessä. Olkaa Siunattuja! Ps. Kyllä nämä ihmiset ihan hyvääkin asiaa puhuvat paljon esim TV seiskassa. Siunausta myös heille!


      • Päivi Räsäsestä tulee siis Aulikki Piipposen näkökulmasta pedon merkin kantaja.


      • KTS kirjoitti:

        Päivi Räsäsestä tulee siis Aulikki Piipposen näkökulmasta pedon merkin kantaja.

        Kuten Pekka Reinikaisestakin.


      • Anonyymi

        Jos Räsänen ottaa rokotteen, taidankin vetää takapakkia 🤣


    • Anonyymi

      Kiinassahan tuo valvonta on toteutettu ilman rokotusta täydellisesti. Ei edes kasvomaski pelasta, aina on jotain kasvoista näkyvissä mistä tunnistaa. Ja tunnistinlaitteita on kaikkialla. Kehitteillä on laite joka paljastaisi myös ajatuksia.

      • Anonyymi

        Juuri tuli televisiosta sellaista, että Shanghaissa on joka 9 metri valvontakamera. Niissä on nykyään kasvojentunnistusohjelmat. Ihmisiä valvotaan kuin Orwelin romaanissa Isoveli.


    • Anonyymi

      Aulikki Hartikainen-Piipponen sanoi näin TV7:n ohjelmassa:

      "Se mikä tästä rokotteesta tekee mielenkiintoisen, että se pitää sisällään ihmiseen laitettavan mikrosirun eli pedon merkin."

      Tässä on suora linkki ko. kohtaan arkistossa olevaan videoon:

      https://areena.yle.fi/1-50278156?seek=454

      Ilmestyskirjan mukaan pedon merkki otetaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Rokotteet annetaan yleensä pakaralihakseen tai heikomman vasemman käden olkapäähän. Sellainen rokote ei siis voi olla Ilmestyskirjan tarkoittama pedon merkki, koska sitä ei oteta oikeaan käteen tai otsaan.

    • Anonyymi

      voi parkaa aulikkia kun vitsii puhua aiheest a josta ei yhtään mitään tiedä ei hajuakaan hänellä mikä on tekninen taso siruun nähden ja puhuu rokotteen nukana muka menevästä ei hyvää yötä sentään !

      onko aulikki kuullut sellaisesta pikkuasiasta kuin veritulppa, tulppa tarkoittaa sitä että verenkierrossa on verihiutaleita isompia osasia, mitenkä mahtaa olla jos siellä uiskentelee kuin riisikattilan pesuvedessä tavaraa !?

      koita nyt aulikki hiukan skarpata ja puhu vast asitten jos on puhuttavaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on uunituore Petri Paavolan video, missä hän on joutunut selittelemään sanomisiaan. Siinä Paavola selittää lisää salaliittoteoriastaan, että koronarokote olisi lääkemyrkky.

        Paavolan mukaan koronarokote on lääkemyrkky, joka olisi ennustettu Ilmestyskirjan jakeessa 18:23.

        Ilm 18:23: Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.

        Alkutekstissä on kreikkalainen sana pharmakeia, joka voi tarkoittaa myrkkyä, huumetta, lääkettä ja myös taikakeinoja. https://biblehub.com/greek/5331.htm

        Ilmestyskirjan kääntäjät ovat tehneet sen valinnan asiayhteydestä, että kyseessä olisi taikuus, ei niinkään huume tai myrkky. https://biblehub.com/text/revelation/18-23.htm

        Lääkemyrkkyjä voidaan käyttää taikuudessa, mutta Paavolan tulkinta jakeen sisällöstä voi olla ratkaisevalla tavalla väärä. Jae puhuu mielen hallinnasta, lumoamisesta ja harhaanjohtamisesta, mikä ei ole rokottamisen tarkoitus eikä rokote sitä muutenkaan tee. Yksittäistä koronarokotetta ei voitane liittää sanaan pharmakeia, joka kääntäjien mukaan tarkoittaa yleisesti ottaen taikakeinoja. Taikakeinoilla voidaan manipuloida ihmisen mieltä ja johtaa harhaan. On mahdollista, että tämän takia Petri Paavola on erehtynyt ratkaisevalla tavalla.

        Petri Paavola on kommentoinut toisella Youtube-videolla myös Ilmestyskirjaa ja sen jaetta Ilm 11:1,2. Petri Paavola väittää, ettei jakeessa Ilm 11:1 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä. Ongelmaksi hänelle on tullut se, että siinä sanotaan Jerusalemin temppelin olevan Jumalan temppeli eikä Antikristukseen temppeli. Hänen pitää siis saada jotenkin kumottua sellainen ajatus, ettei kyse ole rakennuksesta, joka olisi Jumalan temppeli. Paavola perustelee kantaansa siten, että koska jakeessa ei mainita mittaustulosta, niin se ei voi tarkoittaa rakennusta. Tässä on suora linkki Paavola opetukseen:

        https://youtu.be/eJPwh3-c5og?t=2653

        "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. " (Ilm 11:1,2)

        Paavola opettaa jakeen olennaisesti väärin. Kysymys on Jerusalemin kolmannesta temppelistä, joka on rakennus. Sellainen selitys, että jae kertoo ihmisistä Jumalan temppelinä on kaukaa haettu selitys, eikä jakeet sellaista voi tarkoittaa missään nimessä tarkoittaa, koska ne kertovat temppeli-rakennuksesta, joka on viimeisellä vuosiviikolla olemassa Jerusalemissa.

        Jakeessa 11:1 kehotetaan mm. laskemaan temppelissä rukoilevat. Minun mielestä laskennan tulos on ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja se tarkoittaa todennäköisesti 144000 tai he ovat ainakin tuloksessa mukana. Heille annettiin myös sinetti, jottei vitsaukset vahingoita heitä. Laskemisella ja merkillä Ilmestyskirja viittaa myös Hesekielin kirjan lukuun 9, jossa laskettiin ja merkittiin vanhurskaat ihmiset, jotka välittivät tuhon.

        Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse.

        Ilmestyskirjan väärentämisestä on muuten säädetty kadotustuomio:

        Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

        Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?

        2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on uunituore Petri Paavolan video, missä hän on joutunut selittelemään sanomisiaan. Siinä Paavola selittää lisää salaliittoteoriastaan, että koronarokote olisi lääkemyrkky.

        Paavolan mukaan koronarokote on lääkemyrkky, joka olisi ennustettu Ilmestyskirjan jakeessa 18:23.

        Ilm 18:23: Enää ei nähdä lampun valoa, ei kuulla sulhasen, ei morsiamen iloista ääntä. Sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, sinä lumosit noitakeinoillasi kansat ja johdit ne harhaan.

        Alkutekstissä on kreikkalainen sana pharmakeia, joka voi tarkoittaa myrkkyä, huumetta, lääkettä ja myös taikakeinoja. https://biblehub.com/greek/5331.htm

        Ilmestyskirjan kääntäjät ovat tehneet sen valinnan asiayhteydestä, että kyseessä olisi taikuus, ei niinkään huume tai myrkky. https://biblehub.com/text/revelation/18-23.htm

        Lääkemyrkkyjä voidaan käyttää taikuudessa, mutta Paavolan tulkinta jakeen sisällöstä voi olla ratkaisevalla tavalla väärä. Jae puhuu mielen hallinnasta, lumoamisesta ja harhaanjohtamisesta, mikä ei ole rokottamisen tarkoitus eikä rokote sitä muutenkaan tee. Yksittäistä koronarokotetta ei voitane liittää sanaan pharmakeia, joka kääntäjien mukaan tarkoittaa yleisesti ottaen taikakeinoja. Taikakeinoilla voidaan manipuloida ihmisen mieltä ja johtaa harhaan. On mahdollista, että tämän takia Petri Paavola on erehtynyt ratkaisevalla tavalla.

        Petri Paavola on kommentoinut toisella Youtube-videolla myös Ilmestyskirjaa ja sen jaetta Ilm 11:1,2. Petri Paavola väittää, ettei jakeessa Ilm 11:1 tarkoiteta rakennusta vaan ihmisiä. Ongelmaksi hänelle on tullut se, että siinä sanotaan Jerusalemin temppelin olevan Jumalan temppeli eikä Antikristukseen temppeli. Hänen pitää siis saada jotenkin kumottua sellainen ajatus, ettei kyse ole rakennuksesta, joka olisi Jumalan temppeli. Paavola perustelee kantaansa siten, että koska jakeessa ei mainita mittaustulosta, niin se ei voi tarkoittaa rakennusta. Tässä on suora linkki Paavola opetukseen:

        https://youtu.be/eJPwh3-c5og?t=2653

        "Sitten minulle annettiin mittakeppi, joka oli kuin sauva, ja minulle sanottiin: "Mene mittaamaan Jumalan temppeli ja alttari ja laske ne, jotka siellä rukoilevat. Temppelin ulompaa esipihaa älä kuitenkaan lue mukaan, jätä se mittaamatta, sillä se on annettu vieraiden kansojen haltuun. Ne polkevat pyhää kaupunkia neljänkymmenenkahden kuukauden ajan. " (Ilm 11:1,2)

        Paavola opettaa jakeen olennaisesti väärin. Kysymys on Jerusalemin kolmannesta temppelistä, joka on rakennus. Sellainen selitys, että jae kertoo ihmisistä Jumalan temppelinä on kaukaa haettu selitys, eikä jakeet sellaista voi tarkoittaa missään nimessä tarkoittaa, koska ne kertovat temppeli-rakennuksesta, joka on viimeisellä vuosiviikolla olemassa Jerusalemissa.

        Jakeessa 11:1 kehotetaan mm. laskemaan temppelissä rukoilevat. Minun mielestä laskennan tulos on ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja se tarkoittaa todennäköisesti 144000 tai he ovat ainakin tuloksessa mukana. Heille annettiin myös sinetti, jottei vitsaukset vahingoita heitä. Laskemisella ja merkillä Ilmestyskirja viittaa myös Hesekielin kirjan lukuun 9, jossa laskettiin ja merkittiin vanhurskaat ihmiset, jotka välittivät tuhon.

        Mitä tulee temppelin koon mittaamiseen, niin se viittaa Hesekielin kirjan lukuihin 40-44, jossa Hesekielille annettiin tehtäväksi mitata kepillä temppelin mittasuhteet. Nämä mittauskäskyt ovat siis viitteitä muuhun kohtaan Raamattua, jotka antavat tarkempaa tietoa, mistä on kyse.

        Ilmestyskirjan väärentämisestä on muuten säädetty kadotustuomio:

        Ilm 22:18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

        Miten Petri Paavola voi enää välttää kadotustuomion?

        2 Piet 3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

        Sekä lääkemyrkky että lumous vaikuttavat hallitsevasti tai hallitsevuutta hakevasti mieleen: eksymiseen.

        Lääkemyrkky voi aikaansaada lumouksenkaltaisen olotilan.

        Moni on saatanan lumoissa tietämättään tai osittain sen oivaltaen , mutta kieltää Totuuden itseltään voimakkaan valheaivopesun ja perheväkivaltauhkan takia: väkivaltauskoonnot eli epäjumalan saatanan palvonnat.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lumous


    • Hetken katsoin ja mitä näin.

      Meillä on tällaista kanavaa ja tuollaista, anna rahaa.

      🤦‍♂️

      Jumala tai mammona ☝️

      Ottaa sen raamatun käteen ja Jeesusta sieltä!
      Avoimin sydämin Hänet neuvomaan elämääsi.

      Ei siinä tuollaisia rahan moukujia tarvita, hyi hitto.

    • Anonyymi

      Kyllä Aulikki Hartikainen ja Peräkylän Pertsa tietävät paremmin kuin koulutetut tiedemiehet 🤣😂. Vakavasti ottaen kyseessä on ihmisten täydellisestä harhaanjohtamista ja vielä on kyse ”muka uskovista” ihmisistä. Häpeän!!!

    • Anonyymi

      Aulikki ja Veijo saavat rahaa jokaisesta videonsa katselukerrasta.
      Tottakai he puhuvat potaskaa, lisäähän se ihmisten uteliasuutta ja näin lisää katselukertoja., ja rahhantuloa huomattavasti...
      . Onhan rva Hartikaisella sitten enemmän rahaa mm. kasvojenkohotusleikkauksiin, ja lienee herrakin laittanut Botoxia ryppyihin.....? ...Kovin siloisilta molempien kasvot näyttävät...

      • Anonyymi

        Aulikki Hartikainen profetoi toukokuussa 2014, että kolmen päivän päästä tulee valtava herätys, niin että kirkot tulevat ihan täyteen. Ei tullut. Tällä videolla on tämä surkeasti pieleen mennyt "profetia", mitä ei ollut antanut Jumala vaan väärä henki, jotka Hartikainen luulee Jumalaksi. Piipposet ovat lähteneet kulkemaan väärien henkien perässä.

        https://youtu.be/kWelF4f_aHU?t=41s

        Tuntuu siltä, että aika ajoin Aulikki Hartikainen profetoi tulevaksi kesäksi valtavaa herätystä, mutta ne eivät ole toteutuneet. Raamattu kieltää kuuntelemasta vääriä profeettoja, joten Hartikaisen kokoukseen ei saa mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aulikki Hartikainen profetoi toukokuussa 2014, että kolmen päivän päästä tulee valtava herätys, niin että kirkot tulevat ihan täyteen. Ei tullut. Tällä videolla on tämä surkeasti pieleen mennyt "profetia", mitä ei ollut antanut Jumala vaan väärä henki, jotka Hartikainen luulee Jumalaksi. Piipposet ovat lähteneet kulkemaan väärien henkien perässä.

        https://youtu.be/kWelF4f_aHU?t=41s

        Tuntuu siltä, että aika ajoin Aulikki Hartikainen profetoi tulevaksi kesäksi valtavaa herätystä, mutta ne eivät ole toteutuneet. Raamattu kieltää kuuntelemasta vääriä profeettoja, joten Hartikaisen kokoukseen ei saa mennä.

        Äärettömän väkevää julistusta! Enpä ole upeampaa koskaan nähnyt. Aalikki puhuu pelkkää paskaa, mutta miten hän sen tekee! Tuokin 7-vuotias puppendaali on haudattu yhtä monen sylen syvyyteen, ja yhä uusia ehdottoman oikeita profetioita pukkaa fanien riemuksi vuodesta toiseen.

        Aalikki on todellinen paskanpuhumisen ammattilainen, josta kaikkien aihetta harrastavien tulisi ottaa visua oppia. Vain tuon selvästi himokkaan rouvan miehet kaatavaa karismaa ei voi opetella, kaikkea muuta kyllä.


    • Anonyymi

      Hörhöt pitäsi saada kuriin, kun kiihottavat kansanryhmiä kansanterveyden vastaisiin tekoihin yleisvaarallisen taudin ollessa kyseessä. Kyse ei ole enää uskonnonvapaudesta, vaan.....

    • Anonyymi

      Helluntailaisuuden henkivallan mukaisen uudestikasteen mukana tulee väärä henki, jota he luulevat oikeaksi.

      • Anonyymi

        Sinulle on näköjään käynyt niin!


    • Anonyymi

      Leevi Launonen, Kristityt epäluottamuksen kylväjinä, 29.11.2020:

      - Vaikka Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) edustaa huipputason lääketieteellistä asiantuntemusta, monet kristityt uskovat mieluummin salaliittoteorioihin ja levittävät pelkoa koronarokotteeseen kätketystä mikrosirusta. Vaikka Yhdysvalloissa Donald Trumpin hallinnon omat vaaliasiantuntijat ja viralliset vaalitarkkailijat yhdessä vakuuttavat, että presidentinvaalit olivat turvalliset, eikä näyttöä lopputulokseen vaikuttaneesta vilpistä ole esitetty, moni kristitty luottaa enemmän kaverinsa Facebook-sivujen päinvastaiseen väitteeseen. Vaikka lisääntyneet myrskyt ja muut epätavalliset luonnonilmiöt kertovat selvää kieltä ilmastonmuutoksesta, osa kristityistä epäilee sen olevan vain punavihreän poliittisen liikkeen keksimä valhe, jolla pyritään hallitsemaan ilmastoahdistuksesta kärsivää ihmiskuntaa. Vaikka Yleisradio sanoo olevansa journalismin periaatteita ja etiikkaa kunnioittava media, monet kristityt pitävät sitä ideologisena propagandakoneistona ja kieltäytyvät luottamasta muihinkaan valtamedian uutisiin.

      Ymmärrän hyvin, että Raamattunsa vakavasti ottavat kristityt kantavat huolta antikristuksen ilmestymisestä ja sen globaalista maailmanvallasta. Herramme itse kehotti meitä olemaan selvillä ajan merkeistä ja huolehtimaan hengellisestä valvomisesta (Luuk. 21:7–36).

      Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.

    • Anonyymi

      En kyllä aio ottaa koronarokotetta . Luin sen pohjanmaalaisen voimisteluvalmentajan kirjoituksia , uskon niihin täysin. Lopullisen varmistuksen asiassa minulle antoi Jere Karalahden kirjoitukset , mitä olen lukenut. Jere , jos kuka tietää kemiallisten uutteiden vaarallisuuden. Jos näin , sanoisinko kaksi kivenkovaa asiantuntijaa toteavat rokotteen vaarallisuuden , ei voi kuin olla ottamatta rokotetta. Sitten toiseen asiaan . On väitetty , että maapallo olisi pyöreä . Se on täyttä puppua ja salaliittovalhetta koko asia. Maapallo on litteä, kuin pannukakku. Näin ollen en ole , enkä aio matkustella mihinkään kaukomaihin ikinä. Voi nimittäin joutua maailman reunalle ja pudota alas. Kuinkas sitten suu pannaan ? Sitten vielä haluaisin varoittaa siitä mikrosirusta , mikä tulee koronarokotteen mukana . Että Bill Gates näin voi kontrolloida ja valvoa ihmisiä. Se on täyttä totta . Bill on ottanut jo itse rokotteen, ilman sirua tietysti. Siinä tuli samalla todistettua se tosi asia , että rokotteella on hulluksi tekevä vaikutus myös , kaiken muun pahan ohella. Nimittäin asia todistuu sillä , että Bill haluaa nähdä , kun vaimoni on suihkussa . Sen sirun avulla.

      • Anonyymi

        Uskokoon jokainen mitä haluaa. Ihmettelen silti, miksi tämä Piipposen pariskunta saa edelleen meuhkata televisiossa. Tällä viikolla he kertoivat, että Suomi on suuressa vaarassa ja heillä on siitä erityistä tietoa. Lisäksi rouva Piipponen kertoi, että Polvijärvellä ei ole ollut yhtään koronavirusta, kun siellä ihmiset rukoilevat. Eikö muualla ole rukoiltu. Mitä se suuri salainen väärä on, joka uhkaa Suomea. Kaikille tiedoksi, että Polvijärvellä on alle 5000 asukasta. Piipposet pitäisi
        vetää tilille puheistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokoon jokainen mitä haluaa. Ihmettelen silti, miksi tämä Piipposen pariskunta saa edelleen meuhkata televisiossa. Tällä viikolla he kertoivat, että Suomi on suuressa vaarassa ja heillä on siitä erityistä tietoa. Lisäksi rouva Piipponen kertoi, että Polvijärvellä ei ole ollut yhtään koronavirusta, kun siellä ihmiset rukoilevat. Eikö muualla ole rukoiltu. Mitä se suuri salainen väärä on, joka uhkaa Suomea. Kaikille tiedoksi, että Polvijärvellä on alle 5000 asukasta. Piipposet pitäisi
        vetää tilille puheistaan.

        Piipposet saavat meuhkata tv:ssä, koska maksavat lahjuksia TV7:n Ojarekselle, jota kutsuvat myös jumalaksi:

        "... kun meillä on jollain elämän alueella haaste Veijon kanssa, me teemme 58 euron kylvön..."
        https://www.youtube.com/watch?v=Yh7qcHWCofE&t=136


      • Anonyymi

        " Maapallo on litteä".

        Miten luulet GPS -satelliittipaikannusjärjestelmän toimivan, jos maa olisi oikeasti litteä?

        Hörhöt selittävät, ettei GPS toimi keskellä valtamerta.

        Jokainen lentokoneen kapteeni tai perämies voi todistaa, että GPS toimii erinomaisen hyvin myös keskellä valtamerta, on toiminut aina siitä lähtien, kun ensin lento KAL-007 harhautui suunnistusvirheen takia Neuvostoliiton ilmatilaan, ja neuvostoliiton armeija ampui koneen alas, minkä seurauksena USA:n silloinen presidentti Ronald Reagan vaati maan sotilashallintoa avaamaan GPS -paikannuksen (joka oli siihen aikaan vain sotilaskäytössä, ja salauksella estetty sen siviilikäyttö) myös siviili-ilmailun käyttöön, jottei vastaavanlainen tapaus pääsisi toistumaan tappavin seurauksin. Hienoa presidenttityöskentelyä Ronald Reaganilta, joka ansaitsisi ansiomitalin ilmailuturvallisuuden parantamisesta.


    • Anonyymi

      Matt.25:27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahahnvaitajille, niiin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoneen?

    • Anonyymi

      Voi Hyvä Jumala ! Kuinka sekaisin ihminen voi mennä ??? Ja nämä kellokkaat täysin käsittämättömine väitteineen , se vasta syntiä on . Jos tällaiselta syntiseltä maallikolta kysyy . Ei voi kuin ihmetellä , että miten kauas todellisuudesta ihmismieli voi ajautua !

    • Anonyymi

      Tämä Aulikki Hartikainen- Piepponen on näitä jumalan tomppeleita, joka katsoo tietävänsä raamatun nojalla ihan kaiken. Koronavirus on selvä kuin pläkki hänelle. Riittää, kun tempaisee raamatun auki satunnaiseta kohdasta. Sieltä löytyy vastaus.
      Käyköön esimerkistä Joh. 10, 1-2. Totisesti, totiseti minä sanon teille. Se joka menee lammashakaan aidaksien yltä, on roisito tahi varas. Mutta, se joka veräjästä menee, on lammaspamen. Että tällainen järisyttävä viisaus.

    • Anonyymi

      Tv7 on rentouttavaa katsottavaa. Juuri nämä Piepposet ovat leveällä vääntämisellään uskottavia, Hurskas Turska ja Golgata Olga. Kyllä meillä nauretaan.

      • Anonyymi

        >> Hurskas Turska ja Golgata Olga <<

        Olettepa keksineet... Raamattu kyllä sanoo, ettei suusta pitäisi päästää tyhmiä loruja yms., joten onkohan nauru ja nimittelykäänn ihan Herran mieleistä kuitenkaan.

        TV7 Arkistossa (Arkki nykynimeltään), on Piiposen/Hartikaisen aikaisempia raamattuopetuksia, jotka ovat hyvin raittiita. Ne ovat niiltä alkuajoilta, kun kummatkin oli vielä omilla tahoillaan naimisissa.

        Sitten heille tapahtui jotain, ilmeisesti Herzogin tapaaminen tai jotain vastaava, ja opetus muuttui äärikarismaattiseksi hapatukseksi.

        Herra heitä auttakoon.


    • Anonyymi

      Huvikseen testauksilla on toinenkin merkitys.

    • Anonyymi

      Hartikainen on jo toista kertaa pukilla eikö niin. Paljonko sitä varastettua mahtaa olla .

    • Kovin hiljaista on ollut Piipposten hengellisellä rintamalla. Mikä lie syynä, että ihmiset ovat enemmän kiinnostuneita kaunareiden kiemuroista, kun Piipposten "raittiista opetuksesta", jonka sanoma on yhtä terve ja eloisa, kuin kuolleen kyykäärmeen paksusuoli.

    • Anonyymi

      Hyvin on kyllä saatu peloteltua. Niin hyvin, että piti Herran lopulta sanoa, ettei siitä ole itselleni vaaraa. Siltikin jännittää mennä piikille kaikkien kauhukertomusten takia.

      • Anonyymi

        Rokotus on nyt kuulemma se todellinen pedon merkki (sitä ennen se oli mm. EAN-koodi,mikrosiru ja mitä lie). Sehän tarkoittaa sitä, että rokotteen ottanut ei voi pelastua tai menettään pelastuksensa jos on uskossa.

        Jotkut uskovaitset näyttävät myös viime aikoina oudosti kompanneen ei-kristittyjä new age-vloggaajia näissä hommissa. Mielenkiintoisia aikoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotus on nyt kuulemma se todellinen pedon merkki (sitä ennen se oli mm. EAN-koodi,mikrosiru ja mitä lie). Sehän tarkoittaa sitä, että rokotteen ottanut ei voi pelastua tai menettään pelastuksensa jos on uskossa.

        Jotkut uskovaitset näyttävät myös viime aikoina oudosti kompanneen ei-kristittyjä new age-vloggaajia näissä hommissa. Mielenkiintoisia aikoja.

        >Sehän tarkoittaa sitä, että rokotteen ottanut ei voi pelastua tai menettään pelastuksensa jos on uskossa.

        Entä jos ottaa vastaan todellisen uskon Jeesukseen ensimmäisen rokotuksen jälkeen ja kieltäytyy toisesta? Onko mitään mahdollisuuksia Pelastukseen?


    • Anonyymi

      TV7 ja tuollaiset kansakiihottajat pitäsi laittaa vastuuseen tartuntalain perusteella määrättyjen toimenpiteiden vastustamistoimista.

      • Anonyymi

        Samoin uskonnollinen puoskarointi ja huijaus ihmisten terveydellä tulisi siirtää pois uskonnonvapauden alta ja lisätä se rikoslakiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin uskonnollinen puoskarointi ja huijaus ihmisten terveydellä tulisi siirtää pois uskonnonvapauden alta ja lisätä se rikoslakiin.

        Kuningasten syntien takia tuhottiin kokonaisia heimoja kaikki kaupungin ihmiset .


        Hoos. 13:16

        (14:1) Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa
        halkaistaan.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuningasten syntien takia tuhottiin kokonaisia heimoja kaikki kaupungin ihmiset .


        Hoos. 13:16

        (14:1) Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa
        halkaistaan.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

        >Kuningasten syntien takia tuhottiin kokonaisia heimoja kaikki kaupungin ihmiset .

        Länsimainen oikeuskäsitys on onneksi valtavasti edistynyt parempaan päin tuosta Jumalan oikeuskäsityksestä.


    • Anonyymi

      Älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan ja ne eksyttävät moniaita moniaanni kerran. Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen, joka tunnustaa asiassaan, että Jeesus on Herra, joka on käskenyt profeettaa varoittamaan koronarokotuksesta, on Jumalan asialla; mutta jokainen, joka ei tunnusta, että Jeesus on Herra, joka on heidät lähettänyt, ei ole Jumalan asialla.

      Päätätte itse, mitä uskotte..

    • Anonyymi

      Ei kannata katsoa TV.7 tai muutakaan uskonnollista hömppää.
      Oikea tie on Apt. 2:41,42.

      • Anonyymi

        Parista jakeesta kun vielä peittää puolet, niin silläkin eksyttää ihan kummasti sellaisia, jotka eivät Raamattua lue olllenkaan.


    • Anonyymi

      Että sellaista 'evankeliumia'..

    • Anonyymi

      Viiden jälkeen kaikille pelottomille jani kertoo erilaisista rakkauksista kuin löytää itsensä tässä maassa. Maikkarilla tietysti.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista kuulee, lukee ja näkee, maailmassa riittää ihmettelemistä.Kuinka osuikaan korvaan, kun radion uskonnollisessa messussa kiivashenkinen naissaarnaaja toisti 28.2.2021 perustellen puheensa hurmahenkeä ' Kristuksen seurakunnan keskiö on Suomessa ', siis 'Kristuksen seurakunnan keskiö on Suomessa'. Julkisesti yleisesti kuuntelijoille puhuva naishenkilö, joka ilmeisesti kulkee tervejärkisen kirjoissa. Kuultuna vaikutti hyvin oudolta ilmoitukselta, siksi kertausten välissä kirjoitin ylös, että ei sanamuoto muutu muistissa. Että silleen.


      • Anonyymi

        Tämä väite taitaa perustua siihen raamatun kohtaan, että "valo leviää pohjolasta käsin".

        Myös uushenkisyydessä eli new age-liikkeessä, teosofiassa ja okkultismissa ollaan samaa mieltä. Niiden kautta pohjolasta käsin leviää kuitenkin sitä valoa, joka taas on pimeyttä raamatun mukaan. Mutta väite on sama.

        http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0308.html

        Tämä valo-väite ei ole ainut asia, joka yhdistää äärikarismaattista ja menestysteologista kristikuntaa ja okkulttisessa liikettä toisiinsa. Siitä tietää, ettei äärikarismaattisuudessa ole asiat oikealla tolalla.


    • Anonyymi

      Asiasta toiseen. Paljonkohan maksaa israelilainen lampaanliha Jerusalemin torilla?
      Lieneekö karjua myynnissä myös siellä? Entä lustetta?
      Piepposet ovat niin maanläheisiä, että heiltä se saattaisi tieto herua.

    • Anonyymi

      Veikkaan 100-120 shekeliä 500 gramman pala, mitä hiljattain lihan hintoja katselin siellä päin.

    • Aulikki Hartikainen on tällä kertaa ihan oikeassa.

      • Anonyymi

        Missä asiassa oikeassa?


      • Anonyymi

        Missä asiassa Aulikki on oikeassa?


      • Anonyymi

        Missä asiassa Aulikki on oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asiassa Aulikki on oikeassa?

        Missä ei olisi? Äly hoi, älä jätä.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa jonkun aulikin mielipiteet? Lol.

    • Anonyymi

      Polvijärven saarnaajat puhuvat potaskaa, älkää kaikkea uskoko.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Piepposten uskottavuus perustuu ihmisten tietämättömyyteen.
      Usko alkaa siitä mihin tieto loppuu.
      Olen huomannut kuinka fiksusta läheisestä alkaa muotoutua kuuliainen, kaiken uskova. Kyse on raamatusta. Reaalimaailma ei tottele raamatun käsityksiä. Siitä seuraa ongelmia hänen perhepiirissään. En ihmettele yhtään, jos vaimo lähtee. Ei päätä jaksa hakata jatkuvasti uskonto-nimiseen seinään.

    • Anonyymi

      Joskus olen miettinyt, että onko pedon merkki kännykkään asennettava sovellus. Pedon merkin sanottiin olevan otsassa tai oikeassa kädessä, siis vähän soveltuen päässä tai kädessä. Ja mikä on ihmisillä päässä tai kädessä? Kännykkä. Pedon luku 666 on muistaakseni heprealaisilla kirjaimilla www. Eli World Wide Web, eli internet. Pedon merkistä on sanottu, että kukaan ei voi ostaa eikä myydä ilman sitä. Olisiko pedon merkki siis kännykkäsovellus, jonka avulla voi myydä ja ostaa?

      • Anonyymi

        Sieltähän se koronapassi on tulossa puhelimeen sovellettuna. Kai se menee siihen, että rokottamattomat eivät kohta saa mennä mihinkään ilman sitä passisovellusta. Voi olla että ruokakauppaankin meno pian evätään. Niin, sitten ei saa enää ostaa eikä myydä.
        Ja voihan se sirukin ihon alle vielä ajan saatossa tulla asennettavaksi.
        Valvokaa!, sanoo sana.


      • Anonyymi

        Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on.
        Lutheri oli ymmärtäväinen tunnistaessaan pedon, antikristuksen paavin. Myöskin Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643)oli ymmärtäväinen. Hän selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Ymmärtäväinen on myöskin adventisti ylifariseus_1:nen. Hänen ymmärtäväinen näkemyksensä: Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki pysyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän se koronapassi on tulossa puhelimeen sovellettuna. Kai se menee siihen, että rokottamattomat eivät kohta saa mennä mihinkään ilman sitä passisovellusta. Voi olla että ruokakauppaankin meno pian evätään. Niin, sitten ei saa enää ostaa eikä myydä.
        Ja voihan se sirukin ihon alle vielä ajan saatossa tulla asennettavaksi.
        Valvokaa!, sanoo sana.

        No nyt on joillakin lähtenyt omien pelkojen vuoksi mielikuvitus laukkaamaan.
        Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on.
        Lutheri oli ymmärtäväinen tunnistaessaan pedon, antikristuksen paavin. Myöskin Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643)oli ymmärtäväinen. Hän selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Ymmärtäväinen on myöskin adventisti ylifariseus_1:nen. Hänen ymmärtäväinen näkemyksensä: Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki pysyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        1234567---

        "adventisti ylifariseus_1:nen. Hänen ymmärtäväinen näkemyksensä: Sunnuntai pedonmerkki. "

        Sunnuntai pedonmerkkinä on adventistien levittämä harhaoppi.

        Kun Raamatun mukaan ilman pedon merkkiä ei lopun ajan loppupuolella voi ostaa eikä myydä, niin miten Sunnuntai sapatin korvaajana olisi jotain, mitä otetaan otsaan tai oikeaan käteen, ja mitä ilman ei voi ostaa eikä myydä?

        Ei mitenkään, ja tämä todistaa, että "Sunnuntai pedonmerkkinä" = harhaoppi.

        Adventistien keskusjohto pitää sitkeästi kiinni valheestaan, mutta miksi?

        1) Siksikö, että tuon myöntäminen harhaopiksi vuosien jälkeen, kun siihen on ensin vuosia uskottu, olisi niin noloa Adventistien keskusjohdolle ?

        vai

        2) Siksi, että tuolla harhaopilla pyritään ajamaan jotain (äärimmäisen pahoja) tarkoitusperiä, ja siksi todellista syytä ei adventistien keskusjohdon ulkopuolella tiedä kukaan ?

        Ok, adventistien keskusjohto pitää harhaopistaan tiukasti kiinni, mutta miksi ns. riviadventistit myötäilevät heitä? Mikseivät hylkää tuollaista jatkettua harhaoppia levittävää uskonlahkoa?

        Adventistien kannattaisi tosissaan miettiä asiaa, sillä kun heillä on väärä käsitys pedonmerkistä, he saattavat sitten vahingossa ottaa sen oikea pedon merkin, ja siitähän seuraa se, että jää Taivaaseen pääsystä osattomaksi ja joutuu tulijärveen sielunvihollisen seuraksi ! Siksi jokaisen adventistin kannattaisi vaikkapa erota adventisteista, kun tuon lahkon keskusjohto ei totuutta halua nähdä.

        En siis kirjoita tätä vihasta enkä riidanhalusta, vaan siinä toivossa, että mahdollisimman moni adventisti tajuaisi asian ajoissa, ettei joutuisi tulijärveen sielunvihollisen seuraksi !


    • Anonyymi

      Kuka tietää. Kaikki voi olla mahdollista.
      Paitsi muutama ihminen joille on annettu ilmoitus miten kaikki tapahtuu. Ovat vielä suomalaisia ja keskenään eri mieltä. Se on outoa kun ovat saaneet ilmoituksen Jumalalta. Mutta yksi heistä on kaiken yläpuolelella kun julistaa olevansa hengellisesti viisas vain hänelle on ilmoitettu totuus. Hän tietää kaiken koronasta ja on asiantuntija myös lääketieteessä ja ylipäänsä Raamatun oikein ymmärtäjä. Ainakin sellaisen käsityksen hänestä saa. Ei voi olla eri mieltä, koska on heti harhaopettaja.
      Ei varmaan ymmärrä miten hajoittaa uskovien yhteyttä.

    • Anonyymi

      Tv 7:n väriläiskät Piepposet ja Eeva Gloryline Backman pystyvät yllättämään.
      Piepposten maanläheinen vääntäminen on herkullista kuultavaa. Sisältö ei kyllä vakuuta, samaa hupatusta kun ennenkin.
      Glorylla on hehkeä ote, puheli tänään taas kielillähaastelusta. Glory innostuu Herrastaan niin, ettei saa kunnon sanaa suustaan. Puhuu välillä enemmän käsillään. Tulee mieleen Charles DeGaullen tokaisu neljän tunnin puheen jälkeen: Paljon jäi sanomatta, käteni väsyivät...
      Tv 7 on vänkää katsottavaa.

    • Anonyymi

      >> Aulikki Hartikainen-Piipponen väittää --- yritetään rekisteröidä ihmiset ja asentaa rokotteen avulla ihmisen sisälle mikrosiru, joka Hartikainen-Piipposen mukaan on pedon merkki. <<

      Aulikki Hartikainen-Piipponen myöntäköön erehdyksensä ja tehköön parannuksen.

      Lukuisat uskovatkin ovat rokotuksen jo saaneet, eikä magneetti jää kiinni olkavarteen ja Herrakin on yhä kanssamme.

      Itsekin olen rokotuksen saaneena kohta piakkoin lähdössä töihin Herran käskystä.

      • Anonyymi

        raamatussa kyllä Jeesus sanoo, että tulee "ruttoja ja maanjäristyksiä, jne."

        missään kohtaan en raamatussa lukenut, että "pelätkää terveydenhoitoa, jne . . .??

        KAVAHTAKAA, vääriä profeettoja . . . Matt: 7: 15


    • Anonyymi

      Golgata Olga, siis tämä Piepposka paahtaa sontaa. Katsoin youtube videon vuodelta 2014.
      Mistä lieneen päähänsä saanut kirkkojen täyttymisen? Kirkot täyttyvät tyhjyydellä, se on totuus.

      • Anonyymi

        >> Mistä lieneen päähänsä saanut kirkkojen täyttymisen? Kirkot täyttyvät tyhjyydellä, se on totuus. <<

        Onhan se ainakin henkiä täynnä.

        Alttarikin on puolikaaren muotoinen kirkoissa juuri sen takia, että "kuolleet pyhät" ovat toisen, näkymättömän puolikaaren puolella ehtoollisella mukana. Tälläisen väitteen olen kuullut siitä, miksi kirkon alttari on puolikaari.

        Aikamoista spiritismiä. Raamatun mukaan kuoleilla ei ole osuutta eikä arpaa eläviin sen jälkeen, kun ne ovat jo taivaassa tai tuonelassa.


    • Anonyymi

      Alttarikaide on käytössä vain Suomessa, Ruotsissa, Virossa. Ristikirkoissa alttarikaide on tavallisesti puoliympyrä: se kuvastaa seurakunnan yhteyttä, jota kuolemakaan ei voi rikkoa. Ympyrän toisen puolen muodostaa jo perille päässeiden seurakunta.

      https://peda.net/p/pirjo.salminen/suntion-käsikirja/jt/symboliikka/esineet

    • Anonyymi

      Jes.29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioitaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä. Matt.15:7-9 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen: Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Mark.7:6-7 Mutta hän sanoi heille: Oikein Esaias on ennustanut teistä ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Kol.2:20-23

    • Anonyymi

      TV7 puoltaa koronarokotusta.

    • Anonyymi

      Olen edelleen rokottamaton, aion myös pysyä.

      t. Pasi

    • Anonyymi

      Onko nämä Aulikin kertomua rokotteita siruilla ja 5G yhteyksillä löytynyt mistään. Kuvattu? Jos valehtelee on syntinen.

    • Anonyymi

      Tv 7 on erittäin hyvä kanava, mutta tämä Hartikainen-Piipponen juttu on väärin. Miksi he ovatkaan päässeet tälle kanavall, He eivät kuuluisi tälle kanavalle.

      Suosittelen monia muita TV 7 kanavan ohjelmia.

      • Yhtä hyvin olisi voinut suositella ostamaan sata kiloa käytettyä ****** eli lannoitetta.


    • Anonyymi

      Jumala halveksii sellaisia valehtelijoita.

    • Anonyymi

      Ei kaikkia juttuja kannata todesta ottaa, eikä varsinkaan kenenkään väitteitä koronaan liittyen. Kun noita kyseenalaisia juttuja kuulee aika ajoin milloin kenenkin taholta, niin eipä mikään ihme, että Aulikkikin on haksahtanut moiseen revittelyyn ja juttujen levittelyyn.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1042
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe